Frenzy Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Är du en ensamvarg? Fixade / KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 På frågan "Ja" så svarar jag Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 På frågan "Ja" så svarar jag Nej. Fan i helvete, kan någon moderator ändra så att ja är ett svarsalternativ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Haha Väntar med att svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vote: Ja Röstar när jag kan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Röstade på "Nej." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vote: Ja. Jag är lite av en ensamvarg... Mycket pga. dålig tillit till folk. Men det är en annan historia... PM:a om ni vill veta mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Asså jag fattar inte riktigt. Ensamvarg, menar du Isolerad person eller att man inte har en flickvän? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Nej för fan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Kanske blivit lite mycket dator. Men imorgon ska jag vara social, så det så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ibland. Vote: Kanske Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Nepp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 För det mesta, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Here I go again on my oooown - like a twister, I was born to walk alooone! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Nope glöm det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vet inte vad jag ska svara. Blir nog nej eller mitt I mellan. Umgås bara med vänner och med vänner menar jag vänner. Finns det inte riktiga vänner tillgängliga är jag hellre ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Here I go again on my oooown - like a twister, I was born to walk alooone! drifter.. Vote: Ja, det har blivit lite för mycket dator de senaste åren. Fast det är egentligen också ett sätt att vara social, man "träffar" ju folk på spelservrar, forum, chatter m.m Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Abolut inte. Klarar mig inte ens ett par timmar utan att träffa folk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Både ja och nej. Jag är otroligt social och träffar en mycket folk och vänner, men det känns ändå som att jag är ensam hemma vid tv:n/datorn väldigt ofta. Röstar ändå Nej. Så ofta är jag inte ensam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ja, en mycket ensam varg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts