KalleR Skrivet 13 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Letar under sängen efter Fo2 nu men nån som är säker på om det går online med en *Host*crack*host*? Det är dammigt här.. Jag har spelat online flera gånger. inget problem alls mer än att det är satans buggigt och spelet stänga av ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 14 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2006 Har fått spelet att funka! Vi var 4 på lan som körde Derby och det är det roligaste jag någonsin gjort! Race är också kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 15 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2006 (redigerad) Hur gjorde du? --------------------------- Edit: det funkade nu Redigerad 15 augusti, 2006 av GTA NÖRDEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Någon som vill lira lite över internet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 17 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 augusti, 2006 Installerade igår. Det är skoj faktiskt, kul att det är ganska svårt att styra bilarna. Jobbigt i NFS där det går att köra jättestabilt i 320. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Ey. Dubbelpost visserligen, men är det någon som är med på att spela online? Jag och Lajnux spelade imorse. Kul, men roligare om man är flera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Jag är på i nästan alla lägen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 (redigerad) Brum brum Spelet är underbart Men går det att ställa in att gubben inte flyger ut genom rutan ? Edit* Glömde bilden Redigerad 18 augusti, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2006 Umm. Jag undrar en sak, i options så kan man ställa in en sak som heter 'dead zone'. Och jag undrar nu vad detta är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Umm. Jag undrar en sak, i options så kan man ställa in en sak som heter 'dead zone'. Och jag undrar nu vad detta är Undrar jag me Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Umm. Jag undrar en sak, i options så kan man ställa in en sak som heter 'dead zone'. Och jag undrar nu vad detta är Varför inte testa för ? Jag tänkte förresten "gå ner och köp spelet på torget men stannar hemma och det kommer till mig ändå." Så snabb jag inte ens behöver gå Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 20 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2006 Umm. Jag undrar en sak, i options så kan man ställa in en sak som heter 'dead zone'. Och jag undrar nu vad detta är Gissar på "döda vinkeln" som uppstår när man kör bil. Prova titta bakåt med det på och av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Det här spelet var trevligt, men jag måste säga att det blev svårare riktigt snabbt! Det är riktigt trevligt att det är fin grafik med, även på lägre inställningar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 21 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 augusti, 2006 Gissar på "döda vinkeln" som uppstår när man kör bil. Prova titta bakåt med det på och av. Skulle själv anta att det har att göra med när man har till exempel ratt och pedaler inkopplade. Vet inte riktigt hur det funkar, om det är hur mycket man kan vrida ratten åt höger och vänster innan det händer något eller vad, men något liknande är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 14 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 oktober, 2006 FO2 är underbart! Måste ta lite Printscreens. ^^ Printscreens på Flatout kan man aldrig få nog av, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 18 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 oktober, 2006 Add reply + vetenskap om dubbelpost. Omg En nice krash jag gjorde i spelet: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Explosiv Anka Skrivet 21 oktober, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2006 Jag tycker det är helt sjukt svårt går ju inte att styra bilarna äns... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts