Jump to content

Barafranca

Donkeey
 Share

Recommended Posts

Barafranca(www.barafranca.com)

Det är ett spel som liknar Dekrim fast det inte finns någon "energi" och man sitter bara i fängelse i någon minut.

det handlar alltså om Maffian på 30-talet. Man kan sno bilar, råna folk. och gå med i olika familjer. man kan resa till olika ställen, bla Corleone i Italien.

Om ni joinar så skriv era namn så lägger jag till er i friendslist.. :) (det går att välja svenskt språk)

Adda alla dom här till Friendslist:

Donkeey (död)

nylleman (min nya) Bor: Chicago

Thacow Bor: New York (död)

ThaCatlover Bor: ?

Valleball (död)

Svolloh Bor: Chicago

Cooola Bor: ?

Cards Bor: ?

Takeaway Bor: Chicago

JSHCT Bor: Chicago

eftersom omerta har startat om så är allas användare borta, men skapa nya i samma namn så blir allt bra igen, börja gärna i chicago :blink: hela stadskartan är fri från familjer :D

Redigerad av Donkeey
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 193
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Det är vääääääääääääldigt segt ibörjan... när man ska göra ett brott så stoår det ju olika procent tal åt höger. det är hur stor chans man har att lyckas...

Öl och knark är bara skit. det behöver man aldrig. det är bara till för att bli av med pengar.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blev medlem igår. Har än så länge bara tjänat 3$ igenom att utpressa ett dagisbarn (och jag har försökt ca: 50 ggr). Hur jävla svårt kan det vara att gå fram till en treåring och skrika hit med pengarna ungjävel? Men annars så äger Omerta DeKrim hårt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man ska helt klart börja i NYC. Btw så håller jag på att tjäna över 500 på att sälja ett vittnesmål. Haha, det här spelet äger så jävla hårt! Adda mig, jag heter AjaxWarrior
Consider it done, ska bara hitta på ett hysat nick först :blink:

EDIT:Sådär ja, nickar nu Cards

Redigerad av Spam Snuten
Länk till kommentar
Dela på andra sidor