KalleR Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vilken av biltyperna (Tuning, Muscle, Exotic) är bäst? Har man tillgång till alla från början? Man får välja mellan tre bilar i början, aningen en Tuning, Muscle eller Exotic. Alla är likvädiga, välj den du tycker är snyggast. Du binder inte upp dig till nån speciell grupp, utan kan när som helst när du har pengar köpa antingen en Tuning, Muscle eller Exotic-bil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Så här ser min bil ut för tillfället. Har inte spelat så mycket och tycker att Camaron är bland de snyggaste 60-70talsjänkarna. Så kommer nog inte byta på ett tag. Därimot ska jag testa att höja grafiken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Själv så kommer jag nog ta Exotic btw... finns det för och nackdelar med klasserna, vad? och börjar alla med olika race? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Själv så kommer jag nog ta Exotic btw... finns det för och nackdelar med klasserna, vad? och börjar alla med olika race? Muscle är ju lätt fränast Den kommer iaf jag å välja sen när jag har skaffat spelet. Camaro FTW! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Lite bilder på min fina bil Och ja, det är 21" Redigerad 3 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Själv så kommer jag nog ta Exotic btw... finns det för och nackdelar med klasserna, vad? och börjar alla med olika race? Ingen som vet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Ingen som vet? Dom sa ju innan att dt är likgiltiga bilar du väljer emellan, alltså tar du den du gillar mest/tycker är snyggast Själv ska jag nog skaffa detta, Kanske ger det i typ födelsedagspresent till brossan (1 dec), och tar en *host* på hans eller skaffar jag det själv , eller önskar kanske Redigerad 3 november, 2006 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Ingen som vet? men det var helvete vad orolig du var. det är väl bara prova sig fram. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Sniper: Tror muscle är lite långsammare än exotic men har snabbare accerlation. Raksträckor gäller där alltså. Exotic går snabbt och har hyfsat grepp. Tuning är långsamare än dom andra bilarna men har bättre grepp och är lättare o svänga med. Tror jag iallafall... är lite osäker på exotic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Sniper: Tror muscle är lite långsammare än exotic men har snabbare accerlation. Raksträckor gäller där alltså. Exotic går snabbt och har hyfsat grepp. Tuning är långsamare än dom andra bilarna men har bättre grepp och är lättare o svänga med. Tror jag iallafall... är lite osäker på exotic. Då tror jag det blir en Exotic då ^^ tackar för hjälpen http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Speed:_Carbon Carbon på wiki! Står rätt mycket om det... bl.a. att Koenigsegg är exclusivt för Collectors Edition ^^ Redigerad 3 november, 2006 av Sniper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Så här ser min bil ut för tillfället. Har inte spelat så mycket och tycker att Camaron är bland de snyggaste 60-70talsjänkarna. Så kommer nog inte byta på ett tag. Därimot ska jag testa att höja grafiken *Bild* Lite bilder på min fina bil *Bilder* Och ja, det är 21" Fan era biler var ju rå heta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 2 bilder på min andra bil Var tvungen att måla om efter "lite" snutjag. http://ww2.beffo.se/upload/pic~/0rity9gzmzdbyhp0otaosd5sbi4z0z31y3.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bara jag som tycker styrningen är lite svår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bara jag som tycker styrningen är lite svår? den är jättetjock och jobbig, men man vänjer sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Bara jag som tycker styrningen är lite svår? Nej, den är svårare än MW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Min sparfil fick fnatt så jag fick hoppa ner från 70% klarat till 4% klarat. Min nya första bil =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Spelar ni med tangentbord eller gamepad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Spelar ni med tangentbord eller gamepad? Tangetbord is teh shit. Var sätter man på speedbreakern? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 (redigerad) Spelar ni med tangentbord eller gamepad? Tack, du fick mig att koppla in min gaaaamla gamepad som aldrig har funkat innan! Denna gången funka den.. Kul att lira med nått annat än tagentbordet.. Skulle va kul att testa med ratt&pedal dock rabarben: x eller nån annan knapp däromkring Redigerad 3 november, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 november, 2006 Måste alla säga att man snackar "warez" så fort man nämner ordet "Pirat Kopierad" ? Blir så jävla trött på det. det finns en Lååååååååååååång txt i något av forumen där det står vad warez är. så fuck u Fuck me? Det är bara emot reglerna att babbla om ditt "piratkopierade" spel. Om du inte får spelet att funka själv så lär du inte få nån hjälp härifrån, då det är emot reglerna att prata "piratkopierade" spel. Kapisch? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts