Spam Snuten Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Cards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Är det bara vi som kör ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag spelar fortf, fast, är fortfarande sur för att mina 1.000.000 försvann när jag dog.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Jag spelar fortf, fast, är fortfarande sur för att mina 1.000.000 försvann när jag dog.. Det är jävligt surt, nät det börja om så hade jag typ 4 miljoner och skulle sälja en bil för 250.000... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Jag heter Takeaway! Bor förresten i Chicago Redigerad 31 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jag heter Takeaway! Bor förresten i Chicago Fan va bra idé. skriver vart vi bor i första posten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Meh varför e inte jag med? JSHCT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Meh varför e inte jag med? JSHCT för att du ite skrev ditt namn, dumbie Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 för att du ite skrev ditt namn, dumbie U know where i live.. Chicago.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Fan va bra idé. skriver vart vi bor i första posten bra idé, jag bor överallt, och ingenstans *EDIT* nä men ärligt talat bor jag i Chicago, men sticker till Palermo igen när jag får råd och så ska jag köpa hus där, bra priser Redigerad 31 juli, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Bor i NY. Edit: Kan inte alla flytta till en stad och skapa en familj? Redigerad 31 juli, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 31 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Bor i NY. Edit: Kan inte alla flytta till en stad och skapa en familj? Jo då, vart bor majoriteten av alla ? flytta dit Fan va bra att det var så pass många som fortfarande spelade.. trodde det var färre än vad det var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 Jo då, vart bor majoriteten av alla ? flytta dit Fan va bra att det var så pass många som fortfarande spelade.. trodde det var färre än vad det var Kan man starta/grunda familj? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 31 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2006 (redigerad) Ja det kan man, tror man kan göra det när man e "local chief" Redigerad 31 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Ja det kan man, tror man kan göra det när man e "local chief" men hur isåfall? *EDIT* orka dubbelposta, blev just dödad, ska försöka starta om på ny kula nu :'( uppgifter kommer sen *EDIT2* Heter Svolloh nu, Chicago, kan nån snälla skicka lite pengar, blev väldigt deppad nu när jag blev dödad Redigerad 1 augusti, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Nån kan ju skicka pengar till mig också ? (A) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) men hur isåfall? *EDIT* orka dubbelposta, blev just dödad, ska försöka starta om på ny kula nu :'( uppgifter kommer sen *EDIT2* Heter Svolloh nu, Chicago, kan nån snälla skicka lite pengar, blev väldigt deppad nu när jag blev dödad Sickade lite av mina egna pengar till min käre maffia vän (du) 48000 typ Beklagar sorgen :'( When Valleball was counting his cash, he heard a door close... He grabbed his gun and walked to the frontdoor. When he opened the door he was surprised by a tall dark man behind him. The man said: Shooting in the back is for losers. BANG BANG! Valleball got shot in the head twice.... Nobody ever saw his body again... The only thing left of him were the pieces of his brain and his blood... In Memoriam: Valleball :'( :Donkeey ja bor i chicago sätt in det på listan Redigerad 1 augusti, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Dog med en halv mille i banken! :'( Nickar ThaCatlover nu och bor i Chicago. Redigerad 1 augusti, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Sickade lite av mina egna pengar till min käre maffia vän (du) 48000 typ Beklagar sorgen :'( When Valleball was counting his cash, he heard a door close... He grabbed his gun and walked to the frontdoor. When he opened the door he was surprised by a tall dark man behind him. The man said: Shooting in the back is for losers. BANG BANG! Valleball got shot in the head twice.... Nobody ever saw his body again... The only thing left of him were the pieces of his brain and his blood... In Memoriam: Valleball :'( :Donkeey ja bor i chicago sätt in det på listan Bra, du var ju trots allt min testamentestagare, och var försiktig med min Avus Streamliner och de andra sällsynta super/utställnings-bilarna btw, står den där historian när du loggar in eller? aja, syns på MSN inatt om du orkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Bra, du var ju trots allt min testamentestagare, och var försiktig med min Avus Streamliner och de andra sällsynta super/utställnings-bilarna btw, står den där historian när du loggar in eller? aja, syns på MSN inatt om du orkar Jepp ses då och ja tänker inte säja dina super bilar ska ge tillbaks dom till dig via obay senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts