felshoe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Det finns otroligt många fobier i världen, själv har jag en otrolig jävla fobi för spindlar. Jag kan inet kolla på en utan att börja kallsvettas och börja skaka. En gång lyckades jag börja gråta när jag såg en som försvann under mitt badkar. Har ni några fobier? Eller vet ni några sjuka fobier som man kan ha ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Sprutor får mina knän att ge vika. Broar är jag inte heller mycket för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hatar spindlar, får panik om jag ser en sådana lömska äcklig små monster Offtopic: Pico töm din inkorg FFS! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Dumbom Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Självklart han man ha sjuka och svåra fobier. http://youtube.com/watch?v=2S89Y4shxtE http://youtube.com/watch?v=PT4PwVhlSvs http://youtube.com/watch?v=62t8CwD9rWQ Själv är jag rädd för höjder och äckliga småkryp som spindlar, tusenfotingar mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maimstream Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Sprutor, usch, tvi och blä. Jag blir mer än knä svag, jag håller för alla stllen dom kan tänkas ta blod ifrån. Totalfobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Har sagt det i den "andra" fobie tråden (ett år gammal, typ) och jag säger det igen. Har "hissfobie". Försöker undvika hissar så mycket som möjligt. EDIT: Såg Picos brofobie. Gillar inte heller att åka över höga broar, usch. Redigerad 2 juli, 2006 av Marky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Spindlar, fan vad jag hatar dom, dom borde utrotas :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Småkryp gillar jag inte. Inte fobier utan mer avskyr de, vill gärna inte ta på de så jag brukar låta föräldrarna ta han om sånt skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hatar att bli intängd i små områden. Är det inte detta som kallas cellskräck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Spindlar är väl inte min starka sida... Sen sjukhus! Jag vet det låter... sjukt?? Men det är ett ställe där jag alltid är 100% på alerten. Jag har noll tillit till läkare, eftersom de alltid klantar sig de gånger jag behöver vård. Sist jag skulle ta blodprov var jag nästan nära att trycka ner nålen i halsen på eländet! Kort sagt: sjukhus skrämmer mig Edit: Sjukhus OCH sprutor. Redigerad 5 juli, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Sprutor :'( och sen så har jag en hemsk tandläkarfobie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Tycker inte om kusar. Ingen fobi men ändå sen ahr jag lite klaustrofobi oxå. inget extremt, men lite Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kalle.b Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Har sagt det i den "andra" fobie tråden (ett år gammal, typ) och jag säger det igen. Har "hissfobie". Försöker undvika hissar så mycket som möjligt. EDIT: Såg Picos brofobie. Gillar inte heller att åka över höga broar, usch. Precis samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Måste först bara säga att det här var en bra topic! (Hade själv viljat skapa en sån här, men inte vågat, hehe) Jag har massa fobier: klaustrofobi (cellskräck), agorafobi ("torgskräck"), ormfobi, och halvt social fobi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
felshoe Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Måste först bara säga att det här var en bra topic! (Hade själv viljat skapa en sån här, men inte vågat, hehe) Jag har massa fobier: klaustrofobi (cellskräck), agorafobi ("torgskräck"), ormfobi, och halvt social fobi. Vad är det du inte tycker om med torg ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_go Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vad är det du inte tycker om med torg ? Alla människor som går omkring. Jag känner mig alltid ut-tittad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Hatar spindlar och små utrymmen. Typ, att jag skulle fastna i ett rör. Jag kan inte krypa bort eller fram. Jag sitter fast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Meh, vad många som är så jävla rädda för spindlar.. Jag har inget alls emot dom.. Höjd däremot kan vara lite hemskt.. Edit; Läste lite om The_go's agorafobi och kom på att jag kan vara lite drabbad av det där.. Redigerad 2 juli, 2006 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Mina fobier... Hm. Jag har nån slags halvhöjdskräck. Så länge det finns räcken upp till brösthöjd (vilket det nästan aldrig finns) kan jag stå hur högt upp som helst. Sen är jag smått mörkrädd. Har dock inga maniska fobier... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Av någon anledning så har jag Fobi för övernaturlig/a kraft/händelser. Spöken. Och det leder också till att jag inte ofta vågar Sova när jag är ensam hemma, och att jag inte kan va i något mörkt rum utan att det känns i magen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts