ZcruweN Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ah! Hur kan du inte gilla det? Skitskönt att vara ute och gå när det är mörkt och lugnt. I agree Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Ah! Hur kan du inte gilla det? Skitskönt att vara ute och gå när det är mörkt och lugnt. Om man säger att det är precis när solen går upp/ner så det är lite ljus fortfarande så är det väldigt skönt att ta en promenad, japp! Men inte när det är så pass mörkt att du knappt ser var du sätter fötterna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Jag kom på en sak jag har fobi för. Jag står fan inte ut med detta äckliga djur. Och det är Bläckfiskar, det är det enda jag har fobi för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 En jävla fobi för mörka djupa vatten, man vet aldrig vad som finns under en när man inte ser ner Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 En jävla fobi för mörka djupa vatten, man vet aldrig vad som finns under en när man inte ser ner Jag och Stora_Tomtefar brukar göra som vi gjorde för en dryg halvtimme sen, simmar ut till mitten av en lokal, jävligt djup, mörk sjö och sjunker rätt ner ett par meter. Hur kul som helst. Jävligt kallt, dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Brukar normalt inte bli rädd för spindlar, men den husspindeln som sprang förbi förut var äckligt skrämmande, bara skrek till. Har fötterna på bordet nu. http://www.skola.kristinehamn.se/brogard/personalsidor/lars/husspindel.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juli, 2006 Sluta ! Du skrämmer mig Btw så sitter jag också med fötterna på bordet efter att du berättade om den där otrevliga spindeln Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kom på att jag har fobi för nakna dvärgar (med penisar) *skriker* Speciellt såna med sombreohatt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kom på att jag har fobi för nakna dvärgar (med penisar) *skriker* Speciellt såna med sombreohatt! Dom älskar vi ju alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chosen_one Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Har en ovanlig fobi. tycker inte om siden.. särskillt inte om jag tar med naglarna på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Har en ovanlig fobi. tycker inte om siden.. särskillt inte om jag tar med naglarna på det Är väl knappast så du är rädd för siden? Jag hatar också siden, jävla skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) Har en ovanlig fobi. tycker inte om siden.. särskillt inte om jag tar med naglarna på det Är väl knappast så du är rädd för siden? Jag hatar också siden, jävla skit. Redigerad 6 september, 2006 av The_go Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Höjder, men bara när det är osäkert, inte tivoliattraktioner. Men det värsta av allt... BRUGD! Tänk er att simma på djupt vatten, och plötsligt få för er att en brugd simmar några meter under er. Fyfan. Finns en annan läskig fisk, KLUMPFISK. Inte så trevligt att stöta på en sån. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Kom på att jag har fobi för nakna dvärgar (med penisar) *skriker* Speciellt såna med sombreohatt! ------------- Själv har jag fobi för getingar. Hatar dom där jäkla krypen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 Är det normalt att vara rädd för livet? Alltså, jag bara undra, jag är inte det, jag klarar av mig, jag har inte avrit eller är inte rädd för livet. Så det så. Har en hemsk fobi förfönster, känns jämnt som om någon ska komma fram och bara skrika, eller tyst glida fram och bara glo på en, typ en häxa eller en halvdöd människa eller nåt. HEMSKT! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 6 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 september, 2006 (redigerad) En vän till mig tål helt enkelt inte sniglar och vinbergssnäckor. Själv hatar jag verkligen det gnisslande ljudet av bestick som dras mot varandra eller tallrikar... Vet inte om man ska kalla det fobi dock. Redigerad 6 september, 2006 av Misterwhoopee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 7 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2006 (redigerad) Jag vet inte om det är någon fobi. Det kanske var det förrut men det har blivit bättre nu men jag tycker sniglar är sjukt äckliga. Alla olika, små med skal, långa svarta, bruna vita vad fan som helst. Hatar dem. Som sagt, förrut var det värre. Men nu klarar jag att gå förbi dem i alla fall. Och jag skulle uppskatta om ni inte postade någon bild på en snigel som Coach gjorde fast på en spindel. Det var jävligt onödigt. Edit: Vatten är nog en annan fobi. Mörkt, djupt vatten. Fyfan. Redigerad 7 september, 2006 av samuelszon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts