Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah, okej.

Hur ska man tjäna pengar när man har 100% på Career mode och då bara får 500$ per race? :wub:

Kör lite gängutmaningar, så får du iaf dubbla priset, men det tar lite tid o hitta nån att utmana. Så det är bättre att hålla dig till racen. Vet inte riktigt man kan köra Race Wars igen o få 10000$. Har aldrig testat. Men det är värt o kolla iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nope. Fixar väll dem sakta men säkert. :wub:

Vad menar du med sparning till vanliga?

En sak jag undrat om. Mätaren till vänster om radarn är väll hur efterlyst man är av polisen. Men vad är det när det står x2 och så? :wub:

Jag menar alltså att nån på vanliga Inte special editon/CE har en sparning som dem kan ladda upp?!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att klara belöningen att få 1'000'000 i pengar. Då måste man typ Köpa billig bil, lägga ingenting på styling bara köpa bästa uppgraderingarna och då har man ändå flera hundra tusen kvar. och efterssom man får 500 per race så behöver man alltså köra typ 400-500'000 race till efter att man har klarat alla en gång ? :o

Redigerad av sebbe_coolman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att klara belöningen att få 1'000'000 i pengar. Då måste man typ Köpa billig bil, lägga ingenting på styling bara köpa bästa uppgraderingarna och då har man ändå flera hundra tusen kvar. och efterssom man får 500 per race så behöver man alltså köra typ 400-500'000 race till efter att man har klarat alla en gång ? :o

Vinn Pink Slips och sälj bilarna, det får man ganska mycket för..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man för att klara belöningen att få 1'000'000 i pengar. Då måste man typ Köpa billig bil, lägga ingenting på styling bara köpa bästa uppgraderingarna och då har man ändå flera hundra tusen kvar. och efterssom man får 500 per race så behöver man alltså köra typ 400-500'000 race till efter att man har klarat alla en gång ? :unsure:

Om du inte kört Race Wars, så kör dom. Du kommer säkert få ihop nå 30000-40000.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kör lite gängutmaningar, så får du iaf dubbla priset, men det tar lite tid o hitta nån att utmana. Så det är bättre att hålla dig till racen. Vet inte riktigt man kan köra Race Wars igen o få 10000$. Har aldrig testat. Men det är värt o kolla iaf.

Jasså? Gängutmaningar ger bara 1000$ per race, och Race Wars ger bara 500$ när man redan kört det en gång.

Men jag hittade en fin trainer där man kan ändra sparfilen på imprincip alla sätt. Välja hur mycket pengar man ska ha (kanske 1'000'000$ >_<?) och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men.. Spelet kraschar så fort jag utmanat och vunnit mot Angie och sen ska träffa den nya crewmembern.

Skulle någon kunna klara Angie och åka till den nya snubben, prata med honom och sen spara och lägga upp här?

Tips: Använd Lotus Elise ist för SL65. Mycket bättre väghållning.

Adda mig på msn så skickar jag saven. half_life99@hotmail.com

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Menar du mig eller han?

Tror inte du får en miljon när du klarat spelet, tror snarare han undrar om nån haft 1miljon$ på en och samma gång, right? :)

Exakt. Han frågade om någon har haft en liljon på spelet. Men du svarade att din kompis har klarat 100%.. :teehee:

Det hade ju inte direkt med saken att göra..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor