MyStiC Skrivet 4 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2006 Jag menade att Flatout 2 innehåller massa sportbilar vilket inte passar med ettan där det var ett rent folkracespel. BTW så var Havokfysiken rellativt ny när Flatout släpptes. ´ Det var ju ett bra tag sen Flatout 1 släpptes. Så i spelvärlden är den riktigt gammal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 För det första, så är Havok fysiken riktigt gammal.. Samt att det finns inga Ferraris i Burnout det finns endast påhittade bilar.. Tyvärr. Och om du titta lite mer igenom nya Flatout så finns det även "Racing bilar" eller så kallade "Exotics" i det också.. Så titta lite innan du kommer med fakta. Nejnej, bilarna är inte påhittade, bilarna i flatout2 är 90% inspererade av orginalbilar, bara att det är svårt att få licens att använda riktiga märken i spel som går ut på att köra sönder bilar. Denna t.ex: http://www.bugbear.fi/flatout2/media/rende...treet_car_1.jpg , kopia på "nya" mustangen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Underbart spel. Spenderat hundratals timmar vid ettan. Som jag sagt i en annan tråd, hoppas att det kommer vara samma eller liknande känsla i tvåan. Alltså ingen NFS-känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 5 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 5 juli, 2006 Nejnej, bilarna är inte påhittade, bilarna i flatout2 är 90% inspererade av orginalbilar, bara att det är svårt att få licens att använda riktiga märken i spel som går ut på att köra sönder bilar. Denna t.ex: http://www.bugbear.fi/flatout2/media/rende...treet_car_1.jpg , kopia på "nya" mustangen. Så sant KalleR.. Tänkte ej på det.. Fast dom är ju iallafall påhittade till 10%.. Likaså bilarna från GTA är typ 40% riktiga och 60% fake, typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Uppföljaren till det grymmt underskattade och grymt roliga spelet FlatOut har släppts. Någon som testat FO2 än? själv har jag jättehöga förväntningar. Någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Någon? Vart vill du komma? jag hade en frågeställning och min topic var utformad så att det gick att föra en diskussion vidare på första posten utan svårigheter. Förbannat jävla klagande på moderatorern/adminsen helta tiden, dra åt helvete istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Vart vill du komma? jag hade en frågeställning och min topic var utformad så att det gick att föra en diskussion vidare på första posten utan svårigheter. Förbannat jävla klagande på moderatorern/adminsen helta tiden, dra åt helvete istället. *smek* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Vart vill du komma? jag hade en frågeställning och min topic var utformad så att det gick att föra en diskussion vidare på första posten utan svårigheter. Förbannat jävla klagande på moderatorern/adminsen helta tiden, dra åt helvete istället. Ja, det är väldigt konstigt att människor klagar på er rätt som det är. Ni har ju så snäll och vänlig attityd. Angående Flatout 2 så ville det inte installeras och Flatout ville installeras men inte fungera sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 juli, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Ja, det är väldigt konstigt att människor klagar på er rätt som det är. Ni har ju så snäll och vänlig attityd. Angående Flatout 2 så ville det inte installeras och Flatout ville installeras men inte fungera sedan. Tycker du det är så konstigt att man får attityden man får när man jobbar som fan med att moderera sidan, och man bara får ta massa skit hela tiden för att man inte är mer perfekt än nån annan medlem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har du någon gång hört talas om "kontrollera sig"? Våld föder våld. Nu är du ju inte våldsam men du fattar nog vad jag menar ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Har du någon gång hört talas om "kontrollera sig"? Våld föder våld. Nu är du ju inte våldsam men du fattar nog vad jag menar ändå. Frågan är ju varför du, som inte äns verkar va intresserad av spelet utan mest skriver för att få topicen att gå off-topic skriver här. Inte precis din uppgift att lägga dig i bara för det har med admins att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 8 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2006 Satt och lirade ettan med brodern igår vi började 21.?? och slutade 02.?? Och 2:an ser riktigt bra ut (Pcgamer har 4 filmer med det ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 9 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2006 Är de till PC? Isf ska jag köpa de Vilket rekommderar ni 1:an eller 2:an? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Nu har jag köpt Flat Out 2 En bild på när jag körde första gången: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 30 juli, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2006 Ser roligt ut ska nog köpa det synd att det inte är samma gammla fina bilar som det är i ettan men ja det blir nog bra ändå fen vad alla ska bråka och klaga på varandra? börjar bli lite tråkig stämning här :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 (redigerad) Ska testa min nya DVD-brännare och kunskaper så jag laddar ner de och ska bränna på DVD, självklart ett lagligt demo. Har inte så höga förväntningar egentligen. FlatOut (1) var kul och så, men knappast värt pengarna jag lade på det, tyvärr, lite väl enformigt och tålamodskrävande, sen när man trimmar bilen så vill den bara sladda och spinna, som att stänga av antispinn och andra hjälpmedel på valfritt GT-spel. enda anledningen till att jag skaffar de nu är att jag är trött på pisspel som NFS och att sportbilar kommit med, skönt med variation ibland också Redigerad 1 augusti, 2006 av Valle-Ball Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 1 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Är inte Flatout det spelet när man ska krocka i typ ett räckte och sen ska gubben flyga så långt som möjligt. ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2006 Är inte Flatout det spelet när man ska krocka i typ ett räckte och sen ska gubben flyga så långt som möjligt. ? Finns minispel där man ska få gubben att flyga högt, långt, mm. Är det det du menar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 augusti, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 http://img518.imageshack.us/img518/5612/fo2securom7wx5.jpg Och inget jävla skit om att jag dubbelpostar, jag har aldrig nånsin klagat på att nån annan gör det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 3 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2006 Finns minispel där man ska få gubben att flyga högt, långt, mm. Är det det du menar? Ah, jo det var det jag menade. Såg en trailer om det, men det var bara det där minispelet som visades då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts