spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Nu har också jag införskaffat mig detta spel. Jag håller helt med Foo i det han skrev för nån sida sen. Handlingen är bra men det kan vara svårt att hänga med ibland. Körkänslan är det inget fel på heller för den delen Bra, EA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Körkänslan är det inget fel på heller för den delen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 6 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 november, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Körkänslan är det inget fel på heller för den delen Körkänslan är ju pissigt dålig Fast du kanske inte har börjat övningsköra riktigt än va ? Då vet du inte riktigt hur en bil reagerar Om man kollar på drift, man åker rakt fram och ska börja svänga lite för att kunna lägga bilen på sned, då reagerar den hur fort som helst, ett litet tryck och han svänger runt 90 grader nästan. Sedan ska man räta upp den lite, lite så man inte ska köra in i väggen, då ligger man klistrad mot den andra väggen istället . Jag undrar igentligen, bilen reagerar väl inte så jättemycket om man driftar på riktigt ? (KalleR) Jag menar, bara för att det är drift så måste ju inte bilen lägga sig 90 grader snett så fort man nuddar piltangenten, så gör den väl inte på riktigt väl ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Är detta värt och skaffa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Körkänslan är ju pissigt dålig Fast du kanske inte har börjat övningsköra riktigt än va ? Då vet du inte riktigt hur en bil reagerar Om man kollar på drift, man åker rakt fram och ska börja svänga lite för att kunna lägga bilen på sned, då reagerar den hur fort som helst, ett litet tryck och han svänger runt 90 grader nästan. Sedan ska man räta upp den lite, lite så man inte ska köra in i väggen, då ligger man klistrad mot den andra väggen istället . Jag undrar igentligen, bilen reagerar väl inte så jättemycket om man driftar på riktigt ? (KalleR) Jag menar, bara för att det är drift så måste ju inte bilen lägga sig 90 grader snett så fort man nuddar piltangenten, så gör den väl inte på riktigt väl ? Har inte kört drift än. Eller jo, på demot. Och ja, driftingen kanske inte är superduperbra men jag tycker att det funkar bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Körkänslan är ju pissigt dålig Fast du kanske inte har börjat övningsköra riktigt än va ? Då vet du inte riktigt hur en bil reagerar Om man kollar på drift, man åker rakt fram och ska börja svänga lite för att kunna lägga bilen på sned, då reagerar den hur fort som helst, ett litet tryck och han svänger runt 90 grader nästan. Sedan ska man räta upp den lite, lite så man inte ska köra in i väggen, då ligger man klistrad mot den andra väggen istället . Jag undrar igentligen, bilen reagerar väl inte så jättemycket om man driftar på riktigt ? (KalleR) Jag menar, bara för att det är drift så måste ju inte bilen lägga sig 90 grader snett så fort man nuddar piltangenten, så gör den väl inte på riktigt väl ? Sant, men detta är inte Granturismo / GTR, båda är riktiga simulatorer vilket NFS serierna inte är. Redigerad 7 november, 2006 av MyStiC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Sant, men detta är inte Granturismo / GTR, båda är riktiga simulatorer vilket NFS serierna inte är. Nej jag vet, jag har aldrig påstått att känslan ska vara bra eller hur ? Jag bara beskrev hur det är i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Är detta värt och skaffa? Ja.Bara du inte ber om hjälp hela tiden Har köpt mig en Dodge Charger RT/ST (kommer inte ihåg dom sista)..Inget trim än Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 A och Z, som nästan alltid var standard i bilspel förr i tiden. Ang scout'en så är ju han sjukt irriterande, bromsar in framför en, tar genvägar vilket resulterar i att han kör på en, ligger bakom en när man väl behöver honom. Du har väl inte glömt att upgradera hans performance på bilen va? Jag gjorde det, så nu händer det inte mer så ofta Själv så kör jag med en Aston Martin DB9 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 På första racet ska man trycka på en knapp "activate crew member blalaba nånting bla". Men de säger inte vilken knapp det är. Vilken är det?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Det är höger ctrl du letar efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hur många procent har ni klarat? Jag har klarat typ 40% (kommer inte ihåg men är väldigt nära det talet) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Skulle vara kul att veta vilken logo ni valde till erat crew, plus vad era gäng heter. Lägg upp en bild på loggan och skriv namnet bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Skulle vara kul att veta vilken logo ni valde till erat crew, plus vad era gäng heter. Lägg upp en bild på loggan och skriv namnet bara. Rooster-loggan. Gänget heter chicken. Jag heter GayFag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Hur många procent har ni klarat? Jag har klarat typ 40% (kommer inte ihåg men är väldigt nära det talet) 100% på karriären, challenge series kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Balor Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 Challenge 100% klart men jag har redan gjort karriären en gång tidigare så kan säga att jag är 100% klart med allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2006 (redigerad) Rooster-loggan. Gänget heter chicken. Jag heter GayFag. Min logga: Gänget heter Eagles, Jag heter Jonathan. Så här långt har jag kommit hittills: Edit: Min nystylade Camaro: Redigerad 7 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 WTF! Hela min Career process är deletad Men jag har kvar mina bilar och så... men inga crewmembers och är på 0% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 8 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2006 Någon annan än jag som tyckte det här Carbon sög lite grann? Men har bara spelat lite grann på Karriären. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts