Tiger Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kollade på filmen som Rabarben gjorde och lade upp i början av förra sidan och det såg inte ett dugg roligt ut. Porche 2000 var det bästa spelet i serien, och efter det har det bara gått utför. Usch och tvi. Japp, helt klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Kan man lägga in egna låtar till soundtracket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad tycker ni om körkännslan i detta spelet? själv ska jag instalera porsche igen, det var länge sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Porsche? Mm, det var tider. Har det också någonstans, kanske ska lira lite igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Testade demot tidigare idag. Det var som jag trodde, hemskt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Testade demot tidigare idag. Det var som jag trodde, hemskt Åhh. Alla ni som tycker det är dåligt. Det är för ni inte är öppna för nya spel. Ni har nån hemskt Anti-EA mani på gång. Ni kan ju inte hata allt dom gör. EA är faktiskt det störta (nått sånt) spel bolaget ever. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Åhh. Alla ni som tycker det är dåligt. Det är för ni inte är öppna för nya spel. Ni har nån hemskt Anti-EA mani på gång. Ni kan ju inte hata allt dom gör. EA är faktiskt det störta (nått sånt) spel bolaget ever. HAHAHAHAHA lol på dig. Klart man inte hatar bara för att det är EA, även om deras spel är dåliga i övrigt med. De flesta som fyllt 14 vill inte ha så kass körkännsla som det verkligen är i Carbon. Det går inte heller förneka att körfysiken blir sämmre för varje spel, hur mkt man än avgudar EA. HAHAHHAHAHAHAHA fan också jag är inte öppen för nya spel bara för att carbon sög. jävlans otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Åhh. Alla ni som tycker det är dåligt. Det är för ni inte är öppna för nya spel. Ni har nån hemskt Anti-EA mani på gång. Ni kan ju inte hata allt dom gör. EA är faktiskt det störta (nått sånt) spel bolaget ever. Grejen är att ett så stort företag som EA borde ha tillräckligt med pengar och personal för att kunna göra bra spel, istället för att bara spotta ur sig dussinspel varje år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) HAHAHAHAHA lol på dig. Klart man inte hatar bara för att det är EA, även om deras spel är dåliga i övrigt med. De flesta som fyllt 14 vill inte ha så kass körkännsla som det verkligen är i Carbon. Det går inte heller förneka att körfysiken blir sämmre för varje spel, hur mkt man än avgudar EA. HAHAHHAHAHAHAHA fan också jag är inte öppen för nya spel bara för att carbon sög. jävlans otur. Vad jag försöker säga är att dom gör ett spel som ni tycker är jätte kul, vi tar Porsche 2000. Sen efter det så har ni satt någon konstig standard för spel som dom senare släpper. Skulle dom t.ex. göra en remake på Porsche 2000 så skulle ni säkert tycka det skit är dåligt bara för att det är EA. Redigerad 29 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad jag försöker säga är att dom gör ett spel som ni tycker är jätte kul, vi tar Porsche 2000. Sen efter det så har ni satt någon konstig standard för spel som dom senare släpper. Skulle dom t.ex. göra en remake på Porsche 2000 så skulle ni säkert tycka det skit är dåligt bara för att det är EA. Vadå konstig standard? du är helt borta här och jag skojar inte. Du tänker sjukt konstigt. Du menar alltså att vi ska acceptera att kännslan blir sämre och sämre, och att det blir mer och mer arkard och anpassat efter 10åringar? Hade det gjort ett nytt Need For Speed med realistiskare köregenskaper, åt Porsche-hållet så hade det självklart inte varit skit. Utan ett steg i rätt riktning. Men nu när de går åt helt fel riktning får vi inte tycka det är dåligt. Varför? är det synd om EA då eller vad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vad jag försöker säga är att dom gör ett spel som ni tycker är jätte kul, vi tar Porsche 2000. Sen efter det så har ni satt någon konstig standard för spel som dom senare släpper. Skulle dom t.ex. göra en remake på Porsche 2000 så skulle ni säkert tycka det skit är dåligt bara för att det är EA. Det har inte med saken att göra. Spela roll vem som utvecklat spelet. Du måste ju hålla med om att de gamla spelen hade bättre körkänsla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Vadå konstig standard? du är helt borta här och jag skojar inte. Du tänker sjukt konstigt. Du menar alltså att vi ska acceptera att kännslan blir sämre och sämre, och att det blir mer och mer arkard och anpassat efter 10åringar? Hade det gjort ett nytt Need For Speed med realistiskare köregenskaper, åt Porsche-hållet så hade det självklart inte varit skit. Utan ett steg i rätt riktning. Men nu när de går åt helt fel riktning får vi inte tycka det är dåligt. Varför? är det synd om EA då eller vad? Jag kanske har "sjukt konstiga" tankar enligt dig. Men så här är det. Med åren som kommer och går så avskedar dom folk och anställer nya. Folk som kanske inte har samma idéer som skaparna av dom gamla spelen. Sen så tycker jag att det är bra kör känsla i dom nya spelen. Fast det kan vara för att jag inte var inne på Race spel då när dom gamla NFS spelen fanns. Har spelat nått Hot Persiut, vilket jag tyckte var allt förutom bra, och sen Porsche 2000, vilket var helt ok fast en aning lång tråkigt, långa banor och så. I vilket fall, EA gör inget fel. Jag menar kolla på IQ Software, Quake spelen efter Quake 2 suger. Inget företag kan göra lika bra spel som dom gjorde förr i tiden. Thats is. They dont make 'em like they used to. imo. Redigerad 29 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 I vilket fall, EA gör inget fel. Jag menar kolla på IQ Software, Quake spelen efter Quake 2 suger. Inget företag kan göra lika bra spel som dom gjorde förr i tiden. Thats is. That dont make 'em like they used to. imo. Så EAs handlingar är ursäktade för att andra är lika dåliga? bra körkännsla . Den dagen du sätter dig bakom en ratt för första gången kommer du ta tillbaka det du sa nu. Ännu mer den dagen då du har en bakhjulsdriven bil och snö/istäkt mark framför dig och du känner för att leka av dig lite. Inbilla dig inte att det är som driftandet i Carbon. Q3 är lika roligt som Q2 föresten. Alla företag kan göra lika roliga spel idag ifall de bara inte hade huvudet så långt upp i röven och lyssnar på vad konsumenten vill ha istället för att bara fokusera på grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Så EAs handlingar är ursäktade för att andra är lika dåliga? bra körkännsla . Den dagen du sätter dig bakom en ratt för första gången kommer du ta tillbaka det du sa nu. Ännu mer den dagen då du har en bakhjulsdriven bil och snö/istäkt mark framför dig och du känner för att leka av dig lite. Inbilla dig inte att det är som driftandet i Carbon. Q3 är lika roligt som Q2 föresten. Alla företag kan göra lika roliga spel idag ifall de bara inte hade huvudet så långt upp i röven och lyssnar på vad konsumenten vill ha istället för att bara fokusera på grafiken. Ja, inte ska man skylla på EA när alla andra gör samma fel. Och, om jag säger så här, jag tycker det är kul/rolig körkänsla, men sen om den är RL liknande får jag la se om 3 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ja, inte ska man skylla på EA när alla andra gör samma fel. Och, om jag säger så här, jag tycker det är kul/rolig körkänsla, men sen om den är RL liknande får jag la se om 3 år. Ett år, man börjar övningsköra när man är 16 du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 NFS Underground är hyffsad bra, tack vare att det var den första Street Racing spelet i NFS serien. NFS underground 2 blev ännu bättre men ändå inte jätte bra!. Soundtracket var jäkligt bra åsså. sen kom Most Wanted....h.a...ha.. Sög som attans. Soundtracket var ju okej och "Polis jagar dig" var ju grymt coolt också men det sög annars. och nu kommer jävla Carbon... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ett år, man börjar övningsköra när man är 16 du vet Haha, ja. Tänkte fel ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 (redigerad) Någon som vet vem som gjort den här "Score" soundtracket till NFS Carbon?. Jag märkte att musiken som spelas när man tävlar är rätt så härlig EDIT: Jag har hittat Kompositören för Originala musiken (Score). Trevor Morris Redigerad 29 oktober, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Den dagen du sätter dig bakom en ratt för första gången kommer du ta tillbaka det du sa nu. Ännu mer den dagen då du har en bakhjulsdriven bil och snö/istäkt mark framför dig och du känner för att leka av dig lite. Inbilla dig inte att det är som driftandet i Carbon. Jag kan nog hålla med dig på den punkten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 30 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2006 Jag kan nog hålla med dig på den punkten SOM om du kört en bil aja... Man ser att det är overkligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts