Tux Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Någon som kan fixa en saved game precis efter att Kenji förlorar? :'(. Jag klarade Kenji innan men skit spelet krashade och den hann aldrig spara. Och nu kan jag inte vinna över honom för att jag är så jäkla förbannad på bajset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Någon som kan fixa en saved game precis efter att Kenji förlorar? :'(. Jag klarade Kenji innan men skit spelet krashade och den hann aldrig spara. Och nu kan jag inte vinna över honom för att jag är så jäkla förbannad på bajset. Nevermind, jag slaktade honom nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Exakt. Han frågade om någon har haft en liljon på spelet. Men du svarade att din kompis har klarat 100%.. Det hade ju inte direkt med saken att göra.. Det har visst med saken att göra efterssom det inte går att få 100% om man inte klarar 1'000'000 utmaningen... Men, vad är race wars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Det har visst med saken att göra efterssom det inte går att få 100% om man inte klarar 1'000'000 utmaningen... Men, vad är race wars? Efter att du har spankat varje boss så måste du köra Race Wars i det området. Race Wars märks ut med en sexkant med en lite stjärna i. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Asså, när får man Nissan Skyline :'( ?. Just nu har jag en omoddad Mazda RX nånting. Jag fick den efter Kenji. Jag vill ha en bra bil! :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Asså, när får man Nissan Skyline :'( ?. Just nu har jag en omoddad Mazda RX nånting. Jag fick den efter Kenji. Jag vill ha en bra bil! :'( :'( :'( RX7. Det är en bra bil. Klarade nästan Darius med den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Exakt. Han frågade om någon har haft en liljon på spelet. Men du svarade att din kompis har klarat 100%.. Det hade ju inte direkt med saken att göra.. Man kan inte få 100% annars Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Det har visst med saken att göra efterssom det inte går att få 100% om man inte klarar 1'000'000 utmaningen... Man kan inte få 100% annars Åh, jag visste inte att det fanns en sån utmaning.. (Slutade spela spelet direkt efter att jag klarade storyn) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 4 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2007 Sådär ja. Nu har jag klarat Wolf också . Jag fick lite trubbel innan, lite mer än 80 poliser jagade mig ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Men... e de jag som har dåligt minne då eller finns inte race wars på ps2 versionen? kommer int ihåg nåt sånt alls.... va gör man där? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Men... e de jag som har dåligt minne då eller finns inte race wars på ps2 versionen? kommer int ihåg nåt sånt alls.... va gör man där? Man kör typ ett Race med kanske 10bilar och massa olika gäng och så får man massa Cash när man vinner, tror Icon är en en stjärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Vafalls...! har aldrig sett något sånt och jag har ändå spelat rätt mycket... Någon som vet om det verkligen finns i ps2 versionen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2007 Man kör typ ett Race med kanske 10bilar och massa olika gäng och så får man massa Cash när man vinner, tror Icon är en en stjärna Alla race har en stjärna som icon. Racewars har väl en sexkant runt stjärnan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 (redigerad) Almost done http://img65.imageshack.us/img65/9577/nfspz2.th.jpg Här är en bild på Race Wars. (Gjorde den snabbt) http://img219.imageshack.us/img219/2628/racewarsji4.th.jpg Redigerad 6 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2007 Almost done http://img65.imageshack.us/img65/9577/nfspz2.th.jpg Hihi, I'm alredy done Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Men.... va dåligt!! Det finns ku inte med i Ps2 versionen... Dumma EA.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Men.... va dåligt!! Det finns ku inte med i Ps2 versionen... Dumma EA.... PS2an klarar inte av 20 bilar på skärmen samtidigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Är det ingen som tycker att Angie var den lättaste bossen? . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hur kör man pink slip race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2007 Hur kör man pink slip race? Kan man inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts