VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Då har du kommit till en ny "nivå", poliserna sätter mer resurser på att jaga dig etc etc Ah, okej. Hur ska man tjäna pengar när man har 100% på Career mode och då bara får 500$ per race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Ah, okej. Hur ska man tjäna pengar när man har 100% på Career mode och då bara får 500$ per race? Kör lite gängutmaningar, så får du iaf dubbla priset, men det tar lite tid o hitta nån att utmana. Så det är bättre att hålla dig till racen. Vet inte riktigt man kan köra Race Wars igen o få 10000$. Har aldrig testat. Men det är värt o kolla iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 24 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2006 Nope. Fixar väll dem sakta men säkert. Vad menar du med sparning till vanliga? En sak jag undrat om. Mätaren till vänster om radarn är väll hur efterlyst man är av polisen. Men vad är det när det står x2 och så? Jag menar alltså att nån på vanliga Inte special editon/CE har en sparning som dem kan ladda upp?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Förresten, blir det nå ny styling-tävling eller inte? Bara undrar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 december, 2006 Förresten, blir det nå ny styling-tävling eller inte? Bara undrar. Jo det kan jag, fixa! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 (redigerad) Hur gör man för att klara belöningen att få 1'000'000 i pengar. Då måste man typ Köpa billig bil, lägga ingenting på styling bara köpa bästa uppgraderingarna och då har man ändå flera hundra tusen kvar. och efterssom man får 500 per race så behöver man alltså köra typ 400-500'000 race till efter att man har klarat alla en gång ? Redigerad 27 december, 2006 av sebbe_coolman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Hur gör man för att klara belöningen att få 1'000'000 i pengar. Då måste man typ Köpa billig bil, lägga ingenting på styling bara köpa bästa uppgraderingarna och då har man ändå flera hundra tusen kvar. och efterssom man får 500 per race så behöver man alltså köra typ 400-500'000 race till efter att man har klarat alla en gång ? Vinn Pink Slips och sälj bilarna, det får man ganska mycket för.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Ja men det blir ändå en massa kvar.. Den belönings grejjen var nog inte så genomtänkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 27 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2006 Jag har haft typ 600k, och spenderat ganska flitigt, så jag tror inte det är någon omöjlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 28 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2006 Hur gör man för att klara belöningen att få 1'000'000 i pengar. Då måste man typ Köpa billig bil, lägga ingenting på styling bara köpa bästa uppgraderingarna och då har man ändå flera hundra tusen kvar. och efterssom man får 500 per race så behöver man alltså köra typ 400-500'000 race till efter att man har klarat alla en gång ? Om du inte kört Race Wars, så kör dom. Du kommer säkert få ihop nå 30000-40000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 29 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 december, 2006 Kör lite gängutmaningar, så får du iaf dubbla priset, men det tar lite tid o hitta nån att utmana. Så det är bättre att hålla dig till racen. Vet inte riktigt man kan köra Race Wars igen o få 10000$. Har aldrig testat. Men det är värt o kolla iaf. Jasså? Gängutmaningar ger bara 1000$ per race, och Race Wars ger bara 500$ när man redan kört det en gång. Men jag hittade en fin trainer där man kan ändra sparfilen på imprincip alla sätt. Välja hur mycket pengar man ska ha (kanske 1'000'000$ ?) och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 30 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 december, 2006 Men.. Spelet kraschar så fort jag utmanat och vunnit mot Angie och sen ska träffa den nya crewmembern. Skulle någon kunna klara Angie och åka till den nya snubben, prata med honom och sen spara och lägga upp här? Tips: Använd Lotus Elise ist för SL65. Mycket bättre väghållning. Adda mig på msn så skickar jag saven. half_life99@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe_coolman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Vad är Race Wars nu igen? (de va ett tag sen jag spelade) Någon som har haft en miljon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Någon som vet vilken låt som spelas i NFS Carbon trailer när spelet öppnas? Här är trailern LÄNK Låten måste vara med i soundtracket Redigerad 3 januari, 2007 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Tror inte den låten finns med på soundtracket.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Tror inte den låten finns med på soundtracket.. Fan. Är det ingen som vet vad låten heter?. Jag hör bara "Ready To Go... Feel the Rush... Feel the Canyon". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 (redigerad) Vad är Race Wars nu igen? (de va ett tag sen jag spelade) Någon som har haft en miljon? Räknas min kompis ? Han har iallfall 100% på spelet (neard? I know ) Redigerad 3 januari, 2007 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Räknas min kompis ? Han har iallfall 100% på spelet (neard? I know ) 100% är väl inte så svårt att få? Eller, just det. Jag tänkte på endast själva storyn.. Men vad menar du, får man en miljon när man har klarat ut hela spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 100% är väl inte så svårt att få? Eller, just det. Jag tänkte på endast själva storyn.. Men vad menar du, får man en miljon när man har klarat ut hela spelet? Menar du mig eller han? Tror inte du får en miljon när du klarat spelet, tror snarare han undrar om nån haft 1miljon$ på en och samma gång, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 januari, 2007 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2007 Menar du mig eller han? Tror inte du får en miljon när du klarat spelet, tror snarare han undrar om nån haft 1miljon$ på en och samma gång, right? Exakt. Han frågade om någon har haft en liljon på spelet. Men du svarade att din kompis har klarat 100%.. Det hade ju inte direkt med saken att göra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts