Jump to content

Wii

jerrko
 Share

Wii  

117 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 202
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Wii kommer väl att ha samma grafik som på GC.

Ehm, nej? ;)

Dubbelt så bra som en vanlig Xbox kommer det vara.

Jag tror inte Wii vinner, eftersom det finns för många idioter som bara ser på hårdvaran. Men jag tror att det kommer gå bra mycket bättre för Wii än för GameCube.

I och med de usla svarsalternativen röstade jag på kanske/kanske inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, den kommer inte att vinna, men den kommer inte heller att förlora.

Många som köper XBOX 360 eller PS3 kommer att köpa Wii som komplement.

PS3/XBOX 360 köper man för att spela dom skitsnygga skjutspelen och liknande.

Wii köper man för att spela roliga, geniala men inte lika snygga spel, mot andra.

PS3/XBOX 360 spelar man för att spela. Wii spelar man mer avslappnat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ehm, nej? :(

Dubbelt så bra som en vanlig Xbox kommer det vara.

Jag tror inte Wii vinner, eftersom det finns för många idioter som bara ser på hårdvaran. Men jag tror att det kommer gå bra mycket bättre för Wii än för GameCube.

I och med de usla svarsalternativen röstade jag på kanske/kanske inte.

Bara för maskinen är dubbelt så kraftfull som Xbox blir inte grafiken dubbelt så bättre

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det enda Sony gör är ju Playstation.

Det är allmänt känt att Sony inte ligger allt för bra till med ekonomin för tillfället. Om det går dåligt för PS3 så finns chansen att de går i konkurs. Utan tvekan. Kolla upp det själv om du vill.

Och det blir inte bättre.

June 30, 2006 - Ouch! The Associated Press is reporting that Japanese tax authorities have ordered Sony to pay an estimated 27.9 billion yen ($243 million) in additional taxes.

According to a statement issued by Sony, Japanese tax authorities found fault with tax payments related to profits from PlayStation console sales and profits from transactions relating to CD and DVD business operations between Sony and a number of overseas subsidiaries from 1999 to 2004.

The taxation bureau calculated Sony's income in Japan to be 74.4 billion yen ($647 million) more than the amount it orignally reported.

http://ps2.ign.com/articles/716/716230p1.html

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor