JSHC Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Jag är i Palermo. Italien är mycket fräsigare. Det är bara att spara ihop till ett flygplan. Jag försöker ta mig dit senare ikväll EDIT: Är i Palermo nu Redigerad 14 juli, 2006 av JSHC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Kan man bara få en bil genom att sno den? Jag har typ 1% chans att lyckas, och en gång när jag försökte sno från en annan användare stod det att jag behövde verktyg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Kan man bara få en bil genom att sno den? Jag har typ 1% chans att lyckas, och en gång när jag försökte sno från en annan användare stod det att jag behövde verktyg. Du kan också få en bil genom att vara med i ett lotteri (vet inte om det är så i alla städer, det beror väl på ägaren) men att sno en är antagligen det enklaste. Verktygen är bara en ursäkt för att du inte ska få bilen. EDIT: Vad nickar du förresten? Redigerad 14 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Kan man bara få en bil genom att sno den? Jag har typ 1% chans att lyckas, och en gång när jag försökte sno från en annan användare stod det att jag behövde verktyg. Spam Snuten var före... Redigerad 14 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Du kan också få en bil genom att vara med i ett lotteri (vet inte om det är så i alla städer, det beror väl på ägaren) men att sno en är antagligen det enklaste. Verktygen är bara en ursäkt för att du inte ska få bilen. EDIT: Vad nickar du förresten? Jag nickar Cezario. Vad är era procent för bilstöld? Mina ligger på 1 eller 0 %. Att sno från en annan spelare ligger på 10%. EDIT. Jaha, det är samma system som pengastöld, eller? Har fått upp dem något nu. Redigerad 14 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 (redigerad) Jag nickar Cezario. Vad är era procent för bilstöld? Mina ligger på 1 eller 0 %. Att sno från en annan spelare ligger på 10%. EDIT. Jaha, det är samma system som pengastöld, eller? Har fått upp dem något nu. Japp, det är samma system. Min procent ligger på ~10-40, och jag började igår EDIT: Får jag lägga till dig på min Buddy-List? Redigerad 14 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 14 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 juli, 2006 Japp, det är samma system. Min procent ligger på ~10-40, och jag började igår EDIT: Får jag lägga till dig på min Buddy-List? Gör du så. Dang, det går grymt mycket långsammare att få upp procenten i bilstöld eftersom det är en mycket längre tidsintervall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Dang, det går grymt mycket långsammare att få upp procenten i bilstöld eftersom det är en mycket längre tidsintervall.Dock så kan man också tjäna så mycket mer, du kan få en bil som är värd t ex $125.000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 (redigerad) Yay, nu fick jag ju faktiskt tag på en bil. Det är en Mercedes-Benz W125 med 37% skada, värd 65 000. Säljer den. När man snor bil, är det samma som med pengabrott, att man får de bästa bilarna ju längre ner på listan? D v s, att överfall på landsväg ger bäst bilar. Det borde väl inte vara så för procenten är jämna. Redigerad 15 juli, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 När man snor bil, är det samma som med pengabrott, att man får de bästa bilarna ju längre ner på listan? D v s, att överfall på landsväg ger bäst bilar. Det borde väl inte vara så för procenten är jämna.Jag tror inte det, är inte helt säker dock Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Om du menar vad man får mest % i status till nästa rank så får man mest på bilstöld.... Om ni snor en bil och den är värd över 4000$ så ska ni sälja dom, alltså 0 - 4000$ ska man spara. dom gör man kulor av sen när man har en familj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Om ni snor en bil och den är värd över 4000$ så ska ni sälja dom, alltså 0 - 4000$ ska man spara. dom gör man kulor av sen när man har en familj Eller så kan man göra Heist/Organised Crime med dom, om man nu är Shoplifter/Thief/högre. Tycker inte heller att 4000 är så mycket att tjafsa om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Eller så kan man göra Heist/Organised Crime med dom, om man nu är Shoplifter/Thief/högre. Tycker inte heller att 4000 är så mycket att tjafsa om. japp, det går också... Adda mig på msn, den finns i min sån där grej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Donkeey lets do a heist!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Vet inte om jag orkar spela mer :/ har blivit av med alla mina pengar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 JHSC, online? Jag vill heista med dig. Fast snart har jag råd till ett flygplan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Någon som är sugen på en Heist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Någon som är sugen på en Heist? Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 15 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Nån som kan skicka typ 50000$ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 15 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 juli, 2006 Siana, om man måste ha en bil för en heist kan jag inte, ska försöka få vantarna på en dock.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts