felshoe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Utländska, som min Amy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vänta nu, var sa han att alla svenskor var blonda och hade anorexia? Att de var svenska var bara en sak, du har missuppfattat det. Eller tror du att han menade att alla som är sönderblonderade har anorexia också? Bara för att du fick kattälskaren att skratta betyder inte det att du helt plötsligt blev forumets officella skämtnisse. Om man kollar på hans ollonförklaring så tyder det på att alla är det. Även fast det inte står ALLA i texten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Jag älskar Svenska blonda tjejer som har normala bröst (Lagom) med långa smala rakade ben och en fin rumpa. Särskilt nu på sommaren när dom också har sånna där stora solglasögon. Håller med till 100%! Exakt så Eller som Alyssa doll Edit: just i helvete Redigerad 2 juli, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Fin röv. Fina bröst. Långt hår. Fint utseende. ^_- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Helheten är såklart viktigast. Men sen finns det väl sånt som jag uppskattar mer, t.ex. storleken på kuken och att karln har humor ffs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Gammla kärringar har en sexig attetyd Nu till verkligheten... Drömtjej: - Gämnårig. - Fast rumpa. - Smal. - Soet. - Snygg kropp. - Väldigt fina fasta ben. - Fina läppar. - Söt blick och snygga ögon. - Lagomstora kuddar. - Lydig. - Långt hår. (Bryr mig inte i hårfärg bara den inte är helt U.F-ad) - Fin röst. - Fint namn, inget Homolisa eller nåt. Nuvarande tjej (11 månader): - Gämnårig. - Fast rumpa. - Smal. - Soet. - Snygg kropp. - Väldigt fina fasta ben. - Fina läppar. - Söt blick och snygga ögon. - Lagomstora kuddar. - Lydig. - Långt hår. - Fint namn, Josefine. Jag tycker iaf det är fint. Vart e rösten, jo den håller på att utvecklas i den här åldern och då är den ju alltid lite konstig. Redigerad 2 juli, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Nuvarande tjej (11 månader): - Gämnårig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Andra gången jag råkar ut för den här fällan här på forumet. Jag och hon har varit tillsammans i 11 månader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Låren på tjejer är det sexigaste som finns . alltså, bara inte låren är som två timmerstockar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Okej nu ska vi se om jag får till det rätt Blont/Brunt eller Svart hår är ett måste. Fin rumpa fint utseende Bra personlighet. normal stora bröst. Fin röst jämnårig. fina ben/lår. Hehum vart det rätt nu? ARGH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Ni får ju för guds skull skriva VAD som är fint för just er. Hur ser exempelvis en "fin rumpa" ut? Är den stor? Liten? Fast? Lös? Hur går det här att tolka? Min Drömtjej: - Fin rumpa - Fina höfter - Snyggt ansikte - Sexiga bröst - Fina lår - Vackert hår - Het mage ... Ni förstår. Frågan är, i för sig, om jag vill veta vad en massa pilska forumnördar tycker är sexigt på tjejer. Redigerad 3 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Se mitt föregående inlägg, era jävla rotmosar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Stora bröst, fiiiin rumpa och allt som alla har rabblat upp är fint. Gärna brunetter och bruna ögon. Vara snäll, och kunna prata ut med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Se mitt föregående inlägg, era jävla rotmosar. Uppenbarligen gick det inte in, så jag fick upprepa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Men vad fan. Snart börjar jag gråta. Och jag tänker gråta ärtsoppa den här gången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Bara för att du fick kattälskaren att skratta betyder inte det att du helt plötsligt blev forumets officella skämtnisse. Nej nej, det där var inget skämt. Jag försökte bara hjälpa Kebab att förklara magarna, välj själv ut ett ord som passar in på hans beskrivning. Det är ju absolut inte meningen att man ska kunna hoppa på dom. Edit. Tog bort alla mina oquotade inlägg och skriver en (hör och häpna!) seriös beskrivning. Smal - Varken spinkig eller valkar. Längden skiter jag i. Långt hår, hårfärgen kvittar. Hon ska ha ett vackert ansikte; Näsa, mun, ögon mm på rätt plats. Ett vackert leende. Brösten ska inte vara gigantiska, utan helst av den mindre sorten. Inte stora fötter heller. Usch vad dum jag känner mig... Händerna får ju inte vara små, för dom ska man ju kunna hålla i. Nja, det ända jag kommer på nu, här under morgonen. Redigerad 3 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Jo, iaf under de kallare årstiden så tycker jag det är snyggt när de bär en sån där vit kofta som följer linjerna precis. Redigerad 3 juli, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nice ass Fina bröst Blondin eller brunett Smart Rolig Inte tjock, men inte en tändsticka Fina ögon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Efter att ha läst alla inlägg efter mitt så ska jag skriva en lite mer noggrann beskrivning som blir ganska kort. Kroppen ska vara som Shakiras Håret ska helst vara brunt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Stora bröst och rumpa, hehe jag gillar det. Ghetto booty Skribb. Kortare än mig så jag känner att jag härskar över henne, iallafall ibland. Brunett, yeah. Inte tjock, inte smal men om det är något som hänger över någonstans får det vara. Tjej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts