chucky.swe Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Byt namn på hela rasket! (du gör en mapp som heter BGizmo i C:\Documents and Settings\....\Mina dokument\NFS Carbon) Tror jag. Och ja det ska vara B"valfrittnamn" osv (om du har 1 sparfil vanligtvis så ska den nya heta B annars C D osv.) Redigerad 9 december, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 (redigerad) Byt namn på hela rasket! (du gör en mapp som heter BGizmo i C:\Documents and Settings\....\Mina dokument\NFS Carbon) Tror jag. Och ja det ska vara B"valfrittnamn" osv (om du har 1 sparfil vanligtvis så ska den nya heta B annars C D osv.) Okej , kolla Jag deltade min OCH bytte namn på Gizmo's så nu finns de BARA en som heter Aiwe Fungerar fortfarande inte.. ? Hur ser jag OM jag har CE/SE ? Redigerad 9 december, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Min ny stylade bil. Väldigt fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Min ny stylade bil. Väldigt fin. Faktiskt! Men jag gillar inte huven.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Faktiskt! Men jag gillar inte huven.. Inte? Tyckte den var finast av alla som fanns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 15 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 december, 2006 Inte? Tyckte den var finast av alla som fanns. Gillar inte heller den. Jag tycker om när det är cleant. En clean huv=fiiin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 16 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 december, 2006 Någon som har en sparfil till vanliga? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2006 (redigerad) Underbart! Börjat spela nu och... Gillar det! Edit: Min vänn är en jävel på steedtrap. Redigerad 18 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) Underbart! Börjat spela nu och... Gillar det! Edit: Min vän är en jävel på steedtrap. IMG-> http://www.gtasajten.com/legacy/beffo/images/epd1pjt7zy.png <-/IMG Bump! Då har man klarat ut spelet. Visserligen har jag spelat ganska mycket, men jag tycker att det var på tok för kort. Och storyn var lite luddig i slutet. Det här spelet är ju några veckor (månader?) gammalt så de flesta av er kanske redan har lagt det på hyllan. Men jag undrar vad ni gjorde när ni kört klart. Styla och racea är ju självklart men.. Det saknas ändå någonting... Redigerad 19 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Bump! Då har man klarat ut spelet. Visserligen har jag spelat ganska mycket, men jag tycker att det var på tok för kort. Och storyn var lite luddig i slutet. Det här spelet är ju några veckor (månader?) gammalt så de flesta av er kanske redan har lagt det på hyllan. Men jag undrar vad ni gjorde när ni kört klart. Styla och racea är ju självklart men.. Det saknas ändå någonting... När jag klarade det (någon/några veckor efter releasen) så stängde jag av det och startade det inte förrens jag hade igång det i 5 minuter för att styla bilen som jag deltog i stylingtävlingen med. Har inte haft igång det sen dess heller.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Allstå, jag har fortfarande inte lirat detta. Är det värt att inhandla det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Allstå, jag har fortfarande inte lirat detta. Är det värt att inhandla det? Det är kul, men väldigt kort och lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Allstå, jag har fortfarande inte lirat detta. Är det värt att inhandla det? Nja.. Om du kan inhandla det på ett väldigt billigt sätt så. Låt oss säga under 200kr kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 (redigerad) När jag klarade det (någon/några veckor efter releasen) så stängde jag av det och startade det inte förrens jag hade igång det i 5 minuter för att styla bilen som jag deltog i stylingtävlingen med. Har inte haft igång det sen dess heller.. Vist är det så. Och stylingen är sämmre än i Underground 2 tycker jag. Vet inte vad jag ska tycka om det här. Det är ju inget fel på racingen men, ja. Allstå, jag har fortfarande inte lirat detta. Är det värt att inhandla det? Njaa inhandla... Om du kan inhandla det på ett väldigt billigt sätt så. Låt oss säga under 200kr kanske. Jag skulle nog inte ge mer än 150kr för det... Det är kul, men väldigt kort och lätt. Just så. ---------------- Det är inte värt att köpas för över 100-200kr. Men det är värt att spelas. Redigerad 19 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 19 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 december, 2006 Okej, I see, I see. Jeje, löser sig. thanks. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Det ser riktigt kul ut...längtar tills jul då man ska få detta fina spel hoppas jag får ordning på darton tills dess Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nån som fått alla dessa "Kort" + klarat alla Utmaningar? Jag håller på Nån som har en sparning till "Vanliga" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nån som fått alla dessa "Kort" + klarat alla Utmaningar? Jag håller på Nån som har en sparning till "Vanliga" ? Min kompis har, vet inte om det räknas men men Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 (redigerad) Nån som fått alla dessa "Kort" + klarat alla Utmaningar? Jag håller på Nån som har en sparning till "Vanliga" ? Nope. Fixar väll dem sakta men säkert. Vad menar du med sparning till vanliga? En sak jag undrat om. Mätaren till vänster om radarn är väll hur efterlyst man är av polisen. Men vad är det när det står x2 och så? Redigerad 21 december, 2006 av VickeX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 21 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 december, 2006 Nope. Fixar väll dem sakta men säkert. Vad menar du med sparning till vanliga? En sak jag undrat om. Mätaren till vänster om radarn är väll hur efterlyst man är av polisen. Men vad är det när det står x2 och så? Då har du kommit till en ny "nivå", poliserna sätter mer resurser på att jaga dig etc etc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts