wedenborg_91 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hur är det man rånar hus ?? jag har klarat alla ryders uppdrag och har den där skåpbilen i mitt garage från ett av hans uppdrag. Men jag fattar inte hur man rånnar?? (Spelar Sa på pc) (om det är nån skillnad)!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hur är det man rånar hus ?? jag har klarat alla ryders uppdrag och har den där skåpbilen i mitt garage från ett av hans uppdrag. Men jag fattar inte hur man rånnar?? (Spelar Sa på pc) (om det är nån skillnad)!! När du sitter i den ska du trycka på 2 men det funkar bara på kvällen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Revenger Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det fungerar bara mellan 22:00-06:00, och du måste tillbaka in med allt innan 06! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 När du sitter i den ska du trycka på 2 men det funkar bara på kvällen. Vad händer om man inte har lämnat grejerna före kl. 06:00? Står det "Mission Failed" då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Vad händer om man inte har lämnat grejerna före kl. 06:00? Står det "Mission Failed" då? Du har en viss tid på dig att lämna grejjerna. Alltså kan du råna hus tills klockan blivit 06.00 och sedan så kommer du få en viss tid att hinna lämna stöldgodset. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wedenborg_91 Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Tack nu fattar jag jag försökte med bilden från ryders uppdrag och det är inte samma som man rånar med !! Nu funkar det i alla fall Bilen menar jah Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Du har en viss tid på dig att lämna grejjerna. Alltså kan du råna hus tills klockan blivit 06.00 och sedan så kommer du få en viss tid att hinna lämna stöldgodset. Ok. Så det är alltså inte helt kört då klockan hunnit blo 06:00? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ok. Så det är alltså inte helt kört då klockan hunnit blo 06:00? Nej då Det står typ bara att du får åka till ett garage och lämna sakerna, och att du inte kan ta mer gods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts