Moroni_Family Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Såna där djur som kommer på kvällen när man har fönstret öppet, typ spindlar som flyger. Jag hatar dom, dom e så äckliga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Har "hissfobie". Försöker undvika hissar så mycket som möjligt. klaustrofobi (cellskräck) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Behöver inte vara cellskräck, det kan vara faktumet att man är rädd för att hissens linor ska gå av och att man faller från en hög höjd. Hade en fobi själv för det förut, brukade alltid kolla hur mycket vikt hissen kunde ta och sen sitta och snabbräkna igenom allas ca vikt sammanlagt som skulle med. Denna fobi fick jag efter att jag såg en film där just linorna gick av och de föll... en bit så att säga. Skönt att den har gått över för några år sen, nu föredrar jag hissar istället för trappor och så. ^^ Märkte lite att jag inte litar helt på trappor som enbart sitter fast på ena sidan över höga höjder och så ser de rostiga ut. Jaja, tagit den 2-3 gånger nu ändå så antar jag inte är så skrämd över det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Har bara klaustrofobi men det är inte så himlans allvarligt. Jag fattar inte varför alla har fobi för insekter, spindlar whatever, dom är ju söta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Har bara klaustrofobi men det är inte så himlans allvarligt. Jag fattar inte varför alla har fobi för insekter, spindlar whatever, dom är ju söta Jag fattar inte varför folk har klaustrofobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Coach Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Åååå vilken söt liten filur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Har varken, klaustofobi, torgskräck eller rädd för toaletter. Däremot så har jag fobi för spindlar och nattfjärliar. Fyfan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Insekter, spindlar och hela köret är inget jag gillar precis. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Jag fattar inte varför folk har klaustrofobi. Och jag kan inte fatta varför folk har fobier överhuvudtaget. En del folk kan ha råkat ut för nånting som liten det är väl därför dom får fobier. Varför jag har klaustrofobi är för att när jag var liten stängde mina brorsor in mig i allt möljigt och lät mig få sitta där bra länge så det är därför jag har klaustrofobi.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Svamp i alla former färger och smaker... Nattfjärilar är söta... Spindlar också... för alla som är rädda för spindlar och sånt tänk "jag är större än dom och jag kan döda dom..." Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hartar ALLA och då menar jag värkligen ALLA! små kryp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Spindlar och humlor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Och jag kan inte fatta varför folk har fobier överhuvudtaget. En del folk kan ha råkat ut för nånting som liten det är väl därför dom får fobier. Varför jag har klaustrofobi är för att när jag var liten stängde mina brorsor in mig i allt möljigt och lät mig få sitta där bra länge så det är därför jag har klaustrofobi.... Vissa kanske har fobi för spindlar och insekter för att dom bara är äckliga. Alla tycker inte att dom är söta som du gör. Du kanske borde kolla synen efter att ha suttit i mörkret så länge. För spindlar är inte söta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Spindlar och humlor Bara Tänk dig, getingar, bin, flygmyror, andra fjäderfään.... sniglar :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Småkryp! Sen bli instängd i en hiss alldeles själv skulle jag inte palla, men om det var nån mer skulle det ju bara vara mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Tycker inte om småkryp, men fobi är att ta i. Har nog ingen fobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Av någon anledning tycker jag det är mysigt att åka i hiss, tihi. Flygfän är lite obehagliga. Fobi, naej, men vad fan, de är överallt och surrar. Jag har haft flera fobier, exempelvis cellskräck, men de har gått över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Småkryp! Sen bli instängd i en hiss alldeles själv skulle jag inte palla, men om det var nån mer skulle det ju bara vara mysigt Till exempel en stor, finsk skogshuggare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Till exempel en stor, finsk skogshuggare? <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Är väldigt rädd för stora, håriga spindlar. Jag har även Social Fobi (http://sv.wikipedia.org/wiki/Social_fobi), men jag vet inte om det räknas som en "fobi". Hemskt är det iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts