Jump to content

Vad är det sexigaste som finns?

Officer Hernandez
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Utseendet ska ju fan inte gå först, orka ha en skitsnygg IQ-befriad bitch...

Vem sa att hon skulle vara IQbefriad? Den här tråden är ju till för att skriva vad som är sexigast, inte hur ens drömtjej ska vara. Och uppenbarligen finns det inga forumiter som tänder på intelligens.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Intelligensbefriad tråd á la GTAsajten...

Måhända. Själv ser jag det som en intressant undersökning, vars resultat jag tänker analysera i en av hjärnans alla vrår. Visserligen skulle jag kunna ägna mig åt samma tråd på whatboyswant.com, men sak samma.

Och uppenbarligen finns det inga forumiter som tänder på intelligens.

Fel. Jag nämnde ju intelligens i mitt inlägg. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och som jag förstod det som så syftade du på ALLA.

Men om det är som du säger så accepterar jag och respekterar jag det. The End.

@Darkjak,

Då är jag alltså inte den första som missförstår det du skriver, fungerat över att skriva så att man slipper misstolka nåsta gång?

Jag skrev inte "Missförstå", utan omtolka, som i att på ett agressivt vis förändra innebörden jag skrivit.

Exempelvis då jag skrev att J35 Draken var det snyggaste flygplanet, kom Corleone och började sura över att jag är för maskiner som är byggda för att döda... Finns en massa andra tillfällen då folk omtolkat mina svar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

På vilket sätt är det intelligensbefriat att lägga upp bilder på mat? Lite onödigt kanske och ointressant för vissa vilken paj vi käkade men jag tyckte att bilden ändå förstärkte känslan som jag hade på stranden. Den enda som är intelligensbefriad av oss två - vilket de flesta här förmodligen håller med om - är DU.

Just de, just de.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just de, just de.

Åå så tråkigt. Jag hade i alla fall förväntat mig en diss av något slag; att du skulle svara något smart uteslöt jag. Men men...

---

Skribb: Hur kan du tycka det är intressant läsning när alla svarar på frågan lika förutsägbart som 14-åriga killar på ett spelforum?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Åå så tråkigt. Jag hade i alla fall förväntat mig en diss av något slag; att du skulle svara något smart uteslöt jag. Men men...

---

Skribb: Hur kan du tycka det är intressant läsning när alla svarar på frågan lika förutsägbart som 14-åriga killar på ett spelforum?

Ah fan, jag tänkte aldrig så långt. Lite tragiskt egentligen. Men nu förstår jag i alla fall, tack för upplysningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En sak är ju så jävla fel. Det är att när folk pratar om kvinnors sexiga bakdelar och kallar dem för rövar. Jag tycker att ordet röv passar in på håriga killar och skabbiga tjejer, inte på fräscha tjejer. Nejförfan, rumpa eller stjärt heter det!

RÖV RÖV RÖV RÖV sa jag...men om du vill kan ja säga bakdel.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor