Ante_freeman Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fick hem spelet idag och jag lirat några race med min Camero SS och det går fint. Enda tills jag kom till det första driftingracet. Geez vad det var svårt med drifting på det här spelet. Något tips, anyone? Sväng väldigt lite först, kmr du för nära kanten släpp gasen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Sväng väldigt lite först, kmr du för nära kanten släpp gasen Jag brukar, om jag kommer för nära kanten, gasa för fullt och sätta på NOS... så jag kommer bort från kanten ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Varför försvinner alla mina mods när jag stänger av spelet sen startar det igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hur gör man för spela det här över hamachi? Eller om man vill bjuda in en person att splea med? Är det bara att skicka "friend invite" och sen när han accepterat så kan man bara bjuda in honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har 107.000 och jag undrar om jag ska köpa Dodge Charger för 80.000 och trimma för resten. Verkar det vettigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har 107.000 och jag undrar om jag ska köpa Dodge Charger för 80.000 och trimma för resten. Verkar det vettigt? Får man inte chargern när man vinner över första bossen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Gillar detta spelet, fattar inte vad en del klagar på. Mycket bättre än Most Wanted. Styrningen är bättre nu, bilen känns mer tung vilket jag gillar. När man stängt av Rörelseoskärpan ser det riktigt ok ut och man får dessutom högre fps. Har just börjat lira och kör med Camaron, skönt ljud i den må jag säga. Min nästa bil blir nog en CSX Koenigsegg. Blev nästan gangbanged av dom svarta snutbilarna http://www.youtube.com/watch?v=165tSboJTww Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 (redigerad) Gillar detta spelet, fattar inte vad en del klagar på. Mycket bättre än Most Wanted. Styrningen är bättre nu, bilen känns mer tung vilket jag gillar. När man stängt av Rörelseoskärpan ser det riktigt ok ut och man får dessutom högre fps. Har just börjat lira och kör med Camaron, skönt ljud i den må jag säga. Min nästa bil blir nog en CSX Koenigsegg. Blev nästan gangbanged av dom svarta snutbilarna http://www.youtube.com/watch?v=165tSboJTww Hur slutade det då ? Redigerad 4 november, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Kör ni spelet på svenska eller engelska? Jag fullkomligt hatar översättningen så jag tog engelska trots jag hade möjligthet att få svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Hur slutade det då ?Det gick bra, smet undan lätt på motorvägen efteråt. Farbror blå hade inte en chans när min Camaro fick upp farten! Jag kör på svenska bara för att det finns, men kunde likaväl tagit engelska då man bara har svenska som subs. Någon som vet om det finns en titta bakåt funktion? Stör mig på att inte kunna se mina konkurrenter och jag vill inte köra med backspegel. Fan om dom tagit bort det alltså! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det gick bra, smet undan lätt på motorvägen efteråt. Farbror blå hade inte en chans när min Camaro fick upp farten! Jag kör på svenska bara för att det finns, men kunde likaväl tagit engelska då man bara har svenska som subs. Någon som vet om det finns en titta bakåt funktion? Stör mig på att inte kunna se mina konkurrenter och jag vill inte köra med backspegel. Fan om dom tagit bort det alltså! L! Hatar de svenska översättningarna i menyer och sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 http://ww2.beffo.se/upload/pic~/1mbbw9vkawvkhpb3t9f5sasrtqq0cwo8qk.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Det gick bra, smet undan lätt på motorvägen efteråt. Farbror blå hade inte en chans när min Camaro fick upp farten! Jag kör på svenska bara för att det finns, men kunde likaväl tagit engelska då man bara har svenska som subs. Någon som vet om det finns en titta bakåt funktion? Stör mig på att inte kunna se mina konkurrenter och jag vill inte köra med backspegel. Fan om dom tagit bort det alltså! Ok, det låter bra. Du får nog sätta dit en backspegel i options, tror inte det finns någon titta bakåtfunktion. Går det att ändra till svenska, eller måste man välja sånt när man installerar, för jag tror inte jag hade chansen att göra det, så kan man göra det i options ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Titta bakåt gör man på L Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 KalleR: Åhhh , kärlek, en annan färg så blir den perf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 L! Hatar de svenska översättningarna i menyer och sånt. Tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Test Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Test Framhjulet är häftigt vinklat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Ingen söt människa som har det till psp och vill säga om det är värt att köpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 5 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 november, 2006 (redigerad) Test Cool bild Men egentligen ganska fül bil Edit: Nej, nej. Man får inte quota bilder! Redigerad 5 november, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts