Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Byt namn på hela rasket! (du gör en mapp som heter BGizmo i C:\Documents and Settings\....\Mina dokument\NFS Carbon)

Tror jag. Och ja det ska vara B"valfrittnamn" osv (om du har 1 sparfil vanligtvis så ska den nya heta B annars C D osv.)

Okej , kolla Jag deltade min OCH bytte namn på Gizmo's så nu finns de BARA en som heter Aiwe Fungerar fortfarande inte.. ?

Hur ser jag OM jag har CE/SE ?

Redigerad av iweX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Underbart! Börjat spela nu och... Gillar det! :)

Edit: Min vän är en jävel på steedtrap. :lol:

IMG-> http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/epd1pjt7zy.png <-/IMG

Bump!

Då har man klarat ut spelet. Visserligen har jag spelat ganska mycket, men jag tycker att det var på tok för kort. Och storyn var lite luddig i slutet. Det här spelet är ju några veckor (månader?) gammalt så de flesta av er kanske redan har lagt det på hyllan. Men jag undrar vad ni gjorde när ni kört klart. Styla och racea är ju självklart men.. Det saknas ändå någonting...

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bump!

Då har man klarat ut spelet. Visserligen har jag spelat ganska mycket, men jag tycker att det var på tok för kort. Och storyn var lite luddig i slutet. Det här spelet är ju några veckor (månader?) gammalt så de flesta av er kanske redan har lagt det på hyllan. Men jag undrar vad ni gjorde när ni kört klart. Styla och racea är ju självklart men.. Det saknas ändå någonting...

När jag klarade det (någon/några veckor efter releasen) så stängde jag av det och startade det inte förrens jag hade igång det i 5 minuter för att styla bilen som jag deltog i stylingtävlingen med.

Har inte haft igång det sen dess heller.. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag klarade det (någon/några veckor efter releasen) så stängde jag av det och startade det inte förrens jag hade igång det i 5 minuter för att styla bilen som jag deltog i stylingtävlingen med.

Har inte haft igång det sen dess heller.. :lol:

Vist är det så. Och stylingen är sämmre än i Underground 2 tycker jag. Vet inte vad jag ska tycka om det här. Det är ju inget fel på racingen men, ja. :)

Allstå, jag har fortfarande inte lirat detta.

Är det värt att inhandla det?

Njaa inhandla... :wub:

Om du kan inhandla det på ett väldigt billigt sätt så. Låt oss säga under 200kr kanske.

Jag skulle nog inte ge mer än 150kr för det...

Det är kul, men väldigt kort och lätt. :D

Just så.

----------------

Det är inte värt att köpas för över 100-200kr. Men det är värt att spelas.

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nån som fått alla dessa "Kort" + klarat alla Utmaningar? Jag håller på :D

Nån som har en sparning till "Vanliga" ?

Nope. Fixar väll dem sakta men säkert. :huh:

Vad menar du med sparning till vanliga?

En sak jag undrat om. Mätaren till vänster om radarn är väll hur efterlyst man är av polisen. Men vad är det när det står x2 och så? :lol:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor