VaXXoR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Är väldigt rädd för stora, håriga spindlar. Harry potter filmen :'( Hemligheternas kammare tror jag att det är. Hatar spindlarna där! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag har en enorm fobi för HOWHOW, Han är läskig Men nä. Jag har ingen slags fobi alls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Jag är äckligt rädd för att halka och bryta benet.. har aldrig varit med om det på riktigt eller så, men jag riktigt skraj för det iallafall. När jag går över hala eller blöta golv så blir mina ben helt svaga . Att fastna, som någon sa, i ett rör eller liknande är ju inte heller direkt inbjudande. Redigerad 2 juli, 2006 av Kebab Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Pappa långbens? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Sprutor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Är väldigt rädd för stora, håriga spindlar. Jag har även Social Fobi (http://sv.wikipedia.org/wiki/Social_fobi), men jag vet inte om det räknas som en "fobi". Hemskt är det iallafall. Får du behandling för det, då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Spindlar är jag inte längre sådär jätteskraj för som förut. Dock brukar jag vara rädd för vassa föremål t.ex knivar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vissa kanske har fobi för spindlar och insekter för att dom bara är äckliga. Alla tycker inte att dom är söta som du gör. Du kanske borde kolla synen efter att ha suttit i mörkret så länge. För spindlar är inte söta. Spindlar kommer alltid att vara söta för mig punkt slut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Ehm, ja. Eh. Fobi vettefan. Men bögar är lEZKIKA. ;< Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Spindlar kommer alltid att vara söta för mig punkt slut Tulle- lulle. http://www.scotthaddow.com/egypt/Sinai/images/Dscn2517_jpg.jpg Redigerad 2 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Tulle- lulle. http://www.scotthaddow.com/egypt/Sinai/images/Dscn2517_jpg.jpg OMG onani Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Spindlar kommer alltid att vara söta för mig punkt slut Jag käkade spindlar när jag var yngre Men en vacker dag när jag var 7 år fick jag en stor spindel på armen, en utländsk av något slag den bet mig, jag fick feber. Sen dess är jag rädd spindlar som är större en min tumme. Fobi eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag är äckligt rädd för att halka och bryta benet.. har aldrig varit med om det på riktigt eller så, men jag riktigt skraj för det iallafall. När jag går över hala eller blöta golv så blir mina ben helt svaga . Att fastna, som någon sa, i ett rör eller liknande är ju inte heller direkt inbjudande. Jag vet inte varför. Men själv har jag alltid velat bryta ett ben Typ klaustrofobi alltså..? Jaja, jag tycker det är obehagligt med insekter. Spindlar är jag inte så mycket för heller men på bild är det väl ingen fara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Jag käkade spindlar när jag var yngre Men en vacker dag när jag var 7 år fick jag en stor spindel på armen, en utländsk av något slag den bet mig, jag fick feber. Sen dess är jag rädd spindlar som är större en min tumme. Fobi eller? De flesta ogillar spindlar som är större än en tumme. Förresten... Angående att du åt spindlar som kiddo: HAHAHAHAHAHAHAHA! Sjukt. Myror är en sak... Men... Spindlar? Jäkla undernärd du måste ha varit för att göra något sådant. Förresten, jag kom på en sjuk sak. Jag tycker det är riktigt jävla obehagligt om jag har en öppen skåpslucka ovanför huvudet. Tänk om man lyfter på huvudet och spräcker skallen? Jag får en yr känsla och drar alltid undan mitt huvud eller håller det blickstilla. Jag vet väl inte riktigt om det är en fobi, jag skriker ju inte och flyger tvärs över rummet. Är det andra som har det liknande? Bara av att tänka på det fick jag en yr, obehaglig känsla. Bleh. Redigerad 2 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag åt myror efter att jag hade sett på djungelboken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag åt myror efter att jag hade sett på djungelboken Ack, televisionen hjärntvättar oss alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Är det ingen här mer än jag som har fobi för (maskar) och http://img.aftonbladet.se/nyheter/0601/03/orm.jpg (ormar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ack, televisionen hjärntvättar oss alla. Hahahah spindlarna blev faktist från Timon Och Pumpa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Jag har social fobi (ingen term, utan en sjukdom), vilket jag antar räknas. Har inga andra fobier, så vitt jag vet. Får du behandling för det, då? Man kan gå i terapi, försöka få bot på den själv, eller operera ryggmärgen. Nu har ju inte svarat för Blues, men ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Får du behandling för det, då? Tyvär inte. Önskar innerligt att nån kan hjälpa mig, men jag klarar ju inte av att säga det till någon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts