virre cool Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vote: kanske/kanske inte. Jag tänker inte köpa det, Men älskar att spela Nintwndo med kompisar Härligare spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Den kommer ju knappast vara densamma som på en GameCube. Det kommer va som xbox ungefär, lite bättre. Har själv sett massor av bilder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det kommer va som xbox ungefär, lite bättre. Har själv sett massor av bilder Ja, bilder på ickefärdiga spel som släpps innan konsollen ens är klar brukar ta hårdvaran till dess gräns. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Röstade på Nej, Grafiken suger och kontrollen är bland det konstigaste jag har sett! Fast grafiken tycker jag nog inte suger men kontrollen gillar jag inte. Något konsol-krig vinner den nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Röstade på Nej, Grafiken suger och kontrollen är bland det konstigaste jag har sett! Fast grafiken tycker jag nog inte suger men kontrollen gillar jag inte. Något konsol-krig vinner den nog inte. Har du ens testat kontrollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Har du ens testat kontrollen? Nej? Men man kan väl uttala sig om det man ser? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det tar ju några år för spelutvecklarna för att hitta trixen för att få ut som mycket som möjligt ur en konsoll. Titta tex på de spelen som släpptes i början till PS2, GC och Xbox och med dagens spel till de konsollerna. Och nej Wii kommer inte vinna konsollkriget eftersom det finns de som prioterar hårdvara före spelglädie, men Wii kommer nog sälja bra mycket bättre än Gamecuben. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ärligt talat bryr jag mig inte om vilket som är bäst, bara man trivs med det man själv köpt, snott, fått eller hur man nu fått tag i det (konsollen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Vote: Nej! Ps 4-ever, det vinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Vote: Nej! Ps 4-ever, det vinner. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Nej? Men man kan väl uttala sig om det man ser? Du kan säga att du inte gillar utseendet på kontrollen men du kan inte uttala dig om något du inte testat själv. Sedan kan du ju alltid spekulera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Det finns inga bra skuta spel till GC och antagligen kommer det inte mer till Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Man kan trodligtvis få lika mycket spelglädje, om inte mer, med en kraftfull konsol med riktigt bra grafik. Av vad jag sett hittils så är de spel som använder kontrollen inte så fulla med innovation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Man kan trodligtvis få lika mycket spelglädje, om inte mer, med en kraftfull konsol med riktigt bra grafik. Av vad jag sett hittils så är de spel som använder kontrollen inte så fulla med innovation. Då har du inte sett Hide And Seek (vet inte vad det exakta namnet var). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Sony kommer nog att ta hem även denna generationen, men inte med lika stor marginal som med den nuvarande. Personligen tror jag att Playstaion 3 vinner, följd av Wii och sedan Xbox 360. Nintendo kommer nog tjäna in många slantar nu jämfört med GameCuben, Xbox 360 kommer nog dra in lite mer än Xbox och Playstation 3 tar nog lika mycket eller lite mindre än Playstation 2 men vinner ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_KeeperBoy Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag tror att PS3 vinner följt av XBOX 360 verkar inte så jättesvårt att överträffa 360:ns förhållandevis svaga försäljnimgsiffror (speciellt inte i Japan) sen tror jag Wii kommer pyttelite efter 360:n om man nu måste jämföra Wii med dom andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 PS3:an vinner nog, Sen Wii å sist 360:n Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Det finns inga bra skuta spel till GC och antagligen kommer det inte mer till Wii Själv tycker jag http://www.worthplaying.com/article.php?sid=34516 ser trevligt ut. Om du nu menar firstperson spel, annars fattar jag inte vad du menar med "skuta" om du inte menar båtar... finns väl knappt några såna spel till någon konsol. Redigerad 3 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag tror Wii kommer göra bra ifrån sig, men kommer antagligen inte att klara av att slå ner PS3, med tanke på alla PS-fanboys som är för stolta för att ändra sig. Wii-va la Revolution! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts