Ante_freeman Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Häärligt spel, fastän min dator suger getpung så kan jag köra på högsta grafiken och få ~30fps Brukar få ~15fps på lägsta inställningarna i nya spel Jäffligt skönt att köra Rolig sak som hände innan Schysst film Vad heter låten i filmen, nån som kan skicka den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 (redigerad) Schysst film Vad heter låten i filmen, nån som kan skicka den? Jerry Reed - Eastbound and Down Redigerad 8 augusti, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Jerry Reed - Eastbound and Down Smokey and the bandit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Smokey and the bandit Oh yeah Finns några andra filmer med samma stil, vad heter dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Använde den där PiD v5.1 på min exe fil, och om jag försöker köra flatout så startas datorn om. Vad är fel? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Smokey and the bandit Kallas ´han inte för Snowman? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Kallas ´han inte för Snowman? Filmen heter Smokey and the bandit. "Nu blåser vi snuten" på svenska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Men jag har ett allvarligt problem. När jag kör FlatOut2.exe så startar datorn om sig. Installerat om flera gånger. Men jag använder en sak jag hittade i buskarna, men alla säger ju att den funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ante_freeman Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Filmen heter Smokey and the bandit. "Nu blåser vi snuten" på svenska. Jo det vet jag, riktig kult film , men säger dom Smokey i filmen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Uppföljaren till det grymt underskattade och grymt roliga spelet FlatOut har släppts. Någon som testat FO2 än? själv har jag jättehöga förväntningar. Japp jag har testat Flat Out 2 det är skit kul bättre än vad Flatout 1 är grafiken är bättre mera bilar kan man köa sen kan man köra bonus bilar men säger ej vilcka bonus bilar man hör gruset och sånt nu när man köra där är det nästan som verkligt rally med ratt dar kan man förlåra däck och sånt mkt mkt mkt mkt bra värdt att köpa Synd att dom har förstört spelet med Starforce. Nopp det är inge starforce till det men PS.... när ni lägger in det så kommer han att säga att det går ej att starta upp spele han säger att det saknas en fil men filen är d3dx9_30.dll den kan ni ladda ner på http://www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?d3dx9_30 och filen ska ligge i C:Windows/system ska den ligga i det funkar för mig ialla fall Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 9 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Det är visst Starforce, på EU-releasen, men inte i US. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Solidsnake Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 (redigerad) Det är visst Starforce, på EU-releasen, men inte i US. aha jag har inge starforce på min version Redigerad 9 augusti, 2006 av Darkwolf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Beställde spelet igår natt å imorse va de 100% klart.. att de låg i påstlådan En bild http://img190.imageshack.us/img190/4672/255an1.th.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Wow expresspaket? tror jag ska gå ut i skogen en sväng men går det att spela online då? *hämtar stövlarna* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Borde ju funkar med Hamachi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2006 Borde ju funkar med Hamachi! Hamachi? Varförs skulle man använda det? Går att lira online även om det är *humhum* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DimpZ Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Ja, men hur skulle jag kunna veta det? Jag har inte spelet. Men om det nu inte skulle funka som vanligt så funkar ju hamachi! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_Ricky_ Skrivet 12 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2006 Vad kan det här bero på? Alla inställningar ligger på "Any" Har testat allt möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 (redigerad) *borta* Redigerad 13 augusti, 2006 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Letar under sängen efter Fo2 nu men nån som är säker på om det går online med en *Host*crack*host*? Det är dammigt här.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts