Kiedis Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Inspelningen av Saw 3 avslutades nyss, och lär väl dyka upp lagom till höst/vinter. Frågan är ju om man behöver ha så höga förväntningar på den, konceptet känns lite urmjölkat med dom tidigare filmerna och Hostel, men men...den som lever få se. http://www.upcominghorrormovies.com/movies/saw3.php http://www.saw3.com/ Redigerad 2 juli, 2006 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag har ganska stora hörhoppningar på trean, ettan var bra och tvåan var nästan bättre än den förra. Jag är ganska bestämd på att jag ska se den på bio, vill inte se på någon sunkig TS-relle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Har sett 1an å 2an så varför inte se 3an 113 dar kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Jag har precis kollat klart på Saw och ska kolla på Saw 2 i helgen, och vad får man inte se när man loggar in på forumet? En tråd om tredje filmen Jag har bara en fråga om tvåan, handlar det om exakt samma sak i den? Måste se den nu, ettan är ju klart den skräckfilm jag sett som hade bäst slut Men nu vart man ju ledsen för stackars Adam... Snyft... Men skit samma, jag vill se tvåan nu, är det värt att se den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Ettan var riktigt bra, tvåan var nästan lika bra. Tyvärr tror jag att trean kommer falla pladask. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tror inte den här blir lika bra som dom förra. Trailer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 (redigerad) Jag är extremt ledsen att jag är tvungen att bumpa denna tråd men nu har det släppts en trailer. Redigerad 9 september, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Det var bra att dom lyckades göra en bra tvåa, för ettan var ju kanon! Men trean kommer inte bli bra tror jag. Efter trean nu så räcker det tycker jag, annars blir det bara som Haloween filmerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Handlar alla dessa filmer om människor som måste såga av sig sina kroppsdelar för att fly? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Handlar alla dessa filmer om människor som måste såga av sig sina kroppsdelar för att fly? Ungefär ja Har du inte sett dom? Gör det! Båda två är bra, ettan är riktigt bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ungefär ja Har du inte sett dom? Gör det! Båda två är bra, ettan är riktigt bra! Ok. Nej, har inte sett filmerna. Men, får la ta och införskaffa dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SiXxe Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ok. Nej, har inte sett filmerna. Men, får la ta och införskaffa dom. Ja! Gör det, du lär inte ångra dig . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Om man kollar på bio, får man se en nerklippt version då. Med tanke på allt gore alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Har sett trailern nu och filmen verkar bättre än både 1an å 2an Längtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ungefär ja Har du inte sett dom? Gör det! Båda två är bra, ettan är riktigt bra! Njae, det var väl en rätt dålig summering av filmerna? Syftet med alla mord som mördaren begår är ju verkligen inte att de skall såga av sina egna lemmar, det är ju bara att se hur mycket av sitt eget eller andras blod de "är redo att spilla för att rädda sig själva". Jag har sällan sett mer obehagliga filmer än dessa, men jag tycker att ettan var den bästa. Tvåan var inte lika bra, det var mindre "problemlösning" i den än i ettan. Tvåan var mer döda-döda än fundera-fundera. Jag tror att Saw-trilologin går samma , men inte lika drastiska, öde mötes som Matrix-trilologin: sakta men säkert sjunknande kvalitet som ger plats åt onödiga effekter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Ettan var bra enligt mitt tycke. Men den andra filmens slut fick mig faktiskt att tycka att den filmen var riktigt usel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag har bara sett 2:an och den var bra. Ska se till att få några kompisar med på 3:an. Förresten, Lajnux post ovanför den här är den 100 000:e posten i Musik, Film och Grafik. Grattis! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jag har bara sett 2:an och den var bra. Ska se till att få några kompisar med på 3:an. Förresten, Lajnux post ovanför den här är den 100 000:e posten i Musik, Film och Grafik. Grattis! ... Så nära Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Förresten, Lajnux post ovanför den här är den 100 000:e posten i Musik, Film och Grafik. Grattis! Jaaa, jag vann! Borde vi inte ha en tråd där man hyllar speciella saker som har hänt forumiter, kanske att något får över 10 000 posts och sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 9 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2006 Jaaa, jag vann! Borde vi inte ha en tråd där man hyllar speciella saker som har hänt forumiter, kanske att något får över 10 000 posts och sådant? Jo, ePenistråden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts