Jump to content

Barafranca

Donkeey
 Share

Recommended Posts

Jepp ses då

och ja tänker inte säja dina super bilar ska ge tillbaks dom till dig via obay senare.

NEJ!!! jag har pm:at en bättre idé :huh: dessutom har jag en huvudmisstänkt för mordet på Valleball (ikl. hans vänlista) och kanske erbjudandet om medlemskap i familj trots "profilbyte", sen har jag också ett tips för att inte bli mördad: skicka inte falska pengakrävningar i pm, de kan ju trots allt ha farliga vänner, de är iafl misstaget jag råkade ut för, eller jag hotade en som stal pengar från mig :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 193
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja du, man ska inte mucka me andra inte :shifty:

Å hur dog du då? :huh:

Tjena era små gangsters.

Något tips på vilken stad man ska börja på ?

Kommer nicka på Colan om det ens finns ledigt men, hoppas går ju

Edit: jo heter Colan.. minns inte riktigt vart jag bor numen ^^

gör lite småbrott just nu

Jag började i Palermo, sjysst stad att starta i med billigare fastigeter, Sen stack jag till Chicago, är mer folk där så de underlättar om man vill göra OC eller Heist, Rejsa eller nåt annat man måste vara fler än 1 för att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag började i Palermo, sjysst stad att starta i med billigare fastigeter, Sen stack jag till Chicago, är mer folk där så de underlättar om man vill göra OC eller Heist, Rejsa eller nåt annat man måste vara fler än 1 för att göra.

Äh, man ska satsa stort. Bodde visst i Chicago, också börjat lyckats råna bankar och liknande :shifty:*host*småbarn*host

Rätt kul, fast blir väl roligare med större stötar och sånt. Lite jobbigt med finkan så ofta och kämpandet ibörjan.

Några kommentarer på spelet för er mer erfarna ? orka läsa igenom tråden ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äh, man ska satsa stort. Bodde visst i Chicago, också börjat lyckats råna bankar och liknande ^_^*host*småbarn*host

Rätt kul, fast blir väl roligare med större stötar och sånt. Lite jobbigt med finkan så ofta och kämpandet ibörjan.

Några kommentarer på spelet för er mer erfarna ? orka läsa igenom tråden ^^

Jag tycker att det är skitkul, men det kan vara lite jobbigt när man inte lyckas...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Starade just vad ska man göra ?

Vad heter du? Jag kan skicka lite pengar, om du vill.

Du måste göra brott för att gå upp i Rank, börja utpressa lite dagisbarn. Du kommer troligtvis inte tjäna någonting i början, men det är bara att kämpa på :shifty:

Edit: Lösenordet är "case-sensitive", alltså skiljer dom på små och stora bokstäver.

Redigerad av Archemra
Länk till kommentar
Dela på andra sidor