fido vercetti Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Hoppas verkligen gta kommer till wii som det ryktas om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Que? Nintendo har utannonserat att den ska kunna spela DVD-skivor med ett tillbehör (Som första Xbox:en). Sedan kom det rykten för några månader sedan om att Nintendo tagit bort möjligheten, men hurvida dessa rykten stämmer eller ej är fortfarande oavklarat... Wii kommer inte att spela DVD- filmer, eftersom det hade gjort maskinen dyrare och DVD- spelare är ändå såpass vanliga i hushållen idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Vet inte vad ni tycker om den saken men jag tycker det är bra, jag behöver ingen DVD i min konsoll, jag köper den inte för att kolla på film . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mR.unicoRn^ Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Xbox är bäst...PS3 är lite för gammalmodigt. Nintendo Wii kommer inte sälja bra, det är bara gamla Nintendo fan's hjärtan den kommer fastna i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Wii kommer inte vinna men grafiken suger inte. Nöll vote. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Wii kommer inte vinna men grafiken suger inte. Nöll vote. Imo så suger Wii grafiken jämfört med PS3 och 360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Xbox är bäst...PS3 är lite för gammalmodigt. Nintendo Wii kommer inte sälja bra, det är bara gamla Nintendo fan's hjärtan den kommer fastna i Haha, lite smått kul när du säger så med tanke på att det är väldigt många som inte haft Nintendo innan, men som nu blivit intresserad av att köpa Wii när den släpps, om inte annat som en andrakonsol till Xbox 360 eller PS3. Uff, lång mening. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Xbox är bäst...PS3 är lite för gammalmodigt. Nintendo Wii kommer inte sälja bra, det är bara gamla Nintendo fan's hjärtan den kommer fastna i Öh. Jag vet många som tidigare tänkt köpa 360 och PS3 som istället blivit sugna på en Wii. Extra många som tidigare tänkt köpa PS3 har blivit intresserade av Wii istället, på grund av prisena. Imo så suger Wii grafiken jämfört med PS3 och 360. Jämfört med dem, ja. Men jämfört med förra generationens konsoler fungerar den finfint. Hellre gör jag ett litet hopp grafiskt och sedan stora hopp spelmässigt, än ett gigantiskt grafiskt hopp och inget annat. Däremot skulle det varit tråkigt om Wii- grafiken blir som Xbox- grafiken, men det tror jag knappast att den blir. Redigerad 22 oktober, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Jämfört med dem, ja. Men jämfört med förra generationens konsoler fungerar den finfint. Hellre gör jag ett litet hopp grafiskt och sedan stora hopp spelmässigt, än ett gigantiskt grafiskt hopp och inget annat. Däremot skulle det varit tråkigt om Wii- grafiken blir som Xbox 360- grafiken, men det tror jag knappast att den blir. Ja, som jag har sagt innan ja. Men vad menar du med att det hade varit tråkigt med snygg grafik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ja, som jag har sagt innan ja. Men vad menar du med att det hade varit tråkigt med snygg grafik? Skrev fel. Menar Xbox- grafiken, och inte Xbox 360- grafiken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 (redigerad) Skrev fel. Menar Xbox- grafiken, och inte Xbox 360- grafiken. Ok. Fast.. Bilderna får tala för sig själva. Wii http://www.fz.se/bildarkiv/images/Far_Cry_Vengeance__Wii_/934754_20060921_screen001.jpg Xbox (inte 360) http://www.fz.se/bildarkiv/images/Far_Cry_Instincts_Evolution/FCIP_grenade_vs_3guards.jpg Så det ser inte så ljust ut för Wii i grafik vägar. Redigerad 22 oktober, 2006 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Du får även tänka på att det tar ett par år för utvecklarna att lära sig konsollen och kan optimera spelen så mycket som möjligt efter den. Jämför tex något spel som släpptes i början när Xbox släpptes och spelet Splinter Cell: Double Agent till Xbox. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Ok. Fast.. Bilderna får tala för sig själva. Wii *bilder* Så det ser inte så ljust ut för Wii i grafik vägar. Ta dig en titt på dessa bilder... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Alltså.. det ordet är svårt. För mycket asså. I vilket fall, Farcry will Wii borde inte se ut så där. Jag menar, första spelen till xbox var snygga. Aja, vi får la se. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Bilderna på Far Cry har än så länge varit i väldigt liten storlek. En del har då gjort bilderna större, och det har då sett väldigt dåligt ut. Här är några Far Cry- bilder i deras originalstorlekar. Här är bilden du postade i originalstorleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Maskinen har kapacitet att köra spel som ser mycket bättre ut än de som kommer ut till Xbox idag, men när konsolen inte ens är ute än och Nintendo har inte varit allt för vänliga med att berätta om Wii:s precisa specifikationer så kan de inte riskera att göra ett spel som kommer hacka på maskinen. Sen tror jag Ubisoft är lite lata när de gjort Far Cry: Vengeance till Wii... kom igen, Wii klarar garanterat snyggare grafik än det där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Maskinen har kapacitet att köra spel som ser mycket bättre ut än de som kommer ut till Xbox idag, men när konsolen inte ens är ute än och Nintendo har inte varit allt för vänliga med att berätta om Wii:s precisa specifikationer så kan de inte riskera att göra ett spel som kommer hacka på maskinen. Sen tror jag Ubisoft är lite lata när de gjort Far Cry: Vengeance till Wii... kom igen, Wii klarar garanterat snyggare grafik än det där. Mhm. Jämför liksom med bilderna DrStupid postade. Längtar så tills Wii kommer. Kanske får jag den redan på julafton, annars är det mellandagsrean som gäller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Halo Skrivet 22 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2006 Mhm. Jämför liksom med bilderna DrStupid postade. Längtar så tills Wii kommer. Kanske får jag den redan på julafton, annars är det mellandagsrean som gäller. Längtar jag med, snackade med morsan igår, och har jag tur så får jag den innan julafton, som en tidig julklapp, om det blir den 8:e december vet jag dock inte . ---------------------------- Ska bli riktigt intressant att se hur den nya kontrollen fungerar. Hur grafiken kommer bli är jag inte så direkt intresserad av, skulle liksom förvåna mig om dom försämrar sig på den punkten. Nej nu börjar längtan bli stor, var länge sedan jag öppnade förpackningen till en helt ny konsoll . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Jag tror såna här fighter kan bli roliga på wii funka inte o ladda upp på imagehack jaja blir länk iställe : <-- Klick me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 23 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2006 Nej. Jag tycker det verkar kul med kontrollen dock. Vote: Nej. Men inte för att grafiken suger eller kontrollen är konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts