Cortez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Vilket är ditt favoritvapen någonsin i ett spel? Vilket vapen är det du njuter mest av att andvända? Jag är säker på att Gravity Gun från Half-Life 2 är mitt absoluta favoritvapen i ett spel någonsin. Älskar att kasta saker på fienden, eller blåsa iväg dom med primary fire eller dra dom till sig och sen skjuta iväg dom. http://wiki.half-life2.cz/images/d/d0/Physgun.jpg Redigerad 2 juli, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Bensindunk och tändstickor från Postal 2 är bäst i min mening. Man göra mycket roligt med den ljuvliga kombinationen och sätta eld på i princip vad som helst. http://i.i.com.com/cnwk.1d/i/ne/p/2005/56postal2fire500x375.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 M1 Carbine och M1 Garand gillar jag i dom flästa spel. <M1 Carbine> Om inte spelet blev ett totalt misslyckande har dom oftast Schyssta ljud STG44 och MP40 duger också bra i vissa WWII spel. BTW: Pico grattis på 61 års dagen!! ( ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Worn Shortsword I princip det bästa vapnet som finns. Redigerad 2 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Gravity gun eller Ak47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 AWP!!!! Nää men Daedra Longsword från TES Oblivion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Svårt.. älskar sniper i alla spel, men favorit vapnet är nog M1 Garand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Thompson 1928 a.k.a. Tommy gun =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jävligt svårt att säga, väljer några jag gillar. Pskott-m86/AT-4 i Silent Heroes. http://img476.imageshack.us/img476/4475/pskottistheshit4mf.th.jpg Ljussabeln i Star Wars. http://img100.imageshack.us/img100/6679/bobbafett5gh.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Mosin-nagant eller kar98k från CoD Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Det röda svärdet i Zelda, Donatellos ninja, eh.. pinne i TMNT 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Kommentar överflödig. Redigerad 2 juli, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 BFG Någon?! BIG FUCKING GUN!, Bild kommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) M4A1 eller Desert Eagle. M4A1an kan gärna vara lite mer "bantad" version.. Inte granatkastare å kittet. T-Ryder: BFG Redigerad 2 juli, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 T-Ryder: BFG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 BFG:n är ju klassisk, men min favorit är förmodligen en gammal hederlig Desert Eagle. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Kar98k och M1 Garand från CoD, CoD 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vilket är ditt favoritvapen någonsin i ett spel? Vilket vapen är det du njuter mest av att andvända? Jag är säker på att Gravity Gun från Half-Life 2 är mitt absoluta favoritvapen i ett spel någonsin. Älskar att kasta saker på fienden, eller blåsa iväg dom med primary fire eller dra dom till sig och sen skjuta iväg dom. http://wiki.half-life2.cz/images/d/d0/Physgun.jpg Japp samma häär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 "Helig handgranat" Från worms. Där har vi seriös firepower! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) "Helig handgranat" Från worms. Där har vi seriös firepower! Det är också mitt favoritvapen. "Haaaaalelulja...*kaboom*" Redigerad 2 juli, 2006 av Mr.Dumbom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts