Hjelmen Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Så heter det nya NFS spelet, vad tror ni om det?Trailer finns här Själv tror jag att det blir bra, racing i bergen låter ganska najs:) vet inte riktigt hur länken funkar, har aldrig gjort det innan, men ni får la gå in på google o söka själva annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Blir säkert bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Har läst lite i den senaste Gamereactor tidningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Åhh Såg lite drifting blir nog et måste köpaspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ingen som vet någon lista på bilarna? vet att det kommer va med en porsche carrera gt, o antingen en subaru eller mitsubishi, vet inte vilken, den driftar mot amerikanaren som ser ut som en Camaro ss 68, men kan ju ha fel:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Några screens Niggah plz det blev stort. http://wii.qj.net/uploads/articles_module/56714/Master_000009.jpg http://wii.qj.net/uploads/articles_module/56714/Master_000024r.jpg http://wii.qj.net/uploads/articles_module/56714/Master_000029.jpg http://wii.qj.net/uploads/articles_module/56714/Master_000013.jpg Redigerad 3 juli, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Har det gått tilbaka till ett renodlat streetrace spel som NFS:U2 nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Känns som att dom bakom NFS borde komma med något nytt snart. Dom har haft modda-och-styla-jättecoola-bilar-till-ännu-coolare-bilar-spel ett tag nu, visserligen har dom bytt miljö nån gång men det känns ändå uttjatat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Jao, men nu verkar de lite som om de är drifting som gäller Edit: här är en in game screen oxå http://www.gamereactor.se/media/needspeed_47567.jpg Redigerad 3 juli, 2006 av spajdermän Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hmm, de gjorde streetrace spelen när The fast and the furious och 2 fast 2 furious kom ut. Nu gör de ett som såg ut att innehålla en hel del drifting. Det samtidigt som The fast and the furious: Tokyo drift släpps. Hmm... Ser ut att kunna bli ett roligt spel, gillade faktiskt drifting delen i NFSU spelen och kan de få in den känslan under själva racingen i detta komemr det bli grymmt. Kommer de ha kvar delen där man "pimpar" sin bil tro? Även om den tar bort lite fokus från racingen som ju spelet handlar om så tycker jag att det är en kul grej om man kanske misslyckats med ett race 2-3 gånger att leka lite med något annat ett tag . Aja, hoppas och tror på ett kul spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ser lite ut som Most Wanted fast absolut inte samma story men. Nja, vad ska man säga. NFS Carbon? kan dom inte komma på nåt bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Även om ämnet är utjatat (stavning) så skulle jag gärna se mer styling-material, det var ju ganska fattigt med det i MW (jag vet att det inte var lagt åt stylandet lika mycket som i Underground, men iallafall) Redigerad 3 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hjelmen Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hoppas att det blir mycket styling prylar, men inte att man behöver det. ibland vill jag ta en bil o råstyla den, men när jag racar så vill jag ha den ganska clean, kanske kjol paket o en vinge, inte massa annat skit som huvscoop o takscoop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Har alltid gillat NFS-spelen. Ingen bra bilsimulator om man ska gå efter verklighet men jag gillar det här med att styla bilar och arkadgrejset. Hoppas det bara blir mycket styling delat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Får hoppas på att det blir Mycket bättre än det misslyckade Most Wanted. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 De borde lägga ner den här serien... de har redan förstört den tillräckligt. Låt den vila i frid istället innan ni förstör namnet totalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Skulle vara bra om man skulle få välja svåriheter och sånt där i karriär före man börjar spela. T.ex. Om man skall ha med skador Osv. osv. Och sen priserna på bilarna "Realistiska" eller "Billigare" Sen skulle det också vara bra om det skulle finns en mätare som mäter hur långt bilen är körd För övrigt så gillar jag NFS spelen några dager eller en vecka. Redigerad 4 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 NFS: Kolfiber? Måste tyvärr hålla med R2D2 men visst är det svårt nu mera efter tio spel. Ni får hjälpa mig här, 1. NFS 2. NFS 2 3. NFS 3 Hotpursiut 4. NFS Roadchallenge 5. NFS Porsche 2000 6. NFS Hotpursiut 2 7. NFS Underground 8. NFS Underground 2 9. NFS Mostwanted (+ Black edition) 10. NFS: Carbon Kan detta stämma? Inte i följd då men antal titlar... har för mig att det ska finnas någon till men ... aja, spelet kommer att stå i hyllan med resten av sina bröder. Vare sig det är skit eller inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 NFS: Kolfiber? Naj, "Carbon" inte carbon fibre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Naj, "Carbon" inte carbon fibre Ah! Blir faktiskt konstigare med; NFS: Kol Engelskt uppslagsord carbon Svensk översättning (kemiskt) kol, ett grundämne (som i uppblandad form finns i stenkol) (substantiv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts