Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jepp ses då och ja tänker inte säja dina super bilar ska ge tillbaks dom till dig via obay senare. NEJ!!! jag har pm:at en bättre idé dessutom har jag en huvudmisstänkt för mordet på Valleball (ikl. hans vänlista) och kanske erbjudandet om medlemskap i familj trots "profilbyte", sen har jag också ett tips för att inte bli mördad: skicka inte falska pengakrävningar i pm, de kan ju trots allt ha farliga vänner, de är iafl misstaget jag råkade ut för, eller jag hotade en som stal pengar från mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ja du, man ska inte mucka me andra inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Tjena era små gangsters. Något tips på vilken stad man ska börja på ? Kommer nicka på Colan om det ens finns ledigt men, hoppas går ju Edit: jo heter Colan.. minns inte riktigt vart jag bor numen ^^ gör lite småbrott just nu Redigerad 1 augusti, 2006 av Colan K Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Ja du, man ska inte mucka me andra inte Å hur dog du då? Tjena era små gangsters. Något tips på vilken stad man ska börja på ? Kommer nicka på Colan om det ens finns ledigt men, hoppas går ju Edit: jo heter Colan.. minns inte riktigt vart jag bor numen ^^ gör lite småbrott just nu Jag började i Palermo, sjysst stad att starta i med billigare fastigeter, Sen stack jag till Chicago, är mer folk där så de underlättar om man vill göra OC eller Heist, Rejsa eller nåt annat man måste vara fler än 1 för att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Jag började i Palermo, sjysst stad att starta i med billigare fastigeter, Sen stack jag till Chicago, är mer folk där så de underlättar om man vill göra OC eller Heist, Rejsa eller nåt annat man måste vara fler än 1 för att göra. Äh, man ska satsa stort. Bodde visst i Chicago, också börjat lyckats råna bankar och liknande *host*småbarn*host Rätt kul, fast blir väl roligare med större stötar och sånt. Lite jobbigt med finkan så ofta och kämpandet ibörjan. Några kommentarer på spelet för er mer erfarna ? orka läsa igenom tråden ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Äh, man ska satsa stort. Bodde visst i Chicago, också börjat lyckats råna bankar och liknande *host*småbarn*host Rätt kul, fast blir väl roligare med större stötar och sånt. Lite jobbigt med finkan så ofta och kämpandet ibörjan. Några kommentarer på spelet för er mer erfarna ? orka läsa igenom tråden ^^ Jag tycker att det är skitkul, men det kan vara lite jobbigt när man inte lyckas... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hmpf. Har tydligen dött, skulle inte förvana mig om det är pga. Valles sma hot Naja, ska börja pa en ny när jag kommer pa ett bra namn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hmpf. Har tydligen dött, skulle inte förvana mig om det är pga. Valles sma hot Naja, ska börja pa en ny när jag kommer pa ett bra namn Spammis? kan skicka pengar om du vill sen, själv har jag jobbat mig upp till Shoplifter nu jag kan skicka lite pengar nu till dig Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Spammis? kan skicka pengar om du vill sen, själv har jag jobbat mig upp till Shoplifter nu jag kan skicka lite pengar nu till dig Donkeey okej skicka 90 % av alla dina pengar så lägger jag till dig i friendslist Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Blev just Shoplifter, så... Någon som har lust med en Heist i Chicago? Redigerad 5 augusti, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Starade just vad ska man göra ? Wtf jag skriver rätt pw men kommer inte in :S Redigerad 5 augusti, 2006 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) Starade just vad ska man göra ? Vad heter du? Jag kan skicka lite pengar, om du vill. Du måste göra brott för att gå upp i Rank, börja utpressa lite dagisbarn. Du kommer troligtvis inte tjäna någonting i början, men det är bara att kämpa på Edit: Lösenordet är "case-sensitive", alltså skiljer dom på små och stora bokstäver. Redigerad 5 augusti, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 (redigerad) asd Redigerad 27 december, 2011 av iweX Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Har börjat tycka att omerta är tråkigt :/ lyckas aldrig me nåt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts