Jump to content

NFS: Carbon

Hjelmen
 Share

Recommended Posts

Vilken av biltyperna (Tuning, Muscle, Exotic) är bäst? Har man tillgång till alla från början?

Man får välja mellan tre bilar i början, aningen en Tuning, Muscle eller Exotic. Alla är likvädiga, välj den du tycker är snyggast. Du binder inte upp dig till nån speciell grupp, utan kan när som helst när du har pengar köpa antingen en Tuning, Muscle eller Exotic-bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 606
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ingen som vet?

Dom sa ju innan att dt är likgiltiga bilar du väljer emellan, alltså tar du den du gillar mest/tycker är snyggast B)

Själv ska jag nog skaffa detta, Kanske ger det i typ födelsedagspresent till brossan (1 dec), och tar en *host* på hans :)

eller skaffar jag det själv ;), eller önskar kanske :)

Redigerad av Chilli_13
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sniper: Tror muscle är lite långsammare än exotic men har snabbare accerlation. Raksträckor gäller där alltså.

Exotic går snabbt och har hyfsat grepp.

Tuning är långsamare än dom andra bilarna men har bättre grepp och är lättare o svänga med.

Tror jag iallafall... är lite osäker på exotic.

Då tror jag det blir en Exotic då ^^ tackar för hjälpen :)

http://en.wikipedia.org/wiki/Need_for_Speed:_Carbon Carbon på wiki! Står rätt mycket om det... bl.a. att Koenigsegg är exclusivt för Collectors Edition ^^

Redigerad av Sniper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelar ni med tangentbord eller gamepad?

Tack, du fick mig att koppla in min gaaaamla gamepad som aldrig har funkat innan! Denna gången funka den.. Kul att lira med nått annat än tagentbordet.. Skulle va kul att testa med ratt&pedal dock

rabarben: x eller nån annan knapp däromkring

Redigerad av GiZmo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste alla säga att man snackar "warez" så fort man nämner ordet "Pirat Kopierad" ? Blir så jävla trött på det. det finns en Lååååååååååååång txt i något av forumen där det står vad warez är. så fuck u

Fuck me? :) Det är bara emot reglerna att babbla om ditt "piratkopierade" spel. Om du inte får spelet att funka själv så lär du inte få nån hjälp härifrån, då det är emot reglerna att prata "piratkopierade" spel. Kapisch?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor