PHiLLE___ Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Ifall det skulle bli en styling-tävling så kunde man göra så här: Först skicka in sina bidrag och sen välja ett datum då allt borde vara inskickat. Sen fixar man en poll, med deltagarna och deras bilar. Och sen är det bara att rösta. Fast jag tänker inte fixa tävlingen, jag är så dålig på det där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 Ifall det skulle bli en styling-tävling så kunde man göra så här: Först skicka in sina bidrag och sen välja ett datum då allt borde vara inskickat. Sen fixar man en poll, med deltagarna och deras bilar. Och sen är det bara att rösta. Fast jag tänker inte fixa tävlingen, jag är så dålig på det där Jo, det är så det brukar funka, japp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 13 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 november, 2006 (redigerad) Meh, går det inte att köra Koenigseggen i free roam? Edit var det, ja Redigerad 13 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Jag har spelet nu men kan inte svänga vänster! Bilen svänger liksom automatiskt när den vill. Hjälp uppskattas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Jag har spelet nu men kan inte svänga vänster! Bilen svänger liksom automatiskt när den vill. Hjälp uppskattas! Dagens lol. Synd, har aldrig hört talas om det förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Jag har spelet nu men kan inte svänga vänster! Bilen svänger liksom automatiskt när den vill. Hjälp uppskattas! Har du möjligtvis någon annan gamepad, joystick eller ratt inkopplad? Testa att dra ur den/dem i så fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 16 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 16 november, 2006 Har du möjligtvis någon annan gamepad, joystick eller ratt inkopplad? Testa att dra ur den/dem i så fall. Jag drog ur den innan jag spelade. På Oblivion har en liknande sak hänt men då hjälpte det att sätta i kontrollen. Ska testa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Mina älsklingar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 (redigerad) Mina älsklingar... Dom var väl sådär. Gallardon (?) var dock inte fin. Färgerna passade inte ihop. Redigerad 17 november, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 17 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 november, 2006 Dom var väl sådär. Gallardon (?) var dock inte fin. Färgerna passade inte ihop. Murciélagon Mjo färgerna passade väl någorlunda bra ihop men... så värst snyggt tycker jag inte det är. Fast ganska ballt ändå, på nåt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Mina älsklingar... Inte direkt jätte vackra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Är den här snygg? Det kanske inte syns så bra, men det är svarta stripes över hela bilen. Gillar inte när det är för mycket kladd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Är den här snygg? Det kanske inte syns så bra, men det är svarta stripes över hela bilen. Gillar inte när det är för mycket kladd. Rawr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 18 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 november, 2006 Är den här snygg? Det kanske inte syns så bra, men det är svarta stripes över hela bilen. Gillar inte när det är för mycket kladd. Snygg. Kladd bara förstör imo Mkt finare med en clean bil än nån superstylad med vinyler och vingar överallt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 19 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 november, 2006 Är den här snygg? Det kanske inte syns så bra, men det är svarta stripes över hela bilen. Gillar inte när det är för mycket kladd. Det är ju värsta Bond-style. Hade en likadan när jag lirade Carbon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag har ett problem med mitt Carbon. Alla bilar blir bara helt svarta och snutbilarna saknar chassi. vad är felet? någon som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 november, 2006 Jag har ett problem med mitt Carbon. Alla bilar blir bara helt svarta och snutbilarna saknar chassi. vad är felet? någon som vet? Om du inte har köpt det, så gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 22 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 november, 2006 Shit, det var säkert två år sedan jag fick "damp" på ett spel, men nu har det hänt. Och så här mycket damp har jag inte fått sammanlagt under hela livet. Jag har i två timmar nu försökt att klara banan som ger en Lamborghini. Man ska först ligga i röven på motståndaren och sen tvärtom. Motståndaren har en snabbare bil. Det räcker att man tappar flytet lite, så kommer man efter och förlorar, eller så kör man ut för stupet. Och om man gör det när man blir jagad måste man köra om hela skiten från början igen. Ett dussin gånger har jag nästan passerat mållinjen. Och om man är så nära att vinna ska det räcka med att köra lite, lite bättre för att vinna - och bättre kör man. Men icke, man förlorar precis framför mållinjen om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Shit, det var säkert två år sedan jag fick "damp" på ett spel, men nu har det hänt. Och så här mycket damp har jag inte fått sammanlagt under hela livet. Jag har i två timmar nu försökt att klara banan som ger en Lamborghini. Man ska först ligga i röven på motståndaren och sen tvärtom. Motståndaren har en snabbare bil. Det räcker att man tappar flytet lite, så kommer man efter och förlorar, eller så kör man ut för stupet. Och om man gör det när man blir jagad måste man köra om hela skiten från början igen. Ett dussin gånger har jag nästan passerat mållinjen. Och om man är så nära att vinna ska det räcka med att köra lite, lite bättre för att vinna - och bättre kör man. Men icke, man förlorar precis framför mållinjen om och om igen. Vilken bil har du då??? Jag försökte med min Camaro SS igår ... gick inte som planerat.. men jag ska låsa upp en Tier 3 bil först.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 23 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 november, 2006 Jag fixade Evo'n först. Den har typ full handling så det är lätt i kurvorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts