Officer Hernandez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Tänkte starta en tråd där vi kan diskutera vad vi gillar mest hos tjejer eller killar. Jag börjar: En asiatisk tjej (Kina eller Thailand helst ) Snygg, smal och vältränad kropp. Hon ska vara nära till skratt och ha ett hett skratt. Fina former. Vita tänder och ett vackert leende är ju ett solklart plus. Hon ska ha långt hår. (De har ju vackert hår! ) Är lite "busig" av mig, så det är ju viktigt. Två, ganska rejäla *Pip!* och en fast rumpa. Asiatiska tjejer = Gudinnor! Anyone else? Edit: Har lite mer detaljer... Men de tror jag inte är passande att säga på forumet. Redigerad 2 juli, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Fast mer mänsklig du vet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Magar En fin mage då, inte en michelingubbsmage... utan en.. öh.. fin kan inte förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Bortaaa Redigerad 3 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag älskar Svenska blonda tjejer som har normala bröst (Lagom) med långa smala rakade ben och en fin rumpa. Särskilt nu på sommaren när dom också har sånna där stora solglasögon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Intelligens är jäkligt sexigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) • Hyfsat små tuttar • Vältränad • Tuff attityd(hon får inte "göra sig"!)' • Ett ständigt leende på läpparna • Brunett • Busig frisyr • Lockande rumpa. • Intelligent Mer kan jag inte komma på just nu. Edit: Bra sagt där eliizar. Redigerad 2 juli, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C-J Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag gillar latinas, som är smala men inte så där modellspinkiga utan de ska ha former och en fin rumpa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Sen gillar jag när de har sånna där korta shorts som påminner om hotpants. (de är inte mycke större iaf) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag vill ha en tjej som ser ut som Ryan Dunn. Mest bara för att skryta att jag fått till det med skäggiga damen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag vill ha en tjej som ser ut som Ryan Dunn. Mest bara för att skryta att jag fått till det med skäggiga damen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag älskar Svenska blonda tjejer som har normala bröst (Lagom) med långa smala rakade ben och en fin rumpa. Särskilt nu på sommaren när dom också har sånna där stora solglasögon. w0rd på det!! Var i Göteborg i veckan, och där kryllade det av dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hmmm... Tycker tjejerna ska vara kurviga. Smal midja, lite bredare höfter, någorlunda stora bröst, och framförallt: FASTA bröst. Inga hängpattar. Sen gillar jag asiatiskor, även om afrikanskor och tjejer från mellanöstern också ser bra ut. Inga sönderblonderade anorektikersvenskor i alla fall... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag älskar Svenska blonda tjejer som har normala bröst (Lagom) med långa smala rakade ben och en fin rumpa. Särskilt nu på sommaren när dom också har sånna där stora solglasögon. Ungefär som tjejen i din signatur ser ut alltså? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Att säga att någon ska ha en fin rumpa är högligen subjektivt. Vad vet ni om jag anser hängande, svettiga rövar som fina? Måste också lägga till, att Guds snällaste barn Hernandez finner ordet bröst lika vulgärt som svordomar som fitta, bögjävel och astronautballe. Stora solglasögon är förjaeeeeeeeeeeeevligt. Speciellt eftersom att de döljer halva fejan. Jag föredrar stora stjärtar. Kan inte riktigt bestämma mig för om den korrekta benämnigen är "bubble butt" eller "ghetto booty", då båda finns. Tror dock att ghetto booty går lite över gränsen och vandrar över till cellulithärjad muskelklump. Allt annat kvittar, i princip, fast jag är ändå väldigt selektiv. Nåja, sexighet handlade det ju om. Jag gillar gröna ögon, slingat hår, vågigt hår, rosa hår, svart hår, brunt hår, piercing, så-lite-smink-som-möjligt-tjejer, bland annat. Oj, höll på att glömma (nä, sminkar bara mitt inlägg lite grand), intelligens är något en tjej måste ha, annars är de inte värda mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Borta meed Redigerad 3 juli, 2006 av Maimstream Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Inga sönderblonderade anorektikersvenskor i alla fall... Hahahahahaa - man skrattar för att det är komiskt att läsa. Tänk om alla hade samma tankar och värderingar, då skulle jorden seriöst gå under. Visserligen får alla tycka olika men att tycka som du borde vara förbjudet i din lilla generalliserande hjärna. Hörrupp!! Alla svenskar har anoreksia och är blonderade! Kan komma med det ultimata förslaget till dig herr. jak (er en snel hest), flytta härifrån vettja. Det är ju inget vidare här i alla fall. Massvis med folk med anoreksia, blont hår och blåa ögon, måste vara jobbit för dina ögon att se detta varje dag. Du tror inte att om du forskar lite så skulle du säkert upptäcka saker med de asiatiska tjejerna, att de kanske har en extra röd prick i pallet(iofs indier, men iaf) eller något annat. Redigerad 2 juli, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Magar är läckra.. Dom ska inte vara tjocka och inte för spinkiga och inte jättevältränade. Jag gillar dom mjuka, fast ändå hårda. Så jävla svårt att förklara, men.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Magar är läckra.. Dom ska inte vara tjocka och inte för spinkiga och inte jättevältränade. Jag gillar dom mjuka, fast ändå hårda. Så jävla svårt att förklara, men.. Som studsmattor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Hahahahahaa - man skrattar för att det är komiskt att läsa. Tänk om alla hade samma tankar och värderingar, då skulle jorden seriöst gå under. Visserligen får alla tycka olika men att tycka som du borde vara förbjudet i din lilla generalliserande hjärna. Hörrupp!! Alla svenskar har anoreksia och är blonderade! Kan komma med det ultimata förslaget till dig herr. jak (er en snel hest), flytta härifrån vettja. Det är ju inget vidare här i alla fall. Massvis med folk med anoreksia, blont hår och blåa ögon, måste vara jobbit för dina ögon att se detta varje dag. Du tror inte att om du forskar lite så skulle du säkert upptäcka saker med de asiatiska tjejerna, att de kanske har en extra röd prick i pallet(iofs indier, men iaf) eller något annat. Vänta nu, var sa han att alla svenskor var blonda och hade anorexia? Att de var svenska var bara en sak, du har missuppfattat det. Eller tror du att han menade att alla som är sönderblonderade har anorexia också? Som studsmattor? Bara för att du fick kattälskaren att skratta betyder inte det att du helt plötsligt blev forumets officella skämtnisse. Redigerad 2 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts