Jump to content

Fobier

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 96
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ah! Hur kan du inte gilla det?

Skitskönt att vara ute och gå när det är mörkt och lugnt. :)

Om man säger att det är precis när solen går upp/ner så det är lite ljus fortfarande så är det väldigt skönt att ta en promenad, japp! Men inte när det är så pass mörkt att du knappt ser var du sätter fötterna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

En jävla fobi för mörka djupa vatten, man vet aldrig vad som finns under en när man inte ser ner :o

Jag och Stora_Tomtefar brukar göra som vi gjorde för en dryg halvtimme sen, simmar ut till mitten av en lokal, jävligt djup, mörk sjö och sjunker rätt ner ett par meter. Hur kul som helst. Jävligt kallt, dock. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 1 month later...

Är det normalt att vara rädd för livet? Alltså, jag bara undra, jag är inte det, jag klarar av mig, jag har inte avrit eller är inte rädd för livet. Så det så.

Har en hemsk fobi förfönster, känns jämnt som om någon ska komma fram och bara skrika, eller tyst glida fram och bara glo på en, typ en häxa eller en halvdöd människa eller nåt. HEMSKT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag vet inte om det är någon fobi. Det kanske var det förrut men det har blivit bättre nu men jag tycker sniglar är sjukt äckliga. Alla olika, små med skal, långa svarta, bruna vita vad fan som helst. Hatar dem.

Som sagt, förrut var det värre. Men nu klarar jag att gå förbi dem i alla fall.

Och jag skulle uppskatta om ni inte postade någon bild på en snigel som Coach gjorde fast på en spindel. Det var jävligt onödigt. :)

Edit: Vatten är nog en annan fobi. Mörkt, djupt vatten. Fyfan.

Redigerad av samuelszon
Länk till kommentar
Dela på andra sidor