MyStiC Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Naj, "Carbon" inte carbon fibre ' Carbon är en förkortning av kolfiber, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eazy-e Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 ' Carbon är en förkortning av kolfiber, NAJ Ärligt flippar bara sorry Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 ' Carbon är en förkortning av kolfiber, Så Carbon Fibre är en förkortning av kolfiberfiber? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 NFS: Kolfiber? Nope. Det ska finnas ett spelläge som heter valley, där man ska köra race på sånna här vägar som finns kring dalar... du vet, med dåliga räcken och rejäla stup överallt. Och den dalen man kör runt ska heta Carbon Valley (istället för Silicon Valley, haha, lustigt, va? Inte?)! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Man kan väl säga Karbon på Svenska också? Eller om det är med C kanske.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Så Carbon Fibre är en förkortning av kolfiberfiber? Haha, nej. Det heter carbon fibre och det går att förkortas genom att bara skriva carbon. Kollade på trailer, ser ganska bra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Så Carbon Fibre är en förkortning av kolfiberfiber? Mje men Carbon är den samma som "Carbon Fibre" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Clawhammer Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jamen suck... Första tanken var TF&TF3: Tokyo Drift ripoff efter att ha sett filmsnuttarna. Nej, EA kan lägga ner nu, Most Wanted var ju fruktansvärt pinsamt dåligt i jämförelse med UG2 och så nu detta, exakt samma texturer på vägar och en hel del av miljön som i just UG2, bådar inte gott. Ja, ja, ska inte döma innan jag testat spelbar kod, men som det känns just nu så är det här bara ett sätt att mjölka pengar á la The Sims... Oh well... vi får väl se till hösten, inte mer med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 EA Games... Behöver jag säga mer? Tänker verkligen inte betala för det här spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 EA Games... Behöver jag säga mer? Tänker verkligen inte betala för det här spelet. Det tänker dock jag. Älskar NFS. Har spelat det så länge sen jag kan minnas. Fast av någon anledning så köpte jag inte Most Wanted. Jaja, frukost rasten är slut. Måste dra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Usch och fy, ser ut som NFSU2 med lite (otroligt lite) uppiffad grafik och nya prylar. Det gick verkligen utför med serien efter NFS Porsche... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Kommer NFS: Carbon till PC? Läste nyss game reactor och där nämnde de bara Xbox 360 och Playstation 3.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Enligt ea.com kommer det till: PS2, PS3, PSP, XBOX, 360, Wii, GC, PC (cd), DS, Advance och mobil telefoner. Så jo det kommer till PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Enligt ea.com kommer det till: PS2, PS3, PSP, XBOX, 360, Wii, GC, PC (cd), DS, Advance och mobil telefoner. Så jo det kommer till PC Oooh YEEEAAAAH!!! Mobil telefoner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Oooh YEEEAAAAH!!! Mobil telefoner Tror inte att det kommer vara så kul på mobilen, men man kan ju prova . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 (redigerad) Ingen som vet någon lista på bilarna? vet att det kommer va med en porsche carrera gt, o antingen en subaru eller mitsubishi, vet inte vilken, den driftar mot amerikanaren som ser ut som en Camaro ss 68, men kan ju ha fel:) Nja,jag tror inte att det är en Camaro. Verkar vara en Dodge enligt bilden från aKi. Om man kollar på 3de bilden uppifrån så ser man på baken på den att det är en Dodge. Enligt vad jag tror så är det Dodge Charger RT från 1971. Redigerad 11 juli, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 12 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 Nja,jag tror inte att det är en Camaro. Verkar vara en Dodge enligt bilden från aKi. Om man kollar på 3de bilden uppifrån så ser man på baken på den att det är en Dodge. Enligt vad jag tror så är det Dodge Charger RT från 1971. OK, du har förmodligen rätt, är inte så hajj på amerkanska bilar. Du vet inga mer bilar som kommer vara med? Om man kollar på en trailer så låter det som att en Ferarri ska vara med, dom har ju ett speciellt motorljud. Billista så långt: Porsche Carrera GT Mitsubishi evo 8 Dodge Charger RT '71 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PHiLLE___ Skrivet 12 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2006 (redigerad) OK, du har förmodligen rätt, är inte så hajj på amerkanska bilar. Du vet inga mer bilar som kommer vara med? Om man kollar på en trailer så låter det som att en Ferarri ska vara med, dom har ju ett speciellt motorljud. Billista så långt: Porsche Carrera GT Mitsubishi evo 8 Dodge Charger RT '71 Jo. Om man går tillbaks på bilderna från aKi så ser man ju en Lamborghini Gallardo. Och jag hade fel om det med Chargern. Det var en Dodge Challenger Concept. Om man tittar noga på trailern så ser man det på eftertexterna. Så... Billistan till NFS : Carbon hittills.... Porsche Carrera GT Mitsubishi Lancer Evo 8 Dodge Challenger Concept Lamborghini Gallardo Redigerad 12 juli, 2006 av PHiLLE___ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 13 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Ok, cool:) jäklar vad snygg den bilen var har aldrig gillat amerikanare så inann, men kanske börjar göra det nu. Hoppas att det komemr vara med en BMW oxå, dom bilarna låter ju hur skönt som helst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Nyheter från spelet här: http://ps3.ign.com/articles/718/718218p1.html verkar riktigt kul faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts