Kebab Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Shit, det var säkert två år sedan jag fick "damp" på ett spel, men nu har det hänt. Och så här mycket damp har jag inte fått sammanlagt under hela livet. Jag har i två timmar nu försökt att klara banan som ger en Lamborghini. Man ska först ligga i röven på motståndaren och sen tvärtom. Motståndaren har en snabbare bil. Det räcker att man tappar flytet lite, så kommer man efter och förlorar, eller så kör man ut för stupet. Och om man gör det när man blir jagad måste man köra om hela skiten från början igen. Ett dussin gånger har jag nästan passerat mållinjen. Och om man är så nära att vinna ska det räcka med att köra lite, lite bättre för att vinna - och bättre kör man. Men icke, man förlorar precis framför mållinjen om och om igen. Jag lyckades köra om honom med min EVO. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Vilken bil har du då??? Jag försökte med min Camaro SS igår ... gick inte som planerat.. men jag ska låsa upp en Tier 3 bil först.. Aston Martin, som jag postade en bild på tidigare. Min stolthet förbjuder mig att byta bil, jag måste spöa honom med min Aston Martin. Jag har försökt att preja ut honom över kanten, men det går ju inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Aston Martin, som jag postade en bild på tidigare. Min stolthet förbjuder mig att byta bil, jag måste spöa honom med min Aston Martin. Jag har försökt att preja ut honom över kanten, men det går ju inte. Jag körde om Exotic-snubben med min DB9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 (redigerad) Jag körde om Exotic-snubben med min DB9 Men jag har också kört om honom, men då får han alltid superfart och kör ifrån mig. Edit: Aja, jag klarade det nu. Är det bara i career mode man kan låsa upp nya bilar? Det finns ju inte så många att låsa upp i så fall. =( Redigerad 23 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men jag har också kört om honom, men då får han alltid superfart och kör ifrån mig. Edit: Aja, jag klarade det nu. Är det bara i career mode man kan låsa upp nya bilar? Det finns ju inte så många att låsa upp i så fall. =( Men "aktivera" backspegeln och blocka honom med din bil Så gjorde jag... det funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men "aktivera" backspegeln och blocka honom med din bil Så gjorde jag... det funkar Hur aktiverar man den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Hur aktiverar man den? I options. Gameplay tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Men jag har också kört om honom, men då får han alltid superfart och kör ifrån mig. Edit: Aja, jag klarade det nu. Är det bara i career mode man kan låsa upp nya bilar? Det finns ju inte så många att låsa upp i så fall. =( Det går att låsa upp några bilar i Challenge mode (eller vad det heter) men jag är inte säker på om de går att andvända i karriären sedan eller bara i enskilda race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Det går att låsa upp några bilar i Challenge mode (eller vad det heter) men jag är inte säker på om de går att andvända i karriären sedan eller bara i enskilda race Ok, gött - och synd. x_simpa_x: Ok, ska prova det, om det blir nått mer sånt race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 (redigerad) Dubbel, men jao. Var får man tag på Koenigsegg? Redigerad 24 november, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Dubbel, men jao. Var får man tag på Koenigsegg? Tror det är om man klara Rewardcards eller va det heter Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 24 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 november, 2006 Tror det är om man klara Rewardcards eller va det heter Jaha. Måste man klara alla dem - eller ett speciellt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jaha. Måste man klara alla dem - eller ett speciellt? En speciell, men tror man måste Collector* Edition Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Hittade den inte bland korten, men den fanns om man går in på "quick race". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 (redigerad) Hittade den inte bland korten, men den fanns om man går in på "quick race". Då kan jag nog inte hjälpa dig fören min kompis loggar in på msn. Har du klarat Carrer o alla Challenges? Han säger att den finns från början Redigerad 25 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag hittade Koenigsegg efter att jag klarade storynm vet inte om den fanns där innan. Du hittar den där man skapar egna race. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Tror den fanns från början, bara i CE då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Jag hittade Koenigsegg efter att jag klarade storynm vet inte om den fanns där innan. Du hittar den där man skapar egna race. Aa, på "quick race". Där hittade jag också den. Men det vore mycket roligare om man kunde köra på freeroam med den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 november, 2006 Aa, på "quick race". Där hittade jag också den. Men det vore mycket roligare om man kunde köra på freeroam med den. Kan inte göra annat än att hålla med. Det blev jag verkligen grymt besviken på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 december, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 december, 2006 Okej ,jag behöver lite hjälp nu ^^ Hur "Byter" man sparfiler? Jag har fått en Spar fil av Gizmo Bytt den till mig (Mina dokument) De står bara "Unabel to load iwe" Vet någon vad mera man ska skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts