dboy Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Jag har laddat ner sa-mp nu men jag hittar inga servrar ?? hur fixar man dÄ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nic Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vadå sa-mp är det deathmatch du snackar om? Det har väl inte kommit ut!? Om det nu har det kan väl nån skicka en länk till mig där man kan ladda ner det. Funkar det på version 2.0? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) Om du trycker på internar där nere var det är på favoriter så kommer servrarna fram. Du hade kunna kolla lite bättre. Edit: det finns en hel tråd om sa:mp i moddninggsforumet. Redigerad 2 juli, 2006 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Om du trycker på internar där nere var det är på favoriter så kommer servrarna fram. Du hade kunna kolla lite bättre. Edit: det finns en hel tråd om sa:mp i moddninggsforumet. okej jag kollade nu o såg inte men så flyttade jag den så såg jag längst ner min dator skärm är ganska liten så det syndes inte sorry ...... min förra ä trasig den stora :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 2 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Åå nu e det såhär nu när jag fick fram alla servrar o så gick jag in på en o letade men det finns ju inga andra där o jag tog en som de stog att de va 97 st som spela.....??!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JohnnyH87 Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Vadå sa-mp är det deathmatch du snackar om? Det har väl inte kommit ut!? Om det nu har det kan väl nån skicka en länk till mig där man kan ladda ner det. Funkar det på version 2.0? Har du 2.0 kan du i pricip bara spela original spelet. Tyvärr. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 (redigerad) EDIT: Ops. Redigerad 2 juli, 2006 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Åå nu e det såhär nu när jag fick fram alla servrar o så gick jag in på en o letade men det finns ju inga andra där o jag tog en som de stog att de va 97 st som spela.....??!? Ingen som vet eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Santa Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Ingen som vet eller? Trög uppkopling kanske? Eller kanske lagg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dboy Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Trög uppkopling kanske? Eller kanske lagg Nee tror inte de .... när ja kommer in så kommer jag till den där skylten vinewood o jag kan gå runt där utan att kamran rörs o jag måste döda mig för att komma utanför cj's house å då börjar de som vanligt fast ingaandra spelare .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
evil-sonic Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 (redigerad) Tja jag undrar hur man gör multiplayer när jag installerade SA så stog det om jag ville ladda ner multiplayer men jag tog nej hade inte tillräkligt med gb hur laddar jag ner det och en sak till vad är Sa version 2.0 såg nån skriva det undrar bara Tack! det e första gången jag postar. hoppas jag inte har gjort fel Redigerad 5 juli, 2006 av evil-sonic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts