SallaD Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag får bluecreen när jag ska starta spelet.. Kan någon hjälpa mig ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag får bluecreen när jag ska starta spelet.. Kan någon hjälpa mig ? Om det är en piratkopierad version så är det troligtvis därför det inte funkar. Köp det istället (om det nu var en piratkopierad version) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Om det är en piratkopierad version så är det troligtvis därför det inte funkar. Köp det istället (om det nu var en piratkopierad version) Ja den är piratkopierad, men typ alla får den att funka har jag läst. Det e bara några få som får bluescrren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Så länge den är piratkopierad kan ingen här på sajten hjälpa dig direkt i och med att det är regler på sånt.. (isåfall får du kontakta dem privat) Redigerad 1 november, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Ja den är piratkopierad, men typ alla får den att funka har jag läst. Det e bara några få som får bluescrren. Antar att du är en av några få då... Köp spelet och sluta snacka warez. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SallaD Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Antar att du är en av några få då... Köp spelet och sluta snacka warez. Måste alla säga att man snackar "warez" så fort man nämner ordet "Pirat Kopierad" ? Blir så jävla trött på det. det finns en Lååååååååååååång txt i något av forumen där det står vad warez är. så fuck u Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Det jag menade var, om du även pekade på mig, om du skulle dra upp en diskussion hur man spelar på en piratkopierad version.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Always_Mongo Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Fattar inte vad alla håller på med när dem säger att Nfs: Underground var det första streetracing spelet. Nfs Har alltid varit streetracing ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Så jäkla knepigt det blev nudå. Vill överföra ett savegame från Dator1 till Dator2. Jag skickar över filen "AWarmedal" som ligger i Mina dokument/NFS Carbon/AWarmedal/. På Dator2 blir det "unable to load" när jag ska ladda sparfilen.. hjälp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Så jäkla knepigt det blev nudå. Vill överföra ett savegame från Dator1 till Dator2. Jag skickar över filen "AWarmedal" som ligger i Mina dokument/NFS Carbon/AWarmedal/. På Dator2 blir det "unable to load" när jag ska ladda sparfilen.. hjälp? Har hänt liknande för mig. Jag skulle avinstallera Carbon-demot, men råkade avinstallera hela spelet. Sen när jag var tvungen att installera det igen, och skulle spela, så kunde jag inte ladda min William-profil, så jag fick göra en ny. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Posta era bilar ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Funkade autosculpt-grejen för er från början?. jag har köpt en autosculpt-huv. men kan inte flytta reglagen, ska det vara så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Funkade autosculpt-grejen för er från början?. jag har köpt en autosculpt-huv. men kan inte flytta reglagen, ska det vara så? Nej, du måste skaffa en Crew som kan göra Autosculpt . Körde Carbon idag, fan va kul drifting var Redigerad 2 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Kan ingen posta lite screens på era bilar osså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 (redigerad) Yarr.. Kan man sälja bilar? Var isf? Hitta det Redigerad 2 november, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Var köper man Autosculpt gubbar (och andra) till sitt Crew? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Var köper man Autosculpt gubbar (och andra) till sitt Crew? Dom kommer till dig under storyn's gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Dom kommer till dig under storyn's gång Okay ^^ Finns det något mer som man bör veta innan man börjar spela...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Mjääk. Har en rx7, Dodge Charger och en rx8 i garaget. Spelet hoppar ut i windows varje gång jag försöker titta på rx8an. Ingen som vet om det finns någon savegame editor så jag kan ta bort bilen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 2 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Vilken av biltyperna (Tuning, Muscle, Exotic) är bäst? Har man tillgång till alla från början? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts