aKi Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 (redigerad) http://img518.imageshack.us/img518/5612/fo2securom7wx5.jpg Och inget jävla skit om att jag dubbelpostar, jag har aldrig nånsin klagat på att nån annan gör det. Yay! Då är det bara att vänta Redigerad 4 augusti, 2006 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Kommer kanske med lite kritik på spelet senare ikväll, ifall jag inte är för upptagen med att spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Lånade av en kompis som skaffat de, är lite missnöjd faktiskt, väldigt enformigt och ingen utmaning, spännande bilar och så men ändå. aja, antar för att jag inte kommit så lång då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fy fan vad jag älskar det Ni som gillade ettan kommer inte bli missnöjda. Samma kännsla, fast mer variation. Hur underbart är det inte att gena genom en lada och flyga ut för en avsats för att landa på motorhuven på framförvarande bil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fy fan vad jag älskar det Ni som gillade ettan kommer inte bli missnöjda. Samma kännsla, fast mer variation. Hur underbart är det inte att gena genom en lada och flyga ut för en avsats för att landa på motorhuven på framförvarande bil Hur är det med minispelen som fanns i ettan? Dom finns fortfarande väll? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Hur är det med minispelen som fanns i ettan? Dom finns fortfarande väll? Absolut, de gamla, lite omgjorda+massa andra skumma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Absolut, de gamla, lite omgjorda+massa andra skumma Bra bra, installerar nu så jag kommer väll sitta här resten av natten och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Lirar online nu, på derbi-banor, underbart kul. ser ni nån som heter RutBritt så är det jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fick nyss paketet från posten.. Håller på att packa upp och ska installera sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fick nyss paketet från posten.. Håller på att packa upp och ska installera sen Får du posten 12 på natten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 4 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 augusti, 2006 Fick nyss paketet från posten.. Håller på att packa upp och ska installera sen O RLY? http://img67.imageshack.us/img67/9601/namnlspc7.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Får du posten 12 på natten? precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Ska lira lite MP på nån derbi-server nu, håll utkik efter RutBritt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Säger bara Reloaded Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Häärligt spel, fastän min dator suger getpung så kan jag köra på högsta grafiken och få ~30fps Brukar få ~15fps på lägsta inställningarna i nya spel Jäffligt skönt att köra Rolig sak som hände innan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2006 Häärligt spel, fastän min dator suger getpung så kan jag köra på högsta grafiken och få ~30fps Brukar få ~15fps på lägsta inställningarna i nya spel Jäffligt skönt att köra Rolig sak som hände innan haha nice... Tror nog ja ska skaffa fraps och spela in en söt liten film. ** Det har redan dykt upp en del moddar till FO2, bla så man kan köra överallt på alla banor utan att bilen "resetas" . Moddar mm hittas här: http://flatoutjoint.com/component/option,c...c,select/id,10/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Häärligt spel, fastän min dator suger getpung så kan jag köra på högsta grafiken och få ~30fps Brukar få ~15fps på lägsta inställningarna i nya spel Jäffligt skönt att köra Rolig sak som hände innan Skaffar det här, lätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 Häärligt spel, fastän min dator suger getpung så kan jag köra på högsta grafiken och få ~30fps Brukar få ~15fps på lägsta inställningarna i nya spel Jäffligt skönt att köra Rolig sak som hände innan Haha! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 6 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2006 (redigerad) Nu är de lite roligare, har klarat alla turneringar+minispel i både Derby och Race, Street kvar nu, köpte Ford Rancero-kopian när den låstes upp i Race-läget, HETT TIPS!! den är 4-hjulsdriven, stark och tung, min är trimmad fullt ut. Räcker med att ge motståndarna en lätt knuff så flyger dom av vägen, sen gör den 240-260 km/h också . BTW jag kör på PS2, ska... ähm... "säkerhetskopiera" min kompis skiva, finns de några moddar att lägga in på kopian? Redigerad 6 augusti, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 8 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2006 Har inte spenderat så mkt tid framför skärmen på sista tiden, men idag så. Fick tag på det efterlängtade flatout 2 och fan va underbart spel Körde igenom hela derbyt nästan non-stop. Galet beroendeframkallande, galet skoj. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts