spajdermän Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Jag...måste....spy.... Fy..fan...hemskt! Måste tyvärr hålla med Har likadana fälgar på min camaro men inte lika stora... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Måste tyvärr hålla med Har likadana fälgar på min camaro men inte lika stora... Snygg Spajderman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Varför det om man får undra? Vinylen, blåa rutorna, vingen och fälgarna är fula...helt enklet. Denna tråden borda innehålla RICE VARNING. Edit : Spajdermän - Snyggt! Redigerad 9 november, 2006 av Roxxy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Vadå Rice? Risvarning? Om du menar stylade bilar så är det ju en stor del av spelet så antagligen så tror jag en som inte gillar stylade bilar inte går in i denna tråd, om han är rädd för dem dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Vadå Rice? Risvarning? Om du menar stylade bilar så är det ju en stor del av spelet så antagligen så tror jag en som inte gillar stylade bilar inte går in i denna tråd, om han är rädd för dem dvs. You have a lot to learn... Något som har plågat NFS spelen sen Undergorund. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Ok. för en liten del så måste jag hålla med men ändå så inte. jag gick efter allt som inte var normalt med den bilen och tycker att det vart ok men inte perfekt. har andra som är snyggare lägger upp en bild sen.shelby 500 blir snygg med några ändringar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 You have a lot to learn... Något som har plågat NFS spelen sen Undergorund. Du menar att dem har gjort NFS spelen mångfaldigat bättre sedan Underground? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) You have a lot to learn... You too. Det kan faktist hända att Sniper är någon Ryss eller nåt som inte kan så bra Engelska. Så det bästa vore nog om du snackar svenska och för den skullen så översätter jag en hel del >.< You have a lot to learn... : Du har en hel del att lära... Och mycket fattar man av att du säger RICE, tror du faktist att det första man tänker på är RISBRÄNNARE när man hör RICE. Det första jag tänker på när jag hör RICE är Sunrise och ris och RICE = RICEBURNER och vad sa jag om den här engelskan Förstås är jag 60% trött och var 60% oseriös. Och nu till en liten fråga om spelet.. När man kollar igenom delarna ser man ett par stycken med lås. men kommer det fler delar sen? Eller måste man leva med bara dom där? Blev lite besviken när det inte fanns fler delar än så. Redigerad 9 november, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) I got the black on black, eller hur är det di' säger? Någon ville visst veta vilket gäng-märke man hade? http://ww2.beffo.se/upload/pic~/10waldywjzyoa1d0ycumzui8sqzkpe7p4s.jpg Fyfan vad fraps ger dåliga bilder ibland. Redigerad 9 november, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Tack så mkt Granstrand och Roxxy Lägger kanske upp bild på min Charger sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Look at that happy smile. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 Look at that happy smile. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/k3l8ltbm0r...o19z3ju2e7c.jpg Najs bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) Look at that happy smile. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/k3l8ltbm0r...o19z3ju2e7c.jpg Tihi -------- Toppar den i 252km/h... Redigerad 10 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 9 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 november, 2006 (redigerad) När kommer det till psp? Eller har det kommit? Spajdermän: Lite stora bilder? Redigerad 9 november, 2006 av Merkky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Spajdermän: Lite stora bilder? Bättre? -------- Chargern: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 (redigerad) Och nu till en liten fråga om spelet.. När man kollar igenom delarna ser man ett par stycken med lås. men kommer det fler delar sen? Eller måste man leva med bara dom där? Blev lite besviken när det inte fanns fler delar än så. Jo det finns många lås. Du låser upp rätt så många när du racear. titta ochså på korten vad du kan göra för att låsa upp mera uppgraderingar Har för mig att det redan har kommit till psp. ja jag kan ha fel har inte tittat. kolla här http://www.game.se/ Redigerad 10 november, 2006 av Balor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Vann nyss ännu en bil av Tunerbossen. Har typ bara lackat om den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Bättre? -------- Chargern: Oh yeah! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Ska köpa en Gallardo (stavningen?) nästa gång jag spelar, har låst upp Evo och Gallardon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 10 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts