Arman Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Bedrövliga svarsalternativ må jag säga. Skiter fullständigt i om Wii lyckas sälja - bara jag har "Twilight Princess" i min hand så är jag nöjd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 november, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2006 Jo dom har tagit ett stort steg men en grej jag undrar. När man slåss med svärd och svärdet tar e mot det andra, hur blir det då om man fortsätter och dra åt sidan med kontrollen, blir svärdet o åka igenom det andra då eller? Jag tror att svärdduellerna har blivit lite överskattade tyvärr. Det kommer vara tre-fyra olika rörelser som man utför när man vill attackera på olika sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jerrko Skrivet 2 november, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 november, 2006 Jag tror att svärdduellerna har blivit lite överskattade tyvärr. Det kommer vara tre-fyra olika rörelser som man utför när man vill attackera på olika sätt. Om det inte kommer ett spel med 1:1 återgivning av wiimotens rörelser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts