eXotic Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Haha, demot tog slut innan jag ens hann blinka . Det var lite klurigt att lära sig driftingen, för han reagerade hundra gånger snabbare än vad han gjorde på de förra driftingarna. Men när man gjort det så var det inte svårt att vinna. Well, får se om jag orkar köpa hela när det kommer ut sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 (redigerad) SOM om du kört en bil aja... Man ser att det är overkligt Ja för fan, min mosters gamla pojkvän tog med mig till nån asfalts plan så fick jag sladda lite med hans bakhjulsdriva Opel ("Kadett" lr nåt tror jag den hette) Pst: Körde lite i förgår med Redigerad 31 oktober, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Ja för fan, min mosters gamla pojkvän tog med mig till nån asfalts plan så fick jag sladda lite med hans bakhjulsdriva Opel ("Kadett" lr nåt tror jag den hette) Pst: Körde lite i förgår med Visst är det skoj ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Visst är det skoj ^^ Jodå, fast jag hade lite svårt för start i backe så det blev full gas och slira på koppling . Sen o sladda var väl så där vid hade en stor plan så det var väl inte speciellt svårt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 31 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 oktober, 2006 Demot var sådär, hoppas hela är roliga, det får vi reda på imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Demot var sådär, hoppas hela är roliga, det får vi reda på imorn. Släpps det imorrn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Nepp.. släpptes idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Släpps imorn. Bjuder på bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Släpps imorn. Bjuder på bilder. *massa pics* Enligt mina kontakter så kmr spelet ut idag Redigerad 1 november, 2006 av Ante_freeman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Enligt mina kontakter så kmr det ut på SS om 1,5tim Enligt mina kontakter... 17 min... typ.... eller inte ss redan då... Aja... om nån timme Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 (redigerad) Lägg av och uppmana folk till warez nu för helvete. --- Ni som har tankat. Finns det snutar? Redigerad 1 november, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Lägg av och uppmana folk till warez nu för helvete. --- Ni som har tankat. Finns det snutar? Snutar finns, japp. Kan också säga att styling-momenten är mycket större. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Snutar finns, japp. Kan också säga att styling-momenten är mycket större. Och mycket fulare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Gamereactor har RESENCERAT spelet Grafik: 8 Spelbarhet: 7 Ljud: 7 Hållbarhet: 8 Vårt betyg: 7/10 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jag köpte mitt i USA... Fick hem på posten idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Släpps imorn. Bjuder på bilder. Ser precis ut som Most Wanted. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Älska staden... Iaf från det jag sett från "startmenyn" http://img222.imageshack.us/img222/694/nfsc2006110113241362jk3.png http://img222.imageshack.us/img222/3415/nfsc2006110113241953jz1.png För er som undrar... jag kör på låga inställningar för min dator är gammal Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Lägg av och uppmana folk till warez nu för helvete. --- Ni som har tankat. Finns det snutar? Jag uppmana väl inte till warez, utan sa bara att det fanns i en affär nära dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 En fråga bara finns det Free Roam? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 En fråga bara finns det Free Roam? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts