GiZmo Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Är det inte väldigt segt att låsa upp nya bilar? Har klarat 45% och har knappt fått några intressanta. Så jag kör fortfarande med RX8:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Är det inte väldigt segt att låsa upp nya bilar? Har klarat 45% och har knappt fått några intressanta. Så jag kör fortfarande med RX8:n Den bilen var iallafall snygg, till skillnad från vissa andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 MUST KILL THE UGLY SWEDISH Somsagt så raderades min Career... men inte mina bilar i career, det ända som hände var att jag fick 0% progress, mitt crew försvann och jag "låste upp" nybörjar racen... I ALLA TRE stadsdelar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Den bilen var iallafall snygg, till skillnad från vissa andra Tack. Det roliga är att den har sett ut så sedan.. 10% -kanske. Ligger på 55% nu. Är det mycket att ha 500 000 att köpa gottis för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Tack. Det roliga är att den har sett ut så sedan.. 10% -kanske. Ligger på 55% nu. Är det mycket att ha 500 000 att köpa gottis för? Nja, ligger stadigt på 200 000 hela tiden, har ändå en Lamborghini och en Evo i garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Nja, ligger stadigt på 200 000 hela tiden, har ändå en Lamborghini och en Evo i garaget. Hm, då vet du säkert: Hur mycket går det åt till att trimma en bil med det bästa av allt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Hm, då vet du säkert: Hur mycket går det åt till att trimma en bil med det bästa av allt? På en tier 3 bil så kostar delarna runt 40.000st, tror jag iaf, men man vinner tbx det på typ 2 race.. Redigerad 10 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 På en tier 3 bil så kostar delarna runt 40.000st, tror jag iaf, men man vinner tbx det på typ 2 race.. Was? alltså: Engine: 40 000 Transmission: 40 000 Suspension: 40 000 etc. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Har jag verkligen alla trimmningsdelar redan? Har bara klarat av första "bossen". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Har jag verkligen alla trimmningsdelar redan? Har bara klarat av första "bossen". Första stegets trimning har du nog. Sen får du andra steget rätt fort med. Sen tar det svinigt lång tid innan steg 3 dyker upp. (Jag är fortfarande på steg 2, har varit det ruggigt länge) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Första stegets trimning har du nog. Sen får du andra steget rätt fort med. Sen tar det svinigt lång tid innan steg 3 dyker upp. (Jag är fortfarande på steg 2, har varit det ruggigt länge) Aha. Måste jag ha en klass 3 bil för å ha klass 3 delar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 MUST KILL THE UGLY SWEDISH Somsagt så raderades min Career... men inte mina bilar i career, det ända som hände var att jag fick 0% progress, mitt crew försvann och jag "låste upp" nybörjar racen... I ALLA TRE stadsdelar Har precis samma problem som dig,hade just klarat 63% :'( och när jag startade bam! 0% avklarat i karriärläget. fast alla bilar och så kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Bara jag som fullkomligt hatar den svenska översättningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Aha. Måste jag ha en klass 3 bil för å ha klass 3 delar? Ja Bara jag som fullkomligt hatar den svenska översättningen? Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Bästa bilen i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Bästa bilen i spelet Kan man köra den i Singel race eller finns den bara på Challenges? Edit: Jag skulle nog inte kalla det för bil Redigerad 10 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_player Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan man köra den i Singel race eller finns den bara på Challenges? Edit: Jag skulle nog inte kalla det för bil Tror den bara finns i Challenges, och det borde INTE kallas bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Kan man köra den i Singel race eller finns den bara på Challenges? Edit: Jag skulle nog inte kalla det för bil Nähä? Den har 4 hjul, en motor och ett tak samt glas runtomkring? Kallar inte du det en bil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Har precis samma problem som dig,hade just klarat 63% :'( och när jag startade bam! 0% avklarat i karriärläget. fast alla bilar och så kvar. :'( Men nu har jag kommit upp i ca 35% Nähä? Den har 4 hjul, en motor och ett tak samt glas runtomkring? Kallar inte du det en bil? Jag skulle kalla det för LASTbil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts