Jump to content

Barafranca

Donkeey
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 193
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Kan man bara få en bil genom att sno den? Jag har typ 1% chans att lyckas, och en gång när jag försökte sno från en annan användare stod det att jag behövde verktyg. ^_^
Du kan också få en bil genom att vara med i ett lotteri (vet inte om det är så i alla städer, det beror väl på ägaren) men att sno en är antagligen det enklaste. Verktygen är bara en ursäkt för att du inte ska få bilen.

EDIT: Vad nickar du förresten?

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du kan också få en bil genom att vara med i ett lotteri (vet inte om det är så i alla städer, det beror väl på ägaren) men att sno en är antagligen det enklaste. Verktygen är bara en ursäkt för att du inte ska få bilen.

EDIT: Vad nickar du förresten?

Jag nickar Cezario. Vad är era procent för bilstöld? Mina ligger på 1 eller 0 %. Att sno från en annan spelare ligger på 10%. ^_^

EDIT.

Jaha, det är samma system som pengastöld, eller? Har fått upp dem något nu.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag nickar Cezario. Vad är era procent för bilstöld? Mina ligger på 1 eller 0 %. Att sno från en annan spelare ligger på 10%. ;)

EDIT.

Jaha, det är samma system som pengastöld, eller? Har fått upp dem något nu.

Japp, det är samma system.

Min procent ligger på ~10-40, och jag började igår :)

EDIT: Får jag lägga till dig på min Buddy-List? ^_^

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp, det är samma system.

Min procent ligger på ~10-40, och jag började igår ;)

EDIT: Får jag lägga till dig på min Buddy-List? ^_^

Gör du så.

Dang, det går grymt mycket långsammare att få upp procenten i bilstöld eftersom det är en mycket längre tidsintervall.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yay, nu fick jag ju faktiskt tag på en bil. Det är en Mercedes-Benz W125 med 37% skada, värd 65 000. Säljer den. :lol:

När man snor bil, är det samma som med pengabrott, att man får de bästa bilarna ju längre ner på listan? D v s, att överfall på landsväg ger bäst bilar. Det borde väl inte vara så för procenten är jämna.

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor