Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ifall det skulle bli en styling-tävling så kunde man göra så här:

Först skicka in sina bidrag och sen välja ett datum då allt borde vara inskickat. Sen fixar man en poll, med deltagarna och deras bilar. Och sen är det bara att rösta. Fast jag tänker inte fixa tävlingen, jag är så dålig på det där :huh:

Jo, det är så det brukar funka, japp. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, det var säkert två år sedan jag fick "damp" på ett spel, men nu har det hänt. Och så här mycket damp har jag inte fått sammanlagt under hela livet. Jag har i två timmar nu försökt att klara banan som ger en Lamborghini. Man ska först ligga i röven på motståndaren och sen tvärtom. Motståndaren har en snabbare bil. Det räcker att man tappar flytet lite, så kommer man efter och förlorar, eller så kör man ut för stupet. Och om man gör det när man blir jagad måste man köra om hela skiten från början igen. Ett dussin gånger har jag nästan passerat mållinjen. Och om man är så nära att vinna ska det räcka med att köra lite, lite bättre för att vinna - och bättre kör man. Men icke, man förlorar precis framför mållinjen om och om igen. (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit, det var säkert två år sedan jag fick "damp" på ett spel, men nu har det hänt. Och så här mycket damp har jag inte fått sammanlagt under hela livet. Jag har i två timmar nu försökt att klara banan som ger en Lamborghini. Man ska först ligga i röven på motståndaren och sen tvärtom. Motståndaren har en snabbare bil. Det räcker att man tappar flytet lite, så kommer man efter och förlorar, eller så kör man ut för stupet. Och om man gör det när man blir jagad måste man köra om hela skiten från början igen. Ett dussin gånger har jag nästan passerat mållinjen. Och om man är så nära att vinna ska det räcka med att köra lite, lite bättre för att vinna - och bättre kör man. Men icke, man förlorar precis framför mållinjen om och om igen. :P

Vilken bil har du då???

Jag försökte med min Camaro SS igår ^_^ ... gick inte som planerat..

men jag ska låsa upp en Tier 3 bil först..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor