Chilli_13 Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 :'( Men nu har jag kommit upp i ca 35% Jag skulle kalla det för LASTbil Ska man vara sån så är det itne så mycket till lastbil heller... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vad är det här? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Vad är det här? Speedbreaker, blir som i slowmotion, även lättare att komma undan poliser som försöker frontalkrocka med dig t.ex.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Speedbreaker, blir som i slowmotion, även lättare att komma undan poliser som försöker frontalkrocka med dig t.ex.. Ahh, borde jag förstått. Har bara provat speedbreaker en gång. Den verkar jätteonödig. Det enda som händer är att det bli slowmotion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Ahh, borde jag förstått. Har bara provat speedbreaker en gång. Den verkar jätteonödig. Det enda som händer är att det bli slowmotion? Du har mer rörlighet med bilen, pröva svänga lite med speedbreaker så förstår du.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Köpte precis detta i collector's edition.. ska spela det senare... tycker ni det är ett köpvärt spel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Köpte precis detta i collector's edition.. ska spela det senare... tycker ni det är ett köpvärt spel?? Varför fråga en sån fråga när du redan köpt det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Shady_4_life Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Varför fråga en sån fråga när du redan köpt det? Hahah, hmm, sant men jag undrar vad NI tycker.. jag köpte det vid 3 idag, och har inte spelat än I'm strong Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag har äntligen kommit till Silverton nu ^^ (Sista stadsdelen) Skoj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag har äntligen kommit till Silverton nu ^^ (Sista stadsdelen) Skoj Jag har bara bossen kvar, sen är jag där. Men jag orkar inte köra det där Canyon duellen, så tråkigt så det är inte sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag har bara bossen kvar, sen är jag där. Men jag orkar inte köra det där Canyon duellen, så tråkigt så det är inte sant. Jag hade tur med min Exotic-duell, jag jhan förbi han i en kurva och blockade han när han skulle köra om ^^ Lätt vinst på ~40 sec Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Hahah, hmm, sant men jag undrar vad NI tycker.. jag köpte det vid 3 idag, och har inte spelat än I'm strong Jag kan säga att det är vissa + och vissa minus. minus är att man kan fuska online med trainers. Vilket som gör det riktigt tråkigt. Så det bästa är bara att spela med vänner tills dom fixar detta(om dom nu gör det). Annars så är det några andra minus som dragrace är ju borta. och några buggar. + sidan det är ett ok bil spel jag ger det 6,5. för att det är roligt en uppföljing. o.s.v Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 11 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 november, 2006 Jag tyckte personligen att det var för få bilar och riktigt illa att dom plockade bort dragrace. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Tycker också det är lite synd att dragrace försvann... men det skulle ju "paja" spelet senare... i Silverton... då du i början har en Tier 2 bil, och resten sitter med Corvette, Lamborghini, McLaren och Ford GT... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det här var det bästa spelet från NFS-serien sen Underground. Klarat av Career (stavning) redan, tog 6 dagar för mig. Här kommer lite screens från mina hetaste bilar. Nice, va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Gillar inte färgen på fälgarna... men annars helt ok... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Det här var det bästa spelet från NFS-serien sen Underground. Klarat av Career (stavning) redan, tog 6 dagar för mig. Här kommer lite screens från mina hetaste bilar. Nice, va? Du skojar va? Bilarna var bland de fulaste jag sett på länge faktiskt. Och jag brukar inte va så kräsen... göm dig för KalleR och company! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Du skojar va? Bilarna var bland de fulaste jag sett på länge faktiskt. Och jag brukar inte va så kräsen... göm dig för KalleR och company! ok, det är lugnt. Jag tycker själv att jag suger på styling men körningen är i toppklass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 Ha inte färger på fälgarna... det blir så fruktansvärt fult enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 12 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 november, 2006 (redigerad) Med tanke på styling så kunde man kanske starta en styling-tävling! Vad sägs om det? Hittade nya bilar men ni tycker säkert att dom är fula Redigerad 12 november, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts