Jump to content

Är du en ensamvarg?

Frenzy
 Share

Är du en ensamsvarg?  

80 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Voet: Kanske/vet inte.

Det är väl från period till period... Ibland sitter jag otroligt mycket vid datorn och umgås inte med kompisar, och ibland är jag ute otroligt mycket... Just nu är jag i ett litet mellanting!

Återigen, ordet "ensamvarg" anspeglar inte på något sätt datoranvändande personer.

drifter.. :P

Vote: Ja, det har blivit lite för mycket dator de senaste åren. Fast det är egentligen också ett sätt att vara social, man "träffar" ju folk på spelservrar, forum, chatter m.m :mellow:

Jag var faktiskt osäker och kollade upp lyriken för säkerhetens skull, och mycket riktigt så används ordet "drifter", MEN, även "twister". Så tji fick du.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men han är ju, som sagt, riktigt trevlig så det är klart man vill hitta på något lite då och då.

Ja precis.

Han är exakt som mig. Ring lika mycket eller nästan oftare, och låt han helt enkelt bestämma.

Lovar att han inte lackar för ni ringar oftare, men säger man nej så är det ett nej. Jag pallar iaf inte folk som ska sitta och försöka övertala en på telefon att hitta på nått. Vill man inte så vill man inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Räknar man som ensamvarg om man har kompisar som man umgås med lite då och då men gillar att vara för sig själv och familjen ?

NEEEJ!!!!! asså är ni totalt sinnesrubbade?

Det står ju tilloch med en besrkivning i tråden vad en ensamvarg e.

Dom flesta har ju skrivit såhär.

"Jag e med kompisar ibland men gillar att sitta själv vid datorn så jag röstade ja"

idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men fyfan alltså. Nu har jag tappat hoppet för den här tråden totalt.

I HELVETE. Man är ingen ensamvarg om man "är för sig själv ibland".

asså faaan jag kan inte säga till mina kompisar jag känt sen DAGIS, "nej nu vill jag inte vara din kompis längre, jag är en stolt ensam varg" är DU helt rubbad i huvudet ? asså jag spenderar 80% för mig själv går ute tänker sitter vid datan lyssnar på musik .. spelar kanske .. man måste ju ha någon/några kompisar att dricka med ha kul nån gång? :mellow::P

EDIT !!!! :: jag kan inte roför att folk vill vara med mig för dom kanske tycker jag är rolig? ska jag kanske säga "nej, jag är en stolt ensamvarg" till dom också ??? en ensamvarg enligt mig är när man har det bäst när man är själv .. sen kan maaan faaan helelr roför att folk tycker om en som kompis..

Redigerad av YooSho
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

asså faaan jag kan inte säga till mina kompisar jag känt sen DAGIS, "nej nu vill jag inte vara din kompis längre, jag är en stolt ensam varg" är DU helt rubbad i huvudet ? asså jag spenderar 80% för mig själv går ute tänker sitter vid datan lyssnar på musik .. spelar kanske .. man måste ju ha någon/några kompisar att dricka med ha kul nån gång? :mellow::P

EDIT !!!! :: jag kan inte roför att folk vill vara med mig för dom kanske tycker jag är rolig? ska jag kanske säga "nej, jag är en stolt ensamvarg" till dom också ??? en ensamvarg enligt mig är när man har det bäst när man är själv .. sen kan maaan faaan helelr roför att folk tycker om en som kompis..

.... gah!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte riktigt om jag är en ensamvarg, för visst jag klarar ofta av saker själv och behöver ofta inte andra personer runt mig. Men ibland händer de att jag behöver hjälp av andra och jag har ett behov av att ha folk runt mig.

VOTE: Vet inte

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trivs du med att vara för dig själv så är du en ensamvarg, sen kanske man är med kompisar ibland. Men huvudsaken är om man trivs med att vara ensam eller ej (eller har jag missuppfattat, skribb?).
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Humm...om jag ska svara blir det nog mjo....för har varitg ensam en stor del av mitt liv....men visst jag har massa vänner från...Dagis? :D men de klart man inte e me dom hela dagarna långa....

Sen i skolan sitter man mest tyst och försöker lära sig nått :(

Men fattar inte mycke av denna tråd hoppas jag inte har gort nått fel nu :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor