Fiilip_91 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Freefall Kan någon hjälpa mig med den har sett alla tips och testat men det går ändå inte..!! Och sen vet jag inte hur jag ska ge er min sparnings fil eller va det heter :S tack på förhand Redigerad 3 juli, 2006 av Fiilip_91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Vad går uppdraget ut på? Kmr inte ihåg. Vet att det är i LV. Men jag kan göra imårrn, då jag kmr hem. Och angående hur du kan skicka dom, lägg upp filen på nån host sida eller skicka den över msn. Det kvittar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiilip_91 Skrivet 4 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Vad går uppdraget ut på? Kmr inte ihåg. Vet att det är i LV. Men jag kan göra imårrn, då jag kmr hem. Och angående hur du kan skicka dom, lägg upp filen på nån host sida eller skicka den över msn. Det kvittar! men hur gör man för att få tag i filen på datan ?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 men hur gör man för att få tag i filen på datan ?? Mina dokument--> San Andreas User Files ligger dom. de heter t.ex. GTASAsf1.b Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Merkky Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Mina dokument--> San Andreas User Files ligger dom. de heter t.ex. GTASAsf1.b Ettan bestämmer vilken plats den ligger på. Om den ha nr3 ligger den tre på listan. Adda min msn så kan jag fixa det. Creutzheim@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heatpump Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Tja ja, jag är kass, jag vet, jag klarar ändå inte av Freefall. Spelar ingen roll hur mycket jag tokfuskar, det GÅR inte. Nu vet jag att det finns gott om folk med flinka fingrar där ute, och jag tänkte höra om NÅN av er vill ta sig tid å fixa detta uppdrag åt mig. jag är kass på att att ladda upp, men msn funkar ju... tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Tja ja, jag är kass, jag vet, jag klarar ändå inte av Freefall. Spelar ingen roll hur mycket jag tokfuskar, det GÅR inte. Nu vet jag att det finns gott om folk med flinka fingrar där ute, och jag tänkte höra om NÅN av er vill ta sig tid å fixa detta uppdrag åt mig. jag är kass på att att ladda upp, men msn funkar ju... tack på förhand Jag kan fixa det. Ladda upp den här eller skicka filen över msn (XvickeX@Spray.se) så fixar jag det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Heatpump Skrivet 13 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2006 Jag kan fixa det. Ladda upp den här eller skicka filen över msn (XvickeX@Spray.se) så fixar jag det... Min nya hjälte... Bugar och bockar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Vad är det man ska göra på freefall? kommer inte riktigt ihåg. *SPOILER* är det fallkärmshoppet på flygskolan eller det när man ska till vattenverket? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Vad är det man ska göra på freefall? kommer inte riktigt ihåg. *SPOILER* är det fallkärmshoppet på flygskolan eller det när man ska till vattenverket? Ingen av dom. Det är när man ska hindra ett plan från att komma in i Las Venturras. Man ska flyga bakom det och hoppa på det, väl inne ska man döda alla. Sen flyga det tillbaka till Las Venturras. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr_Dufus Skrivet 14 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2006 Jaha... tack ska du ha. men det var la bara att flyga ut mot den gula triangeln vända när man ser planet å bara köra ikapp det? eller är mitt minne så kasst? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts