jerrko Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vote: Självklart! Wii kör inte samma race som Ps3 och 360: Wii har kommit upp med en helt ny idé som många verkar tycka är väldigt intressant, medan Ps3 och 360 gör samma sak som tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag tror PS3 kommer vinna men jag tycker inte grafiken och kontrollen är dålig eller konstig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Definiera (stavning?) "Vinna". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Definiera (stavning?) "Vinna". Det som han förmodligen menar med "vinna" är väl att folk kommer bli mycket mer intresserade av att köpa Wii än Ps3 och X-box360 Vaute: kanske/kanske inte, eller egentligen bryr jag mig inte för jag vet redan var jag ska ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Det som han förmodligen menar med "vinna" är väl att folk kommer bli mycket mer intresserade av att köpa Wii än Ps3 och X-box360Isåfall tror jag faktiskt att det beror på vad folk har haft tidigare, eller på vad pappa kommer med för julklapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Usla svarsalternativ.. Tänk så tror man inte att de "vinner" men tycker grafiken är bra och så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Kanske/kanske inte. Hoppas för all del inte att PS gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vill ha ett annat alternativ, som du sa jerrker att Wii kör ett annat race. De konkuerar inte mot PS3 och X360. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vote: Nej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Wii kommer väl att ha samma grafik som på GC. Den är ju inte så dålig. Dom har valt att satsa mer på allt annat. Deras kontroll är ju inte så vanlig. Om Wii blir en Flopp eller Topp återstår att se. Men jag tror att PS3 vinner kriget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Wii kommer väl att ha samma grafik som på GC. Ehm, nej? Dubbelt så bra som en vanlig Xbox kommer det vara. Jag tror inte Wii vinner, eftersom det finns för många idioter som bara ser på hårdvaran. Men jag tror att det kommer gå bra mycket bättre för Wii än för GameCube. I och med de usla svarsalternativen röstade jag på kanske/kanske inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Nej, den kommer inte att vinna, men den kommer inte heller att förlora. Många som köper XBOX 360 eller PS3 kommer att köpa Wii som komplement. PS3/XBOX 360 köper man för att spela dom skitsnygga skjutspelen och liknande. Wii köper man för att spela roliga, geniala men inte lika snygga spel, mot andra. PS3/XBOX 360 spelar man för att spela. Wii spelar man mer avslappnat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Xbox 360 kommer vinna, Wii kommer sen och Sony går i konkurs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Xbox 360 kommer vinna, Wii kommer sen och Sony går i konkurs. Ja, det enda Sony gör är ju Playstation. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ehm, nej? Dubbelt så bra som en vanlig Xbox kommer det vara. Jag tror inte Wii vinner, eftersom det finns för många idioter som bara ser på hårdvaran. Men jag tror att det kommer gå bra mycket bättre för Wii än för GameCube. I och med de usla svarsalternativen röstade jag på kanske/kanske inte. Bara för maskinen är dubbelt så kraftfull som Xbox blir inte grafiken dubbelt så bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Kanske/kanske inte. Bryr mig inte direkt, då Xbox 360, PS3 och Nintendo Wii är alla bra maskiner. ^^ Ska köpa Wii. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Xbox 360 kommer vinna, Wii kommer sen och Sony går i konkurs. Haha, det ända rätta egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Ja, det enda Sony gör är ju Playstation. Det är allmänt känt att Sony inte ligger allt för bra till med ekonomin för tillfället. Om det går dåligt för PS3 så finns chansen att de går i konkurs. Utan tvekan. Kolla upp det själv om du vill. Och det blir inte bättre. June 30, 2006 - Ouch! The Associated Press is reporting that Japanese tax authorities have ordered Sony to pay an estimated 27.9 billion yen ($243 million) in additional taxes. According to a statement issued by Sony, Japanese tax authorities found fault with tax payments related to profits from PlayStation console sales and profits from transactions relating to CD and DVD business operations between Sony and a number of overseas subsidiaries from 1999 to 2004. The taxation bureau calculated Sony's income in Japan to be 74.4 billion yen ($647 million) more than the amount it orignally reported. http://ps2.ign.com/articles/716/716230p1.html Redigerad 2 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Kanske/kanske inte, vet inget om grafiken men kontrollen ser ju rätt skum ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Bara för maskinen är dubbelt så kraftfull som Xbox blir inte grafiken dubbelt så bättre Den kommer ju knappast vara densamma som på en GameCube. Redigerad 2 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts