Jump to content

FlatOut2

KalleR
 Share

Recommended Posts

Jag menade att Flatout 2 innehåller massa sportbilar vilket inte passar med ettan där det var ett rent folkracespel.

BTW så var Havokfysiken rellativt ny när Flatout släpptes.

´

Det var ju ett bra tag sen Flatout 1 släpptes. Så i spelvärlden är den riktigt gammal.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 116
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

För det första, så är Havok fysiken riktigt gammal.. Samt att det finns inga Ferraris i Burnout det finns endast påhittade bilar.. Tyvärr.

Och om du titta lite mer igenom nya Flatout så finns det även "Racing bilar" eller så kallade "Exotics" i det också.. Så titta lite innan du kommer med fakta.

Nejnej, bilarna är inte påhittade, bilarna i flatout2 är 90% inspererade av orginalbilar, bara att det är svårt att få licens att använda riktiga märken i spel som går ut på att köra sönder bilar.

Denna t.ex: http://www.bugbear.fi/flatout2/media/rende...treet_car_1.jpg , kopia på "nya" mustangen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nejnej, bilarna är inte påhittade, bilarna i flatout2 är 90% inspererade av orginalbilar, bara att det är svårt att få licens att använda riktiga märken i spel som går ut på att köra sönder bilar.

Denna t.ex: http://www.bugbear.fi/flatout2/media/rende...treet_car_1.jpg , kopia på "nya" mustangen.

Så sant KalleR.. Tänkte ej på det.. Fast dom är ju iallafall påhittade till 10%..

Likaså bilarna från GTA är typ 40% riktiga och 60% fake, typ

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Någon?

Vart vill du komma? jag hade en frågeställning och min topic var utformad så att det gick att föra en diskussion vidare på första posten utan svårigheter.

Förbannat jävla klagande på moderatorern/adminsen helta tiden, dra åt helvete istället.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vart vill du komma? jag hade en frågeställning och min topic var utformad så att det gick att föra en diskussion vidare på första posten utan svårigheter.

Förbannat jävla klagande på moderatorern/adminsen helta tiden, dra åt helvete istället.

Ja, det är väldigt konstigt att människor klagar på er rätt som det är. Ni har ju så snäll och vänlig attityd.

Angående Flatout 2 så ville det inte installeras och Flatout ville installeras men inte fungera sedan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det är väldigt konstigt att människor klagar på er rätt som det är. Ni har ju så snäll och vänlig attityd.

Angående Flatout 2 så ville det inte installeras och Flatout ville installeras men inte fungera sedan.

Tycker du det är så konstigt att man får attityden man får när man jobbar som fan med att moderera sidan, och man bara får ta massa skit hela tiden för att man inte är mer perfekt än nån annan medlem?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du någon gång hört talas om "kontrollera sig"? Våld föder våld. Nu är du ju inte våldsam men du fattar nog vad jag menar ändå.

Frågan är ju varför du, som inte äns verkar va intresserad av spelet utan mest skriver för att få topicen att gå off-topic skriver här.

Inte precis din uppgift att lägga dig i bara för det har med admins att göra.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 3 weeks later...

Ska testa min nya DVD-brännare och kunskaper så jag laddar ner de och ska bränna på DVD, självklart ett lagligt demo. Har inte så höga förväntningar egentligen. FlatOut (1) var kul och så, men knappast värt pengarna jag lade på det, tyvärr, lite väl enformigt och tålamodskrävande, sen när man trimmar bilen så vill den bara sladda och spinna, som att stänga av antispinn och andra hjälpmedel på valfritt GT-spel. enda anledningen till att jag skaffar de nu är att jag är trött på pisspel som NFS och att sportbilar kommit med, skönt med variation ibland också :shifty:

Redigerad av Valle-Ball
Länk till kommentar
Dela på andra sidor