Siana Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 En tjej som du träffar första gången och tycker ser, låt oss säga "normal" ut kan plötsligt framstå som mycket vacker när du lärt känna henne enbart pga att hon har en vacker insida och personlighet. Känner själv en sådan tjej. Förrutom att hon är lite mullig så är hon egentligen inte så snygg. Men hon blir så sjuuuukt söt bara för att hon är så extremt snäll. Hon är en sådan där människa som aldrig skulle kunna göra eller säga något elakt. Alltid på gott humör och får med alla på det. Skulle alla gånger ha valt henne framför en super babe! Alla människor du lär känna en längre tid, blir faktiskt snyggare. Men snälla tjejer kanske blir lite extra snygga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 En tjej som du träffar första gången och tycker ser, låt oss säga "normal" ut kan plötsligt framstå som mycket vacker när du lärt känna henne enbart pga att hon har en vacker insida och personlighet. Känner själv en sådan tjej. Förrutom att hon är lite mullig så är hon egentligen inte så snygg. Men hon blir så sjuuuukt söt bara för att hon är så extremt snäll. Hon är en sådan där människa som aldrig skulle kunna göra eller säga något elakt. Alltid på gott humör och får med alla på det. Skulle alla gånger ha valt henne framför en super babe! Exakt samma här för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 En tjej som du träffar första gången och tycker ser, låt oss säga "normal" ut kan plötsligt framstå som mycket vacker när du lärt känna henne enbart pga att hon har en vacker insida och personlighet. Känner själv en sådan tjej. Förrutom att hon är lite mullig så är hon egentligen inte så snygg. Men hon blir så sjuuuukt söt bara för att hon är så extremt snäll. Hon är en sådan där människa som aldrig skulle kunna göra eller säga något elakt. Alltid på gott humör och får med alla på det. Skulle alla gånger ha valt henne framför en super babe! Låter nästan som en typisk amerikansk familjefilm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Storbröstad brunett med skinnjacka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Storbröstad brunett med skinnjacka. Haha yeah de låter nice Men de Vice sa instämmer jag på också. utsendet är inte allt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Men i vissa lägen kan utseendet spela roll. Man går ju inte fram till en fuling och börjar ragga precis. Är personen snygg/söt kanske man går fram till den och förhoppningsvis har hon en fin insida också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Men i vissa lägen kan utseendet spela roll. Man går ju inte fram till en fuling och börjar ragga precis. Är personen snygg/söt kanske man går fram till den och förhoppningsvis har hon en fin insida också. I mitt fall går jag inte fram om hon e snygg/söt heller jag e för blyg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 I mitt fall går jag inte fram om hon e snygg/söt heller jag e för blyg Men om du inte va blyg, villken skulle du välja, den fule eller den snygge? Du vet inte hur deras personlighet är.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Men om du inte va blyg, villken skulle du välja, den fule eller den snygge? Du vet inte hur deras personlighet är.. Tjejer är inte fula, bara killar med dålig smak. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wolfi Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Tjejer är inte fula, bara killar med dålig smak. Mm de stämmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 (redigerad) Tjejer är inte fula, bara killar med dålig smak. Här skulle jag kunna slänga upp en riktigt, riktigt gräslig bild. Men jag avstår. Du förstår vad jag menar. Redigerad 6 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Här skulle jag kunna slänga upp en riktigt, riktigt gräslig bild. Men jag avstår. Du förstår vad jag menar. Från uglypeople.com eller? Där dom är gjord för att se så jävla fula ut? Du förstår mig med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Från uglypeople.com eller? Där dom är gjord för att se så jävla fula ut? Du förstår mig med. Jag hade ingen särskild bild i åtanke. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts