Spam Snuten Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 Ska du eller jag köra spam_snuten? har typ 15 bilar.. Addade dig nu oxå rabarben Lika bra att du kör, som har många bilar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 25 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 juli, 2006 (redigerad) Okej, du skapar då Accepterat, btw, kan jag lägga till dig på msn eller nått spam_snuten? Blir lättare då.. Kan någon låna mig 27.000? Snälla! Redigerad 26 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hur får man högre ranking? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Hur får man högre ranking?Man gör brott & dylikt, du kan se progress i "Status" under "Game"-fliken Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA_Erik Skrivet 26 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 juli, 2006 Tack, någon som har tips på lättförtjänta pengar, förutom brott? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 (redigerad) För att fördriva tiden, så har jag registrerat mig igen, under namnet Takeaway. Eftersom jag registrerade mig nyss, så ligger jag efter alla i ranking, (och pengar), så om någon skulle vilja skänka lite (pengar, alltså), så skulle jag bli väldigt glad Redigerad 27 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Eftersom jag registrerade mig nyss, så ligger jag efter alla i ranking, (och pengar), så om någon skulle vilja skänka lite (pengar, alltså), så skulle jag bli väldigt glad Javisst, pengar är påväg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Fråga han som dödade mig, hade 1.000.000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 27 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 juli, 2006 Ni kan ta bort mig... addade bara när jag hade lite tråkigt. Sånna här spel är inget för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Javisst, pengar är påväg Alldeles för vänligt, lägger till dig på min friendlist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Har börjat på en ny "char" Bigpaul heter han. nån som skulle kunna skicka pengar? (mohaha tiggare FTW!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Har börjat på en ny "char" Bigpaul heter han. nån som skulle kunna skicka pengar? (mohaha tiggare FTW!)"User does not exist" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 (redigerad) Hmm ajfan får kolla detta snart Nytt Chuckyswe är det nu Redigerad 28 juli, 2006 av chucky.swe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 28 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 juli, 2006 Adda cooola är i cickago sicka gärna lite pengar om ni vill . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 (redigerad) Reggade mig häromdan, Valleball, lägg till mig i första posten . skulle förövrigt behöva hjälp att döda en snubbe, kan betala (150k) Redigerad 30 juli, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Reggade mig häromdan, Valleball, lägg till mig i första posten . skulle förövrigt behöva hjälp att döda en snubbe, kan betala (150k) Ja hjälper till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 30 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Vilka är det som spelar fortfarande ? skriv era namn så fixar jag listan på första posten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Thacow här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Thachicken här...Närå men Chuckyswe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Cooola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts