Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Bara jag som inte har några som helst problem med driftingen? Gjorde två styckten ~220 000 drifts i bergen innan ^^ På arenan ligger det högsta på ~100 000 Mitt högsta i bergen var ~70 000 Mitt högsta på arenan ~34 000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Bara jag som inte har några som helst problem med driftingen? Gjorde två styckten ~220 000 drifts i bergen innan ^^ På arenan ligger det högsta på ~100 000 Mitt högsta i bergen = 24500 Mitt högsta på arenan = 86k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Mitt högsta i bergen = 24500 Mitt högsta på arenan = 86k Woot! Får du bättre på Arenan än i Canyon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Woot! Får du bättre på Arenan än i Canyon? Ja, jag tyckte Canyon var lite svårt så jag fick typ bara 40k (totalt) på ett race Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Bara jag som inte har några som helst problem med driftingen? Gjorde två styckten ~220 000 drifts i bergen innan ^^ På arenan ligger det högsta på ~100 000 Satte 100 000+ på arenan redan på demot. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Har ni några tips på hur man driftar i arenan, på PC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fargo Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vad har folk för bilar då? Själv gillade jag att det fanns med amerikanska muskelbilar . Så jag kör en camero i karriären nu, kan lägga upp en bild sen. Men som sagt vad kör folk här för bilar? =) i Carbon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vad har folk för bilar då? Själv gillade jag att det fanns med amerikanska muskelbilar . Så jag kör en camero i karriären nu, kan lägga upp en bild sen. Men som sagt vad kör folk här för bilar? =) i Carbon. Läs föregående sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Vad har folk för bilar då? Själv gillade jag att det fanns med amerikanska muskelbilar . Så jag kör en camero i karriären nu, kan lägga upp en bild sen. Men som sagt vad kör folk här för bilar? =) i Carbon. Lotus Elise (Exotic) Har inte kommit långt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har problem med spelet, jag kan spela tills jag åker in i första safehouset. Då får jag ett felmeddelande och spelet stänger av sej. Någon som vet vad jag ska göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Skit bra spel detta faktist. men jag blev lite besviken på grafiken t.ex på gatan dålig texturer o sånt men bilarna blev helt perfeckt kör själv med Cheva Camaro SS.. Tänkte Betygsäta sjävla spelet nu: Grafik 7/10 Ljud 10/10 Känsla9/10 Musiken i spelet 7/10 Effekter 6/10 Spelet får 99% av 100 Rekomenderar Spelet till 99% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Skit bra spel detta faktist. men jag blev lite besviken på grafiken t.ex på gatan dålig texturer o sånt men bilarna blev helt perfeckt kör själv med Cheva Camaro SS.. Tänkte Betygsäta sjävla spelet nu: Grafik 7/10 Ljud 10/10 Känsla9/10 Musiken i spelet 7/10 Effekter 6/10 Spelet får 99% av 100 Rekomenderar Spelet till 99% 99%? Do your maths, boy. 7+10+9+7+6 = 39 10+10+10+10+10 = 50 39/50 = 0,78 = 78% Förövrigt så ångrar jag starkt att jag valde RX8:an. Funderar på att köra omo bara för det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det ingen förutom jag som kör Exotic här? Alla andra verkar ju köora Tuneing och Muscle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det ingen förutom jag som kör Exotic här? Alla andra verkar ju köora Tuneing och Muscle Jag har inte kört alls mycket, så jag är fortfarande bara på första bilen. Tyckte Alfa Romeo:n var så ful, så jag skippade Exotic. Men det går väl att skaffa sen? Jag har väl inte "bundit" mig till Tuning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Jag har inte kört alls mycket, så jag är fortfarande bara på första bilen. Tyckte Alfa Romeo:n var så ful, så jag skippade Exotic. Men det går väl att skaffa sen? Jag har väl inte "bundit" mig till Tuning? Du kan alltid köpa/vinna en bil från en annan klass. Tuning är jävligt bra... svänger ju skitsnabbt. Men jag ångrar inte att jag tog muscle. Jävlar vad dom accelererar snabbt. Ja skiter i hur det stavas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Körde med Alfan(men ju längre man spelar med den, ju mer fattar man att mman behöver än ny bil), men har bytt nu till Lotus Elise. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Körde med Alfan(men ju längre man spelar med den, ju mer fattar man att mman behöver än ny bil), men har bytt nu till Lotus Elise. Beror på hur du moddar den... Jag moddar iaf mina Exotic genom att dra upp deras "svagheter"... t.ex acceleration, grepp och hur den svänger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fick hem spelet idag och jag lirat några race med min Camero SS och det går fint. Enda tills jag kom till det första driftingracet. Geez vad det var svårt med drifting på det här spelet. Något tips, anyone? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Fick hem spelet idag och jag lirat några race med min Camero SS och det går fint. Enda tills jag kom till det första driftingracet. Geez vad det var svårt med drifting på det här spelet. Något tips, anyone? Jag har också problem med drift, fast bara på arenan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 4 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2006 Är det ingen förutom jag som kör Exotic här? Alla andra verkar ju köora Tuneing och Muscle Jag kör eXotic, gillar sportbilar mer än muskelbilar. Sedan kan det bero på att jag nickar eXotic också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts