Jump to content

Vad är det sexigaste som finns?

Officer Hernandez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

En sak är ju så jävla fel. Det är att när folk pratar om kvinnors sexiga bakdelar och kallar dem för rövar. Jag tycker att ordet röv passar in på håriga killar och skabbiga tjejer, inte på fräscha tjejer. Nejförfan, rumpa eller stjärt heter det!

Tänker inte så, men ordet 'röv' ligger skönare på tungan än, stjärt, bakdel och rumpa.

Röööööööv ^^

Testa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sexigaste kroppsdelen är ju lätt tuttarna... men ett sött ansikte är alltid trevligt. Det är ju där man tittar mest... man skulle ju hellre kolla på tuttarna men då får man inte behålla henne och då får man inget. Häcken spelar inte så stor roll, för det är ju där man håller handen. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sexigaste kroppsdelen är ju lätt tuttarna... men ett sött ansikte är alltid trevligt. Det är ju där man tittar mest... man skulle ju hellre kolla på tuttarna men då får man inte behålla henne och då får man inget. Häcken spelar inte så stor roll, för det är ju där man håller handen. ^^

Har du en brud som diggar doggystyle vill man ha något att hänga i granen, yaoh!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ytlighet är kasst, som klyschorna säger.

Du har otroligt fel. Det är genom ytlighet som alla djur (inklusive människor) väljer den partner de ska föröka sig med. Skorpionflugor (tror jag det var) väljer till exempel den partner med snyggast (och alltså bäst) vingar. Utan detta skulle skorpionflugan gradvist försämra sin flygförmåga, och därmed inte finnas till särskilt länge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har otroligt fel. Det är genom ytlighet som alla djur (inklusive människor) väljer den partner de ska föröka sig med. Skorpionflugor (tror jag det var) väljer till exempel den partner med snyggast (och alltså bäst) vingar. Utan detta skulle skorpionflugan gradvist försämra sin flygförmåga, och därmed inte finnas till särskilt länge.

För att vilja "para" sig är det möjligtvis så. Men för att, i alla fall jag, ska orka leva tillsammans med en kvinna en längre tid, kräver jag mer ifrån henne än fina tuttar och en nätt rumpa. Intelligens är vad som håller sig sexigt längst.

Redigerad av Corleone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man måste ju tycka att en tjej är snygg för att man ska bli kär i den. Och för att gå det där sista steget. Sen är det ju så att det som den här topicen handlar om att alla tänder på olika saker. Såg på Family Guy (skämt men ändå) Nån snubbe som var med på ett avsnitt hade en sjukt ful fru, men eftersom han tände på hjärntumörer (vilket hon hade) så blev han upphetsad ändå.

På tal om Röv och rumpa osv. Så brukar jag säga röv till tjejers rumpor men jag håller medr om att "rumpa" och "stjärt" är låter bättre. :)

post-6405-1152111345_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En tjej som du träffar första gången och tycker ser, låt oss säga "normal" ut kan plötsligt framstå som mycket vacker när du lärt känna henne enbart pga att hon har en vacker insida och personlighet.

Känner själv en sådan tjej. Förrutom att hon är lite mullig så är hon egentligen inte så snygg. Men hon blir så sjuuuukt söt bara för att hon är så extremt snäll. Hon är en sådan där människa som aldrig skulle kunna göra eller säga något elakt. Alltid på gott humör och får med alla på det.

Skulle alla gånger ha valt henne framför en super babe!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En tjej som du träffar första gången och tycker ser, låt oss säga "normal" ut kan plötsligt framstå som mycket vacker när du lärt känna henne enbart pga att hon har en vacker insida och personlighet.

Känner själv en sådan tjej. Förrutom att hon är lite mullig så är hon egentligen inte så snygg. Men hon blir så sjuuuukt söt bara för att hon är så extremt snäll. Hon är en sådan där människa som aldrig skulle kunna göra eller säga något elakt. Alltid på gott humör och får med alla på det.

Skulle alla gånger ha valt henne framför en super babe!

Moget sagt. :) Ganska vanligt att smågrabbar är mer ytliga, fast när dem blir äldre kommer dem inse att dem inte alls kommer få sin tjejdröm. På min tid, när jag var tonåring var killarna mer fixerade vid tuttar och att tjejerna skulle va lite mulliga "vill ha nåt att ta i" som dem brukade säga haha!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

För att vilja "para" sig är det möjligtvis så. Men för att, i alla fall jag, ska orka leva tillsammans med en kvinna en längre tid, kräver jag mer ifrån henne än fina tuttar och en nätt rumpa. Intelligens är vad som håller sig sexigt längst.

Du förstår uppenbarligen inte vad jag menar, eller så är du inte tillräckligt insatt i ämnet. Gjorde nyss en tråd om skönhet på ravingatheist.com och lärde mig en hel del om varför och hur man uppfattar olika saker och utseenden vackra/upphetsande. Och allt har att göra med förökning, vilket är alla djurs mening.

Jag kanske själv är lite insnöad? I sådana fall ber jag om ursäkt B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm själv så tycker jag att dom ska vara blonda eller brunetter med långt hår. Dom ska ha en fin stjärt och ha enligt mig fin form på kroppen.Inte för smala men ente för tjocka . Dom ska givetvis vara snälla och omtänksamma. Rätt så fint utseende men helst fint . Och vi ska gilla att göra saker tillsammans.

Det var nog allt ses senare min drömtjej B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hmmm själv så tycker jag att dom ska vara blonda eller brunetter med långt hår. Dom ska ha en fin stjärt och ha enligt mig fin form på kroppen.Inte för smala men ente för tjocka . Dom ska givetvis vara snälla och omtänksamma. Rätt så fint utseende men helst fint . Och vi ska gilla att göra saker tillsammans.

Det var nog allt ses senare min drömtjej B)

1. Skit, pissa och spy i en övergiven brunn.

2. Hoppa ner.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor