Jump to content

Vad är det sexigaste som finns?

Officer Hernandez
 Share

Recommended Posts

Hahahahahaa - man skrattar för att det är komiskt att läsa.

Tänk om alla hade samma tankar och värderingar, då skulle jorden seriöst gå under.

Visserligen får alla tycka olika men att tycka som du borde vara förbjudet i din lilla generalliserande hjärna.

Hörrupp!! Alla svenskar har anoreksia och är blonderade! Kan komma med det ultimata förslaget till dig herr. jak (er en snel hest), flytta härifrån vettja. Det är ju inget vidare här i alla fall. Massvis med folk med anoreksia, blont hår och blåa ögon, måste vara jobbit för dina ögon att se detta varje dag. Du tror inte att om du forskar lite så skulle du säkert upptäcka saker med de asiatiska tjejerna, att de kanske har en extra röd prick i pallet(iofs indier, men iaf) eller något annat.

:(

Jag ogillar inte svenskor, och jag ogillar inte blont hår. Det jag ogillar är, precis som jag sa: SÖNDERBLONDERAT hår, anorexia. Och sen är det väldigt populärt bland svenskor att blondera sitt hår... Fattar inte vad du är så pissed över.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag ogillar inte svenskor, och jag ogillar inte blont hår. Det jag ogillar är, precis som jag sa: SÖNDERBLONDERAT hår, anorexia. Och sen är det väldigt populärt bland svenskor att blondera sitt hår... Fattar inte vad du är så pissed över.

ÄR det så konstigt då du indirekt i din text skriver att ALLA svenska tjejer är överblonderade och har anorexia.

Formulera dig på ett annat sätt nästa gång.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

ÄR det så konstigt då du indirekt i din text skriver att ALLA svenska tjejer är överblonderade och har anorexia.

Formulera dig på ett annat sätt nästa gång.

Jag skrev varken direkt eller indirekt att alla svenskor är det, det är du som, precis som många andra, håller på att omtolka mina svar till något negativt.

Jag skrev: "Inga sönderblonderade anorektikersvenskor".

Alltså: inga anorektiska svenskor som blonderat sönder sitt hår!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag skrev varken direkt eller indirekt att alla svenskor är det, det är du som, precis som många andra, håller på att omtolka mina svar till något negativt.

Jag skrev: "Inga sönderblonderade anorektikersvenskor".

Alltså: inga anorektiska svenskor som blonderat sönder sitt hår!

Och som jag förstod det som så syftade du på ALLA.

Men om det är som du säger så accepterar jag och respekterar jag det. The End.

@Darkjak,

Då är jag alltså inte den första som missförstår det du skriver, fungerat över att skriva så att man slipper misstolka nåsta gång?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej! "Baby håret" är det som sitter i nacken under det andra håret. Ta tag i allt hår en tjej har och lyft upp det och titta i nacken...

Det är gulligt. :P

Uhm. Va? Nej.

Ärtsoppan rinner. Fan, den har nått ner till bröstvårtorna.
Kinky... Min drömtjej ska gråta ärtsoppa. :P

Intelligensbefriad tråd á la GTAsajten...

No shit. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, säger den som lägger upp bilder på sin pajer.

På vilket sätt är det intelligensbefriat att lägga upp bilder på mat? Lite onödigt kanske och ointressant för vissa vilken paj vi käkade men jag tyckte att bilden ändå förstärkte känslan som jag hade på stranden. Den enda som är intelligensbefriad av oss två - vilket de flesta här förmodligen håller med om - är DU.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor