Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Gillar detta spelet, fattar inte vad en del klagar på. Mycket bättre än Most Wanted. Styrningen är bättre nu, bilen känns mer tung vilket jag gillar. :) När man stängt av Rörelseoskärpan ser det riktigt ok ut och man får dessutom högre fps.

Har just börjat lira och kör med Camaron, skönt ljud i den må jag säga. :P Min nästa bil blir nog en CSX Koenigsegg. :)

Blev nästan gangbanged av dom svarta snutbilarna http://www.youtube.com/watch?v=165tSboJTww :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gillar detta spelet, fattar inte vad en del klagar på. Mycket bättre än Most Wanted. Styrningen är bättre nu, bilen känns mer tung vilket jag gillar. :) När man stängt av Rörelseoskärpan ser det riktigt ok ut och man får dessutom högre fps.

Har just börjat lira och kör med Camaron, skönt ljud i den må jag säga. :P Min nästa bil blir nog en CSX Koenigsegg. :)

Blev nästan gangbanged av dom svarta snutbilarna http://www.youtube.com/watch?v=165tSboJTww :ermm:

Hur slutade det då ?

Redigerad av x_simpa_x
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur slutade det då ?
Det gick bra, smet undan lätt på motorvägen efteråt. Farbror blå hade inte en chans när min Camaro fick upp farten! :P

Jag kör på svenska bara för att det finns, men kunde likaväl tagit engelska då man bara har svenska som subs.

Någon som vet om det finns en titta bakåt funktion? Stör mig på att inte kunna se mina konkurrenter och jag vill inte köra med backspegel. Fan om dom tagit bort det alltså! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gick bra, smet undan lätt på motorvägen efteråt. Farbror blå hade inte en chans när min Camaro fick upp farten! :)

Jag kör på svenska bara för att det finns, men kunde likaväl tagit engelska då man bara har svenska som subs.

Någon som vet om det finns en titta bakåt funktion? Stör mig på att inte kunna se mina konkurrenter och jag vill inte köra med backspegel. Fan om dom tagit bort det alltså! :ermm:

L!

:P

Hatar de svenska översättningarna i menyer och sånt. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det gick bra, smet undan lätt på motorvägen efteråt. Farbror blå hade inte en chans när min Camaro fick upp farten! ;)

Någon som vet om det finns en titta bakåt funktion? Stör mig på att inte kunna se mina konkurrenter och jag vill inte köra med backspegel. Fan om dom tagit bort det alltså! :angry:

Ok, det låter bra.

Du får nog sätta dit en backspegel i options, tror inte det finns någon titta bakåtfunktion.

Går det att ändra till svenska, eller måste man välja sånt när man installerar, för jag tror inte jag hade chansen att göra det, så kan man göra det i options ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor