darkjak Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hahahahahaa - man skrattar för att det är komiskt att läsa. Tänk om alla hade samma tankar och värderingar, då skulle jorden seriöst gå under. Visserligen får alla tycka olika men att tycka som du borde vara förbjudet i din lilla generalliserande hjärna. Hörrupp!! Alla svenskar har anoreksia och är blonderade! Kan komma med det ultimata förslaget till dig herr. jak (er en snel hest), flytta härifrån vettja. Det är ju inget vidare här i alla fall. Massvis med folk med anoreksia, blont hår och blåa ögon, måste vara jobbit för dina ögon att se detta varje dag. Du tror inte att om du forskar lite så skulle du säkert upptäcka saker med de asiatiska tjejerna, att de kanske har en extra röd prick i pallet(iofs indier, men iaf) eller något annat. Jag ogillar inte svenskor, och jag ogillar inte blont hår. Det jag ogillar är, precis som jag sa: SÖNDERBLONDERAT hår, anorexia. Och sen är det väldigt populärt bland svenskor att blondera sitt hår... Fattar inte vad du är så pissed över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag ogillar inte svenskor, och jag ogillar inte blont hår. Det jag ogillar är, precis som jag sa: SÖNDERBLONDERAT hår, anorexia. Och sen är det väldigt populärt bland svenskor att blondera sitt hår... Fattar inte vad du är så pissed över. ÄR det så konstigt då du indirekt i din text skriver att ALLA svenska tjejer är överblonderade och har anorexia. Formulera dig på ett annat sätt nästa gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 ÄR det så konstigt då du indirekt i din text skriver att ALLA svenska tjejer är överblonderade och har anorexia. Formulera dig på ett annat sätt nästa gång. Lägg ner, det är bara du som märker ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 ÄR det så konstigt då du indirekt i din text skriver att ALLA svenska tjejer är överblonderade och har anorexia. Formulera dig på ett annat sätt nästa gång. Jag skrev varken direkt eller indirekt att alla svenskor är det, det är du som, precis som många andra, håller på att omtolka mina svar till något negativt. Jag skrev: "Inga sönderblonderade anorektikersvenskor". Alltså: inga anorektiska svenskor som blonderat sönder sitt hår! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Jag skrev varken direkt eller indirekt att alla svenskor är det, det är du som, precis som många andra, håller på att omtolka mina svar till något negativt. Jag skrev: "Inga sönderblonderade anorektikersvenskor". Alltså: inga anorektiska svenskor som blonderat sönder sitt hår! Och som jag förstod det som så syftade du på ALLA. Men om det är som du säger så accepterar jag och respekterar jag det. The End. @Darkjak, Då är jag alltså inte den första som missförstår det du skriver, fungerat över att skriva så att man slipper misstolka nåsta gång? Redigerad 3 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 "baby håret" som tjejerna har är det sexigaste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) "baby håret" som tjejerna har är det sexigaste! Skalliga med några få hårstrån? Redigerad 3 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Skalliga med några få hårstrån? Nej! "Baby håret" är det som sitter i nacken under det andra håret. Ta tag i allt hår en tjej har och lyft upp det och titta i nacken... Det är gulligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nice ass Fina bröst Blondin eller brunett Smart Rolig Inte tjock, men inte en tändsticka Fina ögon Ärtsoppan rinner. Fan, den har nått ner till bröstvårtorna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Intelligensbefriad tråd á la GTAsajten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Personlighet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nej! "Baby håret" är det som sitter i nacken under det andra håret. Ta tag i allt hår en tjej har och lyft upp det och titta i nacken... Det är gulligt. Uhm. Va? Nej. Ärtsoppan rinner. Fan, den har nått ner till bröstvårtorna.Kinky... Min drömtjej ska gråta ärtsoppa. Intelligensbefriad tråd á la GTAsajten... No shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Intelligensbefriad tråd á la GTAsajten... Haha, säger den som lägger upp bilder på sin pajer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nej! "Baby håret" är det som sitter i nacken under det andra håret. Ta tag i allt hår en tjej har och lyft upp det och titta i nacken... Det är gulligt. Hur brutalt är inte det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Hur brutalt är inte det? Lyft upp, inte ryck upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Lyft upp, inte ryck upp. Exakt. Lyft och kolla. De där små tunna fina hårstråna. Det är väl gulligt?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Exakt. Lyft och kolla. De där små tunna fina hårstråna. Det är väl gulligt?! Gulligt ≠ sexigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Haha, säger den som lägger upp bilder på sin pajer. På vilket sätt är det intelligensbefriat att lägga upp bilder på mat? Lite onödigt kanske och ointressant för vissa vilken paj vi käkade men jag tyckte att bilden ändå förstärkte känslan som jag hade på stranden. Den enda som är intelligensbefriad av oss två - vilket de flesta här förmodligen håller med om - är DU. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Gulligt ≠ sexigt. Hur gjorde du det där tecknet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Utseendet ska ju fan inte gå först, orka ha en skitsnygg IQ-befriad bitch... Redigerad 3 juli, 2006 av Mikolan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts