Jump to content

Frefall

Recommended Posts

Vad går uppdraget ut på? Kmr inte ihåg. Vet att det är i LV. Men jag kan göra imårrn, då jag kmr hem. :P

Och angående hur du kan skicka dom, lägg upp filen på nån host sida eller skicka den över msn. Det kvittar! :mellow:

men hur gör man för att få tag i filen på datan :wacko:??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 months later...

Tja

ja, jag är kass, jag vet, jag klarar ändå inte av Freefall. Spelar ingen roll hur mycket jag tokfuskar, det GÅR inte. Nu vet jag att det finns gott om folk med flinka fingrar där ute, och jag tänkte höra om NÅN av er vill ta sig tid å fixa detta uppdrag åt mig. jag är kass på att att ladda upp, men msn funkar ju...

tack på förhand

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tja

ja, jag är kass, jag vet, jag klarar ändå inte av Freefall. Spelar ingen roll hur mycket jag tokfuskar, det GÅR inte. Nu vet jag att det finns gott om folk med flinka fingrar där ute, och jag tänkte höra om NÅN av er vill ta sig tid å fixa detta uppdrag åt mig. jag är kass på att att ladda upp, men msn funkar ju...

tack på förhand

Jag kan fixa det. Ladda upp den här eller skicka filen över msn (XvickeX@Spray.se) så fixar jag det...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det man ska göra på freefall? kommer inte riktigt ihåg.

*SPOILER* är det fallkärmshoppet på flygskolan eller det när man ska till vattenverket?

Ingen av dom.

Det är när man ska hindra ett plan från att komma in i Las Venturras. Man ska flyga bakom det och hoppa på det, väl inne ska man döda alla. Sen flyga det tillbaka till Las Venturras.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor