Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 RÖV RÖV RÖV RÖV sa jag...men om du vill kan ja säga bakdel. För all del. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 För all del. Klappa mig. Nu ska ja kolla på Simpsons eller det där god natt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 En sak är ju så jävla fel. Det är att när folk pratar om kvinnors sexiga bakdelar och kallar dem för rövar. Jag tycker att ordet röv passar in på håriga killar och skabbiga tjejer, inte på fräscha tjejer. Nejförfan, rumpa eller stjärt heter det! Tänker inte så, men ordet 'röv' ligger skönare på tungan än, stjärt, bakdel och rumpa. Röööööööv ^^ Testa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Tänker inte så, men ordet 'röv' ligger skönare på tungan än, stjärt, bakdel och rumpa. Röööööööv ^^ Testa Möjligtvis. Men det är otroligt ofeminint! Det här är en röv för mig ->Klicka om du vill Det här är en rumpa (stjärt) ->Klicka om du vill Redigerad 4 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Möjligtvis. Men det är otroligt ofeminint! Det här är en röv för mig ->Klicka om du vill Det här är en rumpa (stjärt) ->Klicka om du vill Your the man Precis så tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Möjligtvis. Men det är otroligt ofeminint! Det här är en röv för mig ->Klicka om du vill Det här är en rumpa (stjärt) ->Klicka om du vill Your soo right Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Sexigaste kroppsdelen är ju lätt tuttarna... men ett sött ansikte är alltid trevligt. Det är ju där man tittar mest... man skulle ju hellre kolla på tuttarna men då får man inte behålla henne och då får man inget. Häcken spelar inte så stor roll, för det är ju där man håller handen. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Sexigaste kroppsdelen är ju lätt tuttarna... men ett sött ansikte är alltid trevligt. Det är ju där man tittar mest... man skulle ju hellre kolla på tuttarna men då får man inte behålla henne och då får man inget. Häcken spelar inte så stor roll, för det är ju där man håller handen. ^^ Har du en brud som diggar doggystyle vill man ha något att hänga i granen, yaoh! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Fet röv och rejäla hängpattar är vad som får mig att lysa upp. Nej men det går inte att hitta på en drömtjej, man får ta det man får.. Redigerad 5 juli, 2006 av Sjolander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Fet röv och rejäla hängpattar är vad som får mig att lysa upp. Nej men det går inte att hitta på en drömtjej, man får ta det man får.. Mening var inte att beskriva din drömtjej, utan berätta vad du tycker är sexigaste på en tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Mening var inte att beskriva din drömtjej, utan berätta vad du tycker är sexigaste på en tjej. Kan inte det kallas "drömtjej" med ett annat ord? Jag menar.... Min beskrivning var ju både och. Edit: Jag menar... Det hör ju liksom ihop. Redigerad 5 juli, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Ytlighet är kasst, som klyschorna säger. Klyschor brukar ofta ha en poäng. Intelligens är sexigt både hos män och kvinnor. Speciellt i dessa ödesdigra dagar, då det är en raritet utan dess like. Redigerad 5 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ytlighet är kasst, som klyschorna säger. Du har otroligt fel. Det är genom ytlighet som alla djur (inklusive människor) väljer den partner de ska föröka sig med. Skorpionflugor (tror jag det var) väljer till exempel den partner med snyggast (och alltså bäst) vingar. Utan detta skulle skorpionflugan gradvist försämra sin flygförmåga, och därmed inte finnas till särskilt länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Du har otroligt fel. Det är genom ytlighet som alla djur (inklusive människor) väljer den partner de ska föröka sig med. Skorpionflugor (tror jag det var) väljer till exempel den partner med snyggast (och alltså bäst) vingar. Utan detta skulle skorpionflugan gradvist försämra sin flygförmåga, och därmed inte finnas till särskilt länge. För att vilja "para" sig är det möjligtvis så. Men för att, i alla fall jag, ska orka leva tillsammans med en kvinna en längre tid, kräver jag mer ifrån henne än fina tuttar och en nätt rumpa. Intelligens är vad som håller sig sexigt längst. Redigerad 5 juli, 2006 av Corleone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Man måste ju tycka att en tjej är snygg för att man ska bli kär i den. Och för att gå det där sista steget. Sen är det ju så att det som den här topicen handlar om att alla tänder på olika saker. Såg på Family Guy (skämt men ändå) Nån snubbe som var med på ett avsnitt hade en sjukt ful fru, men eftersom han tände på hjärntumörer (vilket hon hade) så blev han upphetsad ändå. På tal om Röv och rumpa osv. Så brukar jag säga röv till tjejers rumpor men jag håller medr om att "rumpa" och "stjärt" är låter bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 En tjej som du träffar första gången och tycker ser, låt oss säga "normal" ut kan plötsligt framstå som mycket vacker när du lärt känna henne enbart pga att hon har en vacker insida och personlighet. Känner själv en sådan tjej. Förrutom att hon är lite mullig så är hon egentligen inte så snygg. Men hon blir så sjuuuukt söt bara för att hon är så extremt snäll. Hon är en sådan där människa som aldrig skulle kunna göra eller säga något elakt. Alltid på gott humör och får med alla på det. Skulle alla gånger ha valt henne framför en super babe! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 En tjej som du träffar första gången och tycker ser, låt oss säga "normal" ut kan plötsligt framstå som mycket vacker när du lärt känna henne enbart pga att hon har en vacker insida och personlighet. Känner själv en sådan tjej. Förrutom att hon är lite mullig så är hon egentligen inte så snygg. Men hon blir så sjuuuukt söt bara för att hon är så extremt snäll. Hon är en sådan där människa som aldrig skulle kunna göra eller säga något elakt. Alltid på gott humör och får med alla på det. Skulle alla gånger ha valt henne framför en super babe! Moget sagt. Ganska vanligt att smågrabbar är mer ytliga, fast när dem blir äldre kommer dem inse att dem inte alls kommer få sin tjejdröm. På min tid, när jag var tonåring var killarna mer fixerade vid tuttar och att tjejerna skulle va lite mulliga "vill ha nåt att ta i" som dem brukade säga haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 För att vilja "para" sig är det möjligtvis så. Men för att, i alla fall jag, ska orka leva tillsammans med en kvinna en längre tid, kräver jag mer ifrån henne än fina tuttar och en nätt rumpa. Intelligens är vad som håller sig sexigt längst. Du förstår uppenbarligen inte vad jag menar, eller så är du inte tillräckligt insatt i ämnet. Gjorde nyss en tråd om skönhet på ravingatheist.com och lärde mig en hel del om varför och hur man uppfattar olika saker och utseenden vackra/upphetsande. Och allt har att göra med förökning, vilket är alla djurs mening. Jag kanske själv är lite insnöad? I sådana fall ber jag om ursäkt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sebastian Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hmmm själv så tycker jag att dom ska vara blonda eller brunetter med långt hår. Dom ska ha en fin stjärt och ha enligt mig fin form på kroppen.Inte för smala men ente för tjocka . Dom ska givetvis vara snälla och omtänksamma. Rätt så fint utseende men helst fint . Och vi ska gilla att göra saker tillsammans. Det var nog allt ses senare min drömtjej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Hmmm själv så tycker jag att dom ska vara blonda eller brunetter med långt hår. Dom ska ha en fin stjärt och ha enligt mig fin form på kroppen.Inte för smala men ente för tjocka . Dom ska givetvis vara snälla och omtänksamma. Rätt så fint utseende men helst fint . Och vi ska gilla att göra saker tillsammans. Det var nog allt ses senare min drömtjej 1. Skit, pissa och spy i en övergiven brunn. 2. Hoppa ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts