chucky.swe Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Tjänade lite över 25 $ på en kvart/2 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Någon som skulle kunna skicka lite pengar ?Vad heter du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 (redigerad) Lajnux Dudå ? Redigerad 9 juli, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Började i fredags, blev pickpocket med 33 bilar och 117.000 Blev mördad idag, orkar inte köra om allt igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Började i fredags, blev pickpocket med 33 bilar och 117.000 Blev mördad idag, orkar inte köra om allt igen Hur orkar du Det tar ju hur lång tid som helst, har typ 75% kvar till shoplifter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Men åå jag orkar inte med spelet längre xD Jag har fortfarande inte lycktas med ett enda brott fast de e typ 20 % Nu ger jag upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Men åå jag orkar inte med spelet längre xD Jag har fortfarande inte lycktas med ett enda brott fast de e typ 20 % Nu ger jag upp Bara fortsätt så kommer du att lyckas tillslut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 10 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Bara fortsätt så kommer du att lyckas tillslut Vad heter du spam snuten ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Vad heter du spam snuten ?Cards Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Han heter Cards Tihi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Jag heter Denomm.. I New York Börja nyss i brist med saker att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Någon som har lust att göra en Heist? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 Om du kan vänta ett tag så är jag snart shoplifter, är på 71% Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 10 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 juli, 2006 (redigerad) Vem har snott mitt namn? Darkjak var ju taget! Edit: Textbasserat? Count me OUT! Redigerad 10 juli, 2006 av darkjak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 11 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 juli, 2006 Bara jag som inte kan logga in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Blev nyss medlem och heter Takeaway EDIT: 100 posts Redigerad 13 juli, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Det finns ett roligare ställe som heter Italian Vendetta. Där tjänade jag mer pengar på 2 dagar, än vad jag gjorde på 10 på Omerta. Skit roligt! Stal också två bilar i rad med 20% chans att lyckas på båda. Pröva det också. www.italianvendetta.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 Det finns ett roligare ställe som heter Italian Vendetta. Där tjänade jag mer pengar på 2 dagar, än vad jag gjorde på 10 på Omerta. Skit roligt! Stal också två bilar i rad med 20% chans att lyckas på båda. Pröva det också. www.italianvendetta.comHur mycket tjänade du då, på Vendetta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 13 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 juli, 2006 (redigerad) Kommer ihåg att jag hade en sådan här tråd förut om just det här spelet. Ska nog regga mig och börja köra igen. Men det är sååååååååå segt från början, något tips? EDIT: Varför inte starta en familj för folk här på Gtasajten? Redigerad 13 juli, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts