Donkeey Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Barafranca(www.barafranca.com) Det är ett spel som liknar Dekrim fast det inte finns någon "energi" och man sitter bara i fängelse i någon minut. det handlar alltså om Maffian på 30-talet. Man kan sno bilar, råna folk. och gå med i olika familjer. man kan resa till olika ställen, bla Corleone i Italien. Om ni joinar så skriv era namn så lägger jag till er i friendslist.. (det går att välja svenskt språk) Adda alla dom här till Friendslist: Donkeey (död) nylleman (min nya) Bor: Chicago Thacow Bor: New York (död) ThaCatlover Bor: ? Valleball (död) Svolloh Bor: Chicago Cooola Bor: ? Cards Bor: ? Takeaway Bor: Chicago JSHCT Bor: Chicago eftersom omerta har startat om så är allas användare borta, men skapa nya i samma namn så blir allt bra igen, börja gärna i chicago hela stadskartan är fri från familjer Redigerad 1 augusti, 2006 av Donkeey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Har varit med på deras topplista en gång men nu är det helt borta (lösen login och allt) Men det är riktigt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) Jag åker i fängelse vad jag än gör Vikka brott kan man begå i början utan att åka dit Redigerad 1 juli, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 1 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 Det är vääääääääääääldigt segt ibörjan... när man ska göra ett brott så stoår det ju olika procent tal åt höger. det är hur stor chans man har att lyckas... Öl och knark är bara skit. det behöver man aldrig. det är bara till för att bli av med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 1 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2006 (redigerad) EDIT: Inget. Fick reda på att det var Text Based. Redigerad 1 juli, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 2 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2006 Reggar mig iwe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Blev medlem igår. Har än så länge bara tjänat 3$ igenom att utpressa ett dagisbarn (och jag har försökt ca: 50 ggr). Hur jävla svårt kan det vara att gå fram till en treåring och skrika hit med pengarna ungjävel? Men annars så äger Omerta DeKrim hårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 3 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2006 Som jag skrev högre upp.. det är assegt ibörjan... men sen blir det bättre och bättre adda mig till friendslist.. Donkeey heter jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Vilken stad ska man börja i då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Inte Palermo/Corleone städerna iaf dom är assvåra att klara sig i Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Man ska helt klart börja i NYC. Btw så håller jag på att tjäna över 500 på att sälja ett vittnesmål. Haha, det här spelet äger så jävla hårt! Adda mig, jag heter AjaxWarrior Redigerad 4 juli, 2006 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Man ska helt klart börja i NYC. Btw så håller jag på att tjäna över 500 på att sälja ett vittnesmål. Haha, det här spelet äger så jävla hårt! Adda mig, jag heter AjaxWarriorConsider it done, ska bara hitta på ett hysat nick först EDIT:Sådär ja, nickar nu Cards Redigerad 4 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Boomerx Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 (redigerad) Bara mig som det inte funkar för? Har varit nere nån timme för mig nu EDIT: Nu funkar det tydligen EDIT2:Lajnux, det går väl att spela iallafall? EDIT3:Min karaktär är borta, hmm? Redigerad 4 juli, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag tyckte att det sög. När man skulle logga in kunde man välja svenska, men sen när man hade loggat in så var det på engelska Sen har jag ingen aning om vart man ser hur mycket pengar man har etc. Hjälp, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Om ni joinar så skriv era namn så lägger jag till er i friendslist.. (det går att välja svenskt språk) Så varför heter det friendslist om det är på svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 De går ju inte att komma in Blir bara nått fel hela tin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 6 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Så varför heter det friendslist om det är på svenska? visste inte vad jag skulle säga på svenska.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_ThuuG Skrivet 6 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2006 Vännerlista? Kompislista?(lol) eller något sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Har spelat spelet i ungefär en timme nu. Någon som skulle kunna skicka lite pengar ? Det går ju inte att få pengar, går ju inte ens att ta pengar av en dagisunge ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts