Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

Shit, det var säkert två år sedan jag fick "damp" på ett spel, men nu har det hänt. Och så här mycket damp har jag inte fått sammanlagt under hela livet. Jag har i två timmar nu försökt att klara banan som ger en Lamborghini. Man ska först ligga i röven på motståndaren och sen tvärtom. Motståndaren har en snabbare bil. Det räcker att man tappar flytet lite, så kommer man efter och förlorar, eller så kör man ut för stupet. Och om man gör det när man blir jagad måste man köra om hela skiten från början igen. Ett dussin gånger har jag nästan passerat mållinjen. Och om man är så nära att vinna ska det räcka med att köra lite, lite bättre för att vinna - och bättre kör man. Men icke, man förlorar precis framför mållinjen om och om igen. :P

Jag lyckades köra om honom med min EVO. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilken bil har du då???

Jag försökte med min Camaro SS igår ^_^ ... gick inte som planerat..

men jag ska låsa upp en Tier 3 bil först..

Aston Martin, som jag postade en bild på tidigare. Min stolthet förbjuder mig att byta bil, jag måste spöa honom med min Aston Martin. :P Jag har försökt att preja ut honom över kanten, men det går ju inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag körde om Exotic-snubben med min DB9 :wub:

Men jag har också kört om honom, men då får han alltid superfart och kör ifrån mig. :)

Edit: Aja, jag klarade det nu.

Är det bara i career mode man kan låsa upp nya bilar? Det finns ju inte så många att låsa upp i så fall. =(

Redigerad av L_Voll
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har också kört om honom, men då får han alltid superfart och kör ifrån mig. :wub:

Är det bara i career mode man kan låsa upp nya bilar? Det finns ju inte så många att låsa upp i så fall. =(

Men "aktivera" backspegeln och blocka honom med din bil :)

Så gjorde jag... det funkar :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men jag har också kört om honom, men då får han alltid superfart och kör ifrån mig. :)

Det går att låsa upp några bilar i Challenge mode (eller vad det heter) men jag är inte säker på om de går att andvända i karriären sedan eller bara i enskilda race :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...