minigun Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Men då känns det inte som spelet hänger ihop på något sätt... Kan du förklara hur du menar då? Jag förstår inte hur ett bil-spel ska hänga ihop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Kollade på filmen som Rabarben gjorde och lade upp i början av förra sidan och det såg inte ett dugg roligt ut. Porche 2000 var det bästa spelet i serien, och efter det har det bara gått utför. Usch och tvi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Ja, Porsche 2k var bäst. Om det hade varit lite blandade bilar så hade det varit ännu bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 *ska bara tillägga att jag gillar att man kan styla och trimma bilarna i dom senare NFS-spelen, men det ska vara frivilligt, man ska alltså inte belönas med några "styling-poäng" eller något. Man vill ju kanske att Carrera GT'n ska se ut som den SKA göra? Pluspoäng till dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jo, men texturerna är ju ren skit också. På PC kanske. Helt gudomligt på 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Jag är sjukt besviken på NFS Carbon soundtracket!. :'( ... Hade hoppats på bättre. Japp... det SUGER... (Bara "Tigrah - Girl Fight" girl fight är bra ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 28 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 oktober, 2006 Detta är ju helt jävla sjukt. Hur kan världens största spelföretag göra en spelserie som blir sämre och sämre för varje releas? Kännslan carbon var ju verkligen 0! visst det var lite roligt att styla bilen i 3 minuter, men att köra den, fördjälvigt. EA suger verkligen kuk i helvetet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Nån som spelat det och kan förklara hur det här med gängen fungerar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Finns det demo till PC nu också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Finns det demo till PC nu också? Ja, jag la upp en länk på sidan 7 eller nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Ja, jag la upp en länk på sidan 7 eller nåt Åhh, tack Tankar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Fått hem det nu Första gången jag kör Ser fint ut även om raceläget kunde ha varit bättre... Kul att man kan styla på de där viset Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Underground 2 är ju roligast hittils tycker jag... och det hade bäst soundtrack... Är det bara jag som tycker soundtracket till Carbon suger? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Underground 2 är ju roligast hittils tycker jag... och det hade bäst soundtrack... Är det bara jag som tycker soundtracket till Carbon suger? U2 är roligast sen dom införde "streetrace" tjoffset, innan det är Porsche 2000 lätt bäst Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 U2 är roligast sen dom införde "streetrace" tjoffset, innan det är Porsche 2000 lätt bäst Gillade inte Porche 2000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Gillade inte Porche 2000... ------------- Funderar på att köpa det iaf när det kommer ut, jag har ju ägt alla andra NFS spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag får inte igång demot Har försökt, men det kommer upp en rutan när man installerar, "you must have DirectX 0 or higher to install this game, sen är det en länk, laddar ner det, installerar det, testar att installera NFS igen, funkar inte, testar tt starta om datorn, funkar ändå inte nån som vet felet/lösningen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Jag får inte igång demot Har försökt, men det kommer upp en rutan när man installerar, "you must have DirectX 0 or higher to install this game, sen är det en länk, laddar ner det, installerar det, testar att installera NFS igen, funkar inte, testar tt starta om datorn, funkar ändå inte nån som vet felet/lösningen? Jag fick samma medellande... jag fullständigt sket i det och började spela... allt gick bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 För mig blir allting fyrkantigt och vitt typ, allting ser skitfuckat ut. Men jag har en skitdator med. kanske grafikkortet som inte vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 29 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 29 oktober, 2006 Vaddå? Jag gillade inte heller Porche2k Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts