Moroni_Family Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Spindlar kommer alltid att vara söta för mig punkt slut Om ni ser vad skruven ser så ska ingen mer skriva i denna tråden. punkt slut. punkt slut betyder inget mer skriv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Tyvär inte. Önskar innerligt att nån kan hjälpa mig, men jag klarar ju inte av att säga det till någon. Så därför skriver du det på ett forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 (redigerad) Sjukhus, spindlar, bin, getingar och humlor. Och Moroni, varför fortsätter du att skriva när du har skrivit "punkt slut"? Och jag tror att dom flesta här vet vad punkt slut betyder. ^_- Redigerad 3 juli, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Sjukhus och tandläkare tycker jag inte om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Sjukhus, spindlar, bin, getingar och humlor. Och Moroni, varför fortsätter du att skriva när du har skrivit "punkt slut"? Och jag tror att dom flesta här vet vad punkt slut betyder. ^_- Gå och krama en katt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag har (lindrig) klaustrofobi och bajamajafobi. Vad gäller klaustrofobin har jag inga problem med t.ex. hissar men jag skulle aldrig gå in i en pyramid t.ex. Att sitta i baksätet på en 2-dörrs-bil har jag också svårt med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Tyvär inte. Önskar innerligt att nån kan hjälpa mig, men jag klarar ju inte av att säga det till någon. SPS.nu, finns flera hundra med SF där som kan hjälpa dig. Många har lyckats bli av med den t.o.m. PM om det är något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Om ni ser vad skruven ser så ska ingen mer skriva i denna tråden. punkt slut. punkt slut betyder inget mer skriv. Men för helvete han mena ju att han lämna diskutionen med punktslut. Snacka om att vara trög och vilja missförstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Moroni är sjuk punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Word på det punkt slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Fönster sent på kvällen. Känns ALLTID som om det står någon utanför med valfritt äkligt ansikte och tittar in. Dock, om det är fler personer än jag i rummet så går det finfint, men själv... Gha. Särskilt vidrigt var det när jag satte mig själv och såg Japanska "Ring" mitt i natten. Höll på att dö av den långhåriga lilla flickan när jag skulle gå och sova. Vågade inte stänga av TVn, utan sprang med svettiga steg rakt in i badrummet och undvikte fönstret så gott som möjligt. Att jag tillslut lyckades ta mig till sängen är för mig ett underverk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Men för helvete han mena ju att han lämna diskutionen med punktslut. Snacka om att vara trög och vilja missförstå. Tack för rättningen *ger kaka* Moroni är sjuk punkt slut. Håller med till 100%! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Men för helvete han mena ju att han lämna diskutionen med punktslut. Snacka om att vara trög och vilja missförstå. Men men vad är det du gör. Du är ju helt rubbad. VAAAA. just det, just de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Sprutor. Eller att överhuvudtaget bli stucket av något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Men men vad är det du gör. Du är ju helt rubbad. VAAAA. just det, just de. Ahh, njuter när jag ser Moron_Family balla ur mer och mer... --- Jag har inga direkta fobier tror jag. Redigerad 4 juli, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Kanske man låter lite smått barnslig men själv gillar jag inte mörker. Eller, rättare sagt, jag gillar inte att vara utomhus ensam när det är mörkt. Det är det förstås många som inte gillar, men jag blir så hiskeligt paranoid när jag är ute i mörker. Jag tror att något/någon ska hoppa fram efter nästa hörn, dyka upp från en buske etc. Sen när man vet att det finns så många idioter här i världen gör inte saken bättre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Spindlar och smått klaustrofobi. Och Lite paranoid imellanåt. Redigerad 4 juli, 2006 av Reve Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Förresten, jag kom på en sjuk sak. Jag tycker det är riktigt jävla obehagligt om jag har en öppen skåpslucka ovanför huvudet. Tänk om man lyfter på huvudet och spräcker skallen? Jag får en yr känsla och drar alltid undan mitt huvud eller håller det blickstilla. Jag vet väl inte riktigt om det är en fobi, jag skriker ju inte och flyger tvärs över rummet. Är det andra som har det liknande? Bara av att tänka på det fick jag en yr, obehaglig känsla. Bleh. Det är exakt samma sak för mig, bara att jag inte gillar hala golv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Det är exakt samma sak för mig, bara att jag inte gillar hala golv. Jag fullkomligt hatar den känslan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Kanske man låter lite smått barnslig men själv gillar jag inte mörker. Eller, rättare sagt, jag gillar inte att vara utomhus ensam när det är mörkt. Det är det förstås många som inte gillar, men jag blir så hiskeligt paranoid när jag är ute i mörker. Jag tror att något/någon ska hoppa fram efter nästa hörn, dyka upp från en buske etc. Sen när man vet att det finns så många idioter här i världen gör inte saken bättre... Ah! Hur kan du inte gilla det? Skitskönt att vara ute och gå när det är mörkt och lugnt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts